Handlar ni från dessa billiga reservdelssidor?

logo
7 mars · 3 Inlägg

Jag satt och kollade lite olika oljor till min fyrhjuling när jag stötte på trodo.se, som sålde just den oljan jag var ute efter för 50% av priset jämfört med många andra ”vanliga” svenska butiker.

Den är aningen skum hela sidan på något sätt, det går inte hitta mycket om den. När man söker annat än massa omdömen på trustpilot, även en sida vid namn ”bramotor” som känns riktigt fake enbart gjord för att promota trodo.
Trustpilot kanske är säkert att gå efter? Känns bara som att set likaväl kunde vara fakeade omdömen när man inte hittar mycket annat om sidan.

Känns lite som bildelaronline24 och liknande sidor. Jag har dock handlat från just bildelaronline24 vid ett tillfälle och det gick ju bra i alla fall, kvittot/bekräftelsen kom från autodoc. Jag köpte bromsbelägg och annat runtom till bilen.

Någon som handlat från just trodo? Värt att testa att köpa min mc-olja därifrån för att spara några hundralappar?

Senast redigerat av logo (7 mars )

_- Jag ska hjälpa dig..
8 mars · 3 151 Inlägg

Jag handlade på mexter.se och blev mäkta förvånad eftersom priserna var låga, men fyllde i betalningen med att jag ville betala vid leverans, eftersom jag trodde jag skulle bli blåst..
Men fick hem allt som jag beställt.
Ser att oljan kostar runt 50 kr på sidan du nämner och DET är väl ett hyfsat pris..
Det är nog när man ska göra en sk service på märkesverstäderna som det kostar skjortan. .smile
Där passar man väl på att vigga den mindre bemedlade och framförallt mindre insatte bilägaren med att ta 170 kr/litern och vidimerar det hela med en snygg stämpel i boken..smile

Senast redigerat av _- (8 mars )

Det är aldrig försenat att ge upp..
Kolla först, byt sen..
Brådhis * Voff voff *
8 mars · 4 540 Inlägg

Trodo handlade från för någon månad sedan eftersom dom var påfallande billigare än övriga sidor på bromsskivorna (Brembo Xtra line) jag ville ha till min Octavia RS.

Funkade fint, sakerna kom på några dagar och passade på bilen, så det verkar ok iaf.

//Brådhis

Senast redigerat av Brådhis (8 mars )

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt