Ska du ställa ut på Elmia o vill ha bilen polerad?

Frizzox
18 januari 2019 · 528 Inlägg

Tjenare!

Ska börja med att säga att jag fått klartecken från Chrizz att göra denna tråden! är det några frågetecken så bara skriv o fråga smile

Nu till själva ämnet!
Det är så att jag driver en mindre bilvårdsfirma som är nystartad. Jag har jobbat med bilvård till och från sedan 2011, men i höstas tog jag mig äntligen tid att starta mitt eget!

Jag skulle väldigt gärna vilja sponsra någon som ska ställa ut sin bil på Elmia! Jag kräver inte mycket tillbaka för detta, Jag blir glad och tacksam om man kan säga ett gott ord om mig och mitt företag! skulle jag få sätta någon dekal eller liknande på bilen i fråga skulle jag vara väldigt tacksam, men det kommer vi överens om isåfall! Det viktiga för mig är att du blir nöjd!

Här har ni alltså möjligheten att få er bil polerad o klar för Elmia gratis!

Om du är intresserad så skicka ett PM till mig här på Garaget så tar vi det därifrån!
Jag håller till på småländska höglandet och kan bilen komma till mig blir jag inte ledsen wink men jag har även allt jag behöver Mobilt så jag kan åka en bit om det krävs!

Tveka inte att höra av er så kommer vi överens om nånting som passar dig och din bil!

Over and out!
//Esben

Jonaslatt
13 februari 2019 · 324 Inlägg

Om man våtslipar bilen. Kan du polera upp den då?

Volvo V70N "Familjeracern" (2002)
Frizzox
13 februari 2019 · 528 Inlägg

Jonaslatt skrev:
Om man våtslipar bilen. Kan du polera upp den då?

Det kan jag göra! Men mitt resultat beror ju självklart på hur bra våtslipningen är utförd 😊 så pratar gärna lite om ditt tillvägagångssätt osv!

Skicka ett sms om du är intresserad av att prata vidare 😊 0760-475724
Mvh Esben

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang