Volvo Titan Turbo (L495) 1961 Trailerdragare + Tanktrailer 1964 ( Tidsenlig Renovering)

En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite veteran rallyn framöver

Kx5

• 184 Följare
  • 224 957 Visningar
  • Uppdaterades senast 13 april
Djo
söndag 10:56 · 10 021 Inlägg

Kx5 skrev:

Djo skrev:

Kx5 skrev:

tack!smile får vi hoppas! hur går de med pvn?

Håller på men gör trögt just nu (inkomst lös igen) fan te å aldrig få ha en fast inrullande inkomst.

det kommer ska du se:) finns de verkligen inga jobb? tycker de kryllar av de ja..

Finns inte mycket jobb åt en bilmekaniker å inte en som vill byta yrkesbana, alla yrken idag kräver specifik utbildning, jag är utbildad inom ett "bristyrke" så jag får ingen hjälp att utbilda mig till något annat utan om jag vill göra det får jag bekosta det själv.

Ja du ser ju själv hur bra det går ihop så vi får se vad som händer.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Mack Forum- och sitemoderator
söndag 11:04 · 24 277 Inlägg

Djo skrev:

Kx5 skrev:

Djo skrev:

Håller på men gör trögt just nu (inkomst lös igen) fan te å aldrig få ha en fast inrullande inkomst.

det kommer ska du se:) finns de verkligen inga jobb? tycker de kryllar av de ja..

Finns inte mycket jobb åt en bilmekaniker å inte en som vill byta yrkesbana, alla yrken idag kräver specifik utbildning, jag är utbildad inom ett "bristyrke" så jag får ingen hjälp att utbilda mig till något annat utan om jag vill göra det får jag bekosta det själv.

Mitt jobb krävde ingen specifik utbildning.
Men jag förstår poängen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Budbilschaufför och Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Djo
måndag 15:35 · 10 021 Inlägg

Mack skrev:

Djo skrev:

Kx5 skrev:

Men jag förstår poängen.

Krävde inte precis idag lär man ha 3års utbildning för att få jobba som städare tom detta har gått till överdrift på riktigt.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Mack Forum- och sitemoderator
måndag 17:39 · 24 277 Inlägg

Djo skrev:

Mack skrev:

Djo skrev:

Men jag förstår poängen.

Krävde inte precis idag lär man ha 3års utbildning för att få jobba som städare tom detta har gått till överdrift på riktigt.

Jo tack.
Har själv ansökt som städare men var - såklart - underkvalificerad..
Glad som fasen att jag halkade in på det jag håller på med nu.
Särskilt med tanke på att företaget hörde av sig till mig!

Edit: Ursäkta offtopic förresten..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Budbilschaufför och Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt