BMW E46 M3 -02 "Clubsport" (Time Attack #14)

Målet är att bygga min sen länge optimala drömbil, vilket är en gatlegal racebil i form av en M3 GTR. Dock så kommer inga kompromisser göras för gatbruk då den har ett enda syfte och det är att åka snabbt på bana. Så planen är att jag ska utvecklas i takt med bilen och förhoppningsvis kliva upp i klasserna efter hand. Om allt går som tänkt, så kommer det att bli en BMW E46 M3 GTR Turbo när den är klar.
  • 163 Följare
  • 113 458 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 juli 2020
-BMW-Motorsport- ///M-Power
4 december 2018 · 1 032 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Ojojoj, inga dåliga bilder på M3an big_smile

Tack så mycket! big_smile Kommer mycket mer!

Volvo 855R "BTCC-Replika" (1996)
BMW E46 M3 "Time Attack Projekt" (2002)
BMW E30 320iM Coupé "M3 Sport Evolution" (1987)
Sebastianb91
4 december 2018 · 67 Inlägg

Vad tycker du om yokohama advan AD08R?
Har du testa på bana?

CarpeDiem German Engineering
11 december 2018 · 9 081 Inlägg

-BMW-Motorsport- skrev:

CarpeDiem skrev:
Ojojoj, inga dåliga bilder på M3an big_smile

Tack så mycket! big_smile Kommer mycket mer!

Låter väldigt bra, grabben big_smile smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
-BMW-Motorsport- ///M-Power
11 december 2018 · 1 032 Inlägg

Sebastianb91 skrev:
Vad tycker du om yokohama advan AD08R?
Har du testa på bana?

Ohja jag har kört en helt säsong på dem, även kört lite i regn.
Så har kört på Ring Knutstorp, Kinnekulle, Mantorp och Karlskoga x2 på en uppsättning.

Väldigt imponerad av greppet i dem trots att min bil är väldigt tung.
Riktigt go känsla och väldigt stabila, bara viktigt att hålla däcktrycket rätt speciellt när det är varmt, men det känns när dem börjar bli lite för varma och då backar man av lite och kör ett kylvarv sen på det igen.

Sebastianb91
12 december 2018 · 67 Inlägg

Ok låter bra funderar på att testa dom.
Jag har bara kört med federal 595rsr.
Har du kört med federal däcken?
Hur är dom i jämförelse?
Har också en ganska tung bil som jag kör bana med min Supra mk3 väger 1450 kg tjänstevikt.
Orginal tjänstevikt är 1720 hehe

-BMW-Motorsport- ///M-Power
23 december 2018 · 1 032 Inlägg

Sebastianb91 skrev:
Ok låter bra funderar på att testa dom.
Jag har bara kört med federal 595rsr.
Har du kört med federal däcken?
Hur är dom i jämförelse?
Har också en ganska tung bil som jag kör bana med min Supra mk3 väger 1450 kg tjänstevikt.
Orginal tjänstevikt är 1720 hehe

Jag har inte kört på Federal själv, men har ett flertal bekanta som har kört med dem och jag ger inte mycket för dem däcken tyvärr... Dem är ju billiga men till bankörning är dem helt hopplösa, möjligtvis att det går med en liten lätt bil. Vet bland annat två som körde med dem på bana och med relativt lätta bilar, gick ut med 2,4 bar (för högt) och kom in med 3,8 och 4,0bar. Mina AD08R går alltid upp 0,5 bar utan minsta problem.

-BMW-Motorsport- ///M-Power
2 januari 2019 · 1 032 Inlägg

Update!

Här kommer bilder från första deltävlingen av Timeattacknu-serien på Ring Knutstorp i maj 2018.
Väldigt sent jag vet....

Hösten året innan körde jag på deras trackday för att se om jag överhuvudtaget skulle prova och vara med att tävla. Satte ett mål på 1:20, klarade jag det så skulle jag anmäla mig till säsongen 2018. Jag körde 1:18:4 så anmälan blev det!

Väl på våren var det dags för första tävlingen någonsin för mig, och andra gången på ett riktig bana för mig.
Total körtid på bana var ca 1tim-1 1/2 timme så nära noll kan man säga.
Kan ju säga att jag var duktigt nervös för att vara ivägen, komma sist osv...

Men jag fick coachning av Filip Svensson de två första körpassen så jag kom på rätt väg snabbt.
Med hjälp av Filip och mitt team så slutade helgen med en bästa tid på 1:12:011 och en 7'e placering vilket var över alla mina förväntningar! Målet för säsongen var att komma med i topp 10 en av tävlingarna så det var redan spräckt.

Dock så körde jag fortfarande med DSC aktiverat hela tiden vilket bromsade väldigt mycket.
Vid fullt gaspådrag ut från de flesta svängar hände ingenting förrän man rättat ut och ca 2-3sek senare kom effekten. Så detta året har jag förhoppningar att komma nära eller under 1:10! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-8b105b42a7c3ae1585ace42ee6b74a35.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-27353fb0bb0cf7d5ab2c8241b6102e9c.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-1963bbde2285b1f6a9688d4848aa713d.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cd346a54b7beda4f24944aba4dc2d2ab.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-ade767de14de34f679b058010693e830.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cf0f551595903a1f5f3407948ba632f6.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-25cb3427b33266b61dfb417675558c63.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-4d947fd5462217bcf0fd784921fbcc39.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-716fbb4e3b275668f27e25321034fe98.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-7e04514a8fd894b35fdcc02f286dcab5.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-9632cb7456cd5fb80f8afd4b44234782.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-afa6be5776f50f3ed2de0c45273cc9a9.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-70f6b3d2e8a2adce6f79ff5c66171e34.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-b8e43b4f98ba5cdcbaa6a2486ec28717.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cdba847c94b065be50ed5052c24929a0.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-1e4c46b0bd5a8fb02c3c6b02f356edd5.jpg

-BMW-Motorsport- ///M-Power
27 januari 2019 · 1 032 Inlägg

Update!

Efter premiären på Ring Knutstorp blev det kontroll av hela bilen.
Rengjorde bromsarna och fälgarna fr¨ån allt bromsdamm och gummirester.

På grund av oljud från differentialen vid snäva svängar i låga farter så bytte jag till den omtalade diff-oljan med FM Booster, efter det blev den helt tyst,

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-3fec3eb6b580f5a33f6b9b30a4a2993a.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-12a8006d0fb7f654f242d389dae9a423.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-c32f199b8d3a9bbf8350fd7f6372e82e.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-34afff5837fc939e7232ebc62502b168.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-149eb4e3b5db3bc0cbf4a5666cea69b7.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-5e0a6809b58073c383d6f47272cffac1.jpg

stefanwasa
27 januari 2019 · 766 Inlägg

Fälgarna ser ju som nya ut på insidan! smile
Vilket/vilka medel använder du?
Grym bil och projekttråd!

Volvo 244 GL "Back to basic" (1988)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
27 januari 2019 · 1 032 Inlägg

stefanwasa skrev:
Fälgarna ser ju som nya ut på insidan! smile
Vilket/vilka medel använder du?
Grym bil och projekttråd!

Tack så mycket! smile

Dem brukar vara fulla med däckrester på både in och utsida, så först sprayar jag på Sonax fälgrengöring och låter det sitta en stund. Spolar av och tvättar dem med svamp. Sen efter det är det alltid små prickar kvar som jag tar bort med acrylcleaner och trasa smile

stefanwasa
28 januari 2019 · 766 Inlägg

-BMW-Motorsport- skrev:
Tack så mycket! smile

Dem brukar vara fulla med däckrester på både in och utsida, så först sprayar jag på Sonax fälgrengöring och låter det sitta en stund. Spolar av och tvättar dem med svamp. Sen efter det är det alltid små prickar kvar som jag tar bort med acrylcleaner och trasa smile

Tack för tipset, ska prova acrylcleaner! smile

Volvo 244 GL "Back to basic" (1988)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
22 februari 2019 · 1 032 Inlägg

Update!

Rond 2 av Time Attack 2018. Jag visste inte ens hur Kinnekulle såg ut, så jag läste på allt jag kunde.
Studerade banguiden på Rejsa, samt att jag kollade diverse videos från banan.

Väl på plats så fick jag hjälp av en annan tävlande i min klass som visade spårval.
Väldigt knixig bana med konstiga spår. Provade lite olika spår med samma tid.
Jag var ute i grusen på ett ställe men som tur blev det inga skador. Det är trotts allt viktigt att ta reda på var gränsen finns.

En häftig grej var att jag körde exakt samma tid som förra tävlingens tvåa.
Vi båda hade 1:04:343 som bästa tid i kvalet vilket blev en delad 10'e plats.
Eftersom bara 10 bilar går till final så avgjordes det på våra näst snabbaste tider där jag hade 1:04:4 som var 0,1sek snabbare. I finalen körde jag upp mig en placering och blev därav 9'a.

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-9666d36e03446db35f825e6a65fdedee.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-ae651bacd82779968150d1175226f76e.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-9558e8a94f15e01cd7354058a53b2f1c.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-1e4a15713215fcfdd088e33a504f76ec.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-e0235505f4efc2783577bbbaa4c0ec5e.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-4f187495336bd6d58aa42b918339ed14.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-33af1de062cd23e36446eaa8170d678c.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-790a6de864673cb8a14cb8ee420ef796.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-867e09a9913dc4b65c43766bd2b0d974.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-a76d35ece62013e9f657cd037054d40c.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-9ad7c7a41a53295343cebf2ef9b28885.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-dad1197a0eb98c240eea84900135bd8f.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-04b447865d4f7bebaf1e2c6f39d11ec6.jpg

-BMW-Motorsport- ///M-Power
20 juni 2019 · 1 032 Inlägg

Måste verkligen försöka komma ikapp här nu...
Ligger ett år back roll

Men iaf, Rond 3 av Timeattacknu 2018 var på Mantorp Park. Min absoluta favorit.
Enda gången jag hade kört där tidigare var när jag var 17 år (eller 16, minns inte riktigt...), det var då en trackday som Bilsport anordnade där Rickard Rydell gästade som förarcoach. Mellan körpassen fick jag och en annan chansen att köra några få varv, och Rydell åkte med mig! Helt sjuk upplevelse som satte sina spår kan jag säga. Den andra körde i en Ferrari F430 Spyder och jag körde i en gammal Volvo S40 T4, det roliga var att jag bromsade mig om honom efter ett varv. Kul och kunna visa att det kvittar vilken bil man sitter i, man måste kunna köra också smile

Men tillbaks till Time Attack. Efter Kinnekulle som var lite kämpigt så var det dags för nya tag som jag faktiskt visste hur den såg ut. Men åter igen körde jag väldigt ryckigt i början.
Jag tog även hjälp av Peter Wärhner som åkte med och visade, vilket gjorde väldigt mycket!

Efter några körpass tryckte jag äntligen av antispinn, men det gick inte fortare än 1:36:4 med eller utan... Men så pratade jag med Fredrik Grunte som förstod precis hur jag tänkte när jag körde. Och då började jag tänka om. Så på uppvärmningen på racedagen körde jag 1.4sek snabbare! Och passet efter ännu snabbare än det. Och åter igen i Q2 ännu snabbare. Till slut i finalen blev det PB åter igen med 1:33:007! så över 3.4sek bara sådär, helt sjukt! big_smile Där ser man verkligen hur mycket det gör med den mentala inställningen.

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cd4690fcd1a81461e7e02be7e387207f.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-56d27810fa1a01bb58c93f268481e0aa.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-2a3089767952b9d0c045a1b6d8a49c7c.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-91f1ae11a2c8fc28933ffdc0582d61ec.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-4d03976ca6d91298701205b2921cb9a9.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-fc2a0cb9d2802b61692254f18814fedb.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-5cf011b4d9077cb5eececf5d78a4b901.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-00e9cdbb1ef4f980d8a648d081b15aa8.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-7cce833cfacf34514d5aa5645b55c2da.jpg

-BMW-Motorsport- ///M-Power
18 september 2019 · 1 032 Inlägg

Rond 4 + 5 av Time Attack 2018!

Här skulle jag prova en ny mycket större vinge för att se vilken skillnad det gjorde.
Vingen hade jag köpt på SC Styling på Elmia-mässan tidigare det året.
Jag tänkte ju att det var deras "finaste" vinge och att den borde ju hålla till att prova med.
Och då PTG-teamet i USA som byggde den riktiga M3 GTR'en som jag vill efterlikna hade en variant med vanlig E46 M3 kaross med en ganska stor vinge och en liten framläpp, så jag tänkte att gjorde dem så bör det kunna fungera ju. Men andra passet hörde jag en smäll och tittade bakåt, då hade vingbladet delat sig så överdelen flög av... Som tur gick inget annat sönder så vi plockade bort vingen helt såklart.

Annars blev det lite träning i regn på träningsdagen vilket jag verkligen behövde.
Jag har enorm respekt för körning på bana i regn så varenda minuts körning jag får tar jag.

Väl på tävlingsdagen gick det mycket bättre än vad jag trott! Åter igen var det en helt ny bana för mig precis som alla andra varit. Så på lördagen (Rond 4) blev jag 7'a med en tid på 1:17:889. Och på söndagen (Rond 5) som avslutades med Superlaps-final där topp 8 kvalade in, klarade jag mig precis som åtta. Och turordningen vänds om så jag fick starta först i finalen vilket jag tyckte var perfekt då regnet hängde i luften, dock kom det aldrig. Jag lyckades köra upp mig två platser trotts en sladd i sista vänstern, så jag blev sexa! Bästa tiden för dagen blev åter igen ett nytt PB på 1:17:322 big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-37bfb5cd444dec707b109870c4fe6815.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cf226b8e42c0fa23570874fc704ad082.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-2172070050bba63324243995b7ef94ff.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-c5464bf38cb893b5a9f9dae775211254.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-d8f90041ceaa4fc0ceb985eb962e7f8e.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cc5467476a629abb495524a65e855188.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-4d7fbae7a57a52ae75e5e83d73bd51cc.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-f945f2bd0d8220655e4e6d782126f184.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-81d7c831108ac6e9484eb04af84e2cdf.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-d922d1d76e8aa54e7c3f63188b540371.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cdedc5022915088b1d4b99d0cd6eb97f.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-61d52216d5466625e127118f112f95b0.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-cc7e797ea39d36812aa718b6ac277820.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-faf89a323f29e11b7d7ab621492169c3.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-d565c1a270c7a01600f58235b3e3a0db.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-f40baa2b0b5158325a54c5a4e63d9073.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-703939dfd137e151a5b46b3c927754d8.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-490471407e358c7b62d7ce1b60e25e75.jpg

-BMW-Motorsport- ///M-Power
31 december 2019 · 1 032 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-585fdf23ca2b94857d1a50f567f61c32.jpg
Updatering!

Ligger ett år back i uppdateringar nu så känns som att jag får försöka komma ifatt här.. roll

Efter min debutsäsong 2018 utan någon tidigare erfarenhet av bankörning slutade jag totalt 8 av 20.
Då mitt mål var att komma med i topp 10 varje tävling är jag supernöjd med det resultatet big_smile

Rond 1 Ring Knutstorp: P7 (1:12:011, med DSC)
Rond 2 Kinnekulle Ring: P9 (1:04:343, med DSC)
Rond 3 Mantorp Park: P6 (1:33:007)
Rond 4+5 Gelleråsen: P7+P6 (1:17:322)

De två första tävlingarna körde jag med antispinn som bromsade enormt, men det kändes som ett viktigt steg för att lära känna bilen och banorna sakta men säkert. Efter jag tryckt av DSC'n blev det en helt annan bil. Och det var inte förrän sista tävlingen som jag verkligen började känna bilen. Och mycket av resultaten var tack vare all hjälp jag fått med min körning av olika förare.

Så för säsongen 2019 tänkte jag höja ribban en bra bit och satsa på att komma med i Topp 5 varje tävling samt sätta personbästa tider på respektive banor. Ett högt mål men nåbart med rätt förutsättningar.

Vintern 2018/2019 blev det då dags för att äntligen byta dem "ökända" vevlagerna i motorn som tidigare varit bytt på aktion hos BMW två gånger. Lagerna som suttit i hade gått ca 10 000mil så jag ville inte chansa. Och när jag höll på att demontera multiremmen upptäckte jag även att axeln på vattenpumpen glappade, så det även bli en ny sådan med rem och termostat givetvis. Jag passade även på att byta motor- och växellådskuddar till Hardrace-bussningar i race-utförande.

Mycket letande och skrivande kring detta ämne med motor- och växellådskuddar och många olika spekulationer och tycken. Det slutade då med Hardrace eftersom dem hade hårda gummibussningar som fortfarande kunde ta upp lite vibrationer. Såklart så passade jag på att förstärka infästningarna i framvagnen också.

Vi passade även på att filma en del av det sista på dokumentären "Road to Time Attack".
Efter det blev det besiktning av bilen då det är ett måste enligt reglementet i klassen Club.

Och som en helt perfekt avslutning på en otrolig säsong blev min bil utvald till att ställa ut på Bilsport Motorshow i Malmö! Väldigt många kom förbi och pratade vilket var otroligt kul!

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-319024716f803056b90d05e3863c3764.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-ec5a3290caa7791d3d52d67ccfab23fb.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-8a5406fc95a69eeee7cf4d74d9123bc7.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-6a7159bf30ccc7b99a6257d0046a7c9d.jpg

-BMW-Motorsport- ///M-Power
5 januari 2020 · 1 032 Inlägg

Uppdatering!

Här kommer lite fler bilder :wave:
Tog bilen till jobb och gjorde en allmän kontroll inför besiktning, samt satte tillbaks originalhjulen (som nu är sålda) för att slippa eventuella strul, men det gick fint som alltid  :racesmile
Efter Bilsport Motorshow (december 2018) det började jag plocka isär för vevlagerbyte.

https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181008_173811.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181104_145429.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181108_131848.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181208_122212.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181208_152237.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-01-05-16-51-58_20181220_183401.jpg

CarpeDiem German Engineering
14 januari 2020 · 9 081 Inlägg

Nice big_smile

Körde en M3 E46 för inte så länge sen på jobbet, rätt kul att köra smile Saknar dock manuell växellåda.
Är inte direkt förtust i SMG-lådan.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
-BMW-Motorsport- ///M-Power
12 juli 2020 · 1 032 Inlägg

Nu får jag verkligen försöka komma ikapp här, fortfarande inte postat något om 2019 ens...
Kan ju säga att det har hänt hur mycket som helst på denna tiden!  :eek2:

Jag bombar bilder och lite kort info  :typing:

Här kommer bilder från när jag demonterade framvagnen för byte av dem "ökända" vevlagerna.
Såg i historiken att dem var bytta på BMW två gånger tidigare men som med allt så ville jag inte chansa.

När jag väl hade allt nere passade jag på att förbättra det jag kunde.
Exempelvis genom att förstärka infästningarna i framvagnen. Tycker konstruktionen såg något klen ut överlag och jag är en som hellre överdimensionerar något istället för tvärt om. Speciellt då jag visste att jag skulle montera styvare motor- och växellådskuddar som i sin tur ger mer vibrationer som fortplantar sig i framvagn ut i karossen.

Forskade runt mycket på internet i jakt på en vettig motivering på vilka vevstaksbultar, vevlager och motorkuddar som var det bästa alternativet. Kom då fram till att det blev ARP-vevstaksbultar med ACL-vevlager i std-dimension (provade HX versionen först men tyckte vevlagerspelet blev för mycket) och då Hardrace motor- och växellådskuddar i deras race-version. Fortfarande i gummi men betydligt hårdare än original. Tyckte inte stumma i aluminium var ett alternativ då jag inte tänkt köra denna bilen på slicks.

Givetvis blev det en grundlig rengjöring av oljetråget med hetvattentvätt som tog bort alla gamla avlagringar.

https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181221_212927.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181222_135630.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181222_143403.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181222_150042.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181222_150121.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181222_184352.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181223_103009.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181225_114003.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181225_122142.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181227_131012.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181227_131042.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181227_132234.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181227_134946.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-35-14_20181227_143348.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190107_180013.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190107_180512.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190107_182749.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190113_111645.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190114_162227.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190114_162232.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190114_162235.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190114_162337.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190114_163314.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190115_120225.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190115_130434.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190117_193259.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190120_140057.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190120_140414.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190121_130220.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-10-43-12_20190121_130302.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190201_183556.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190201_185837.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190201_190057.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190201_192359.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190201_192409.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190208_184658.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_134619.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_134654.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_135739.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_144029.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_144037.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_144116.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190209_145818.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190212_190832.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190212_190848.jpg
https://rejsa.nu/im/user/25018/2020-07-12-11-31-48_20190212_191420.jpg

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang