Volvo V90 T5 R-design - Harriet - OEM+ (Sakta men säkert)

Ny familjepulka som ska få lite extra TLC och förfinas med en personlig touch.

hyrbil

• 87 Följare
  • 29 255 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 juli
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
3 juli · 2 533 Inlägg

walkmann skrev:
Snygga små mods som gör skillnad:)
Toning av rutor gör bra mycket..så blir säkert kanon när det kommer på!
Fan vad jag vill ha stylingkit, synd det är så satans dyrt:( antar att det står på din önskelista också?

Verkligen! När vi beställde bilen så blev det ju som alltid dyrare än man tänkt, då fick vi skära ner på saker som vi "vet" att vi kan addera efteråt, som toning och stylekit. Har en kontakt för toningen så det gäller bara att skaka fram degen. big_smile Stylekitet har jag också fått ett bra pris på men fortfarande lite "för mycket" för att det ska kännas rimligt. Med tiden kommer det dock, ett stort krav på bilen! big_smile

Christian S skrev:

hyrbil skrev:
Kåpor, fönsterlister, grillen och takreling kommer

som på dagens r design bilar då som är piano svarta förutom grillen.

nya S60/V60 Polestar har mörka utblås antar att det är du har fått inspirationen ifrån?

Exakt så. Det fanns inte som standard/tillval när vi beställde vår MY18, annars hade det varit en no-brainer. Utblåsen är inspirerade av Polestar, mycket riktigt. Tog även reda på måtten för Polestar-utblåsen men de passar inte på *90-serien vilket inte var helt oväntat men lite trist.

Robb192 skrev:
Ser bra ut hyrbil. waxdepån i arninge (relativt nära dej) och man får en skitball lånebil iaf vid inlämning av lackbehandling.
gjorde ett skitbra jobb för drygt 3000 på vår gamla v70 II smile

3000 för toning? 5 rutor? Bra pris ändå. Har fått lite billigare än så, så vi får se. Men alla tips är ju förstås välkomna! wink

Tada.wav
Robb192 Tokig 08a
3 juli · 1 001 Inlägg

hyrbil skrev:

walkmann skrev:
Snygga små mods som gör skillnad:)
Toning av rutor gör bra mycket..så blir säkert kanon när det kommer på!
Fan vad jag vill ha stylingkit, synd det är så satans dyrt:( antar att det står på din önskelista också?

Verkligen! När vi beställde bilen så blev det ju som alltid dyrare än man tänkt, då fick vi skära ner på saker som vi "vet" att vi kan addera efteråt, som toning och stylekit. Har en kontakt för toningen så det gäller bara att skaka fram degen. big_smile Stylekitet har jag också fått ett bra pris på men fortfarande lite "för mycket" för att det ska kännas rimligt. Med tiden kommer det dock, ett stort krav på bilen! big_smile

Christian S skrev:

hyrbil skrev:

nya S60/V60 Polestar har mörka utblås antar att det är du har fått inspirationen ifrån?

Exakt så. Det fanns inte som standard/tillval när vi beställde vår MY18, annars hade det varit en no-brainer. Utblåsen är inspirerade av Polestar, mycket riktigt. Tog även reda på måtten för Polestar-utblåsen men de passar inte på *90-serien vilket inte var helt oväntat men lite trist.

Robb192 skrev:
Ser bra ut hyrbil. waxdepån i arninge (relativt nära dej) och man får en skitball lånebil iaf vid inlämning av lackbehandling.
gjorde ett skitbra jobb för drygt 3000 på vår gamla v70 II smile

3000 för toning? 5 rutor? Bra pris ändå. Har fått lite billigare än så, så vi får se. Men alla tips är ju förstås välkomna! wink

Tänkte mer på resvägen dit, annars finns ju peter, som hänger i vbks som e grym smile

3 juli · 2 533 Inlägg

Robb192 skrev:
Tänkte mer på resvägen dit, annars finns ju peter, som hänger i vbks som e grym smile

Ja det är ju klart nära! Andra alternativet jag har är nog utåt Upplands Väsby-hållet.

Tada.wav
Berglund_89
3 juli · 925 Inlägg

Jäklar va hon svalde hjulen lol
Riktigt fin v90! smile
Kika gärna in min gamle klenod roll

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
Christian S
3 juli · 4 477 Inlägg

hyrbil skrev:

Christian S skrev:

hyrbil skrev:

nä jag vet, det blev svart först nu vecka 20 i år samtidigt med faceliften på XC90 och dom nya mildhybrid motorerna (enbart diesel i nuläget, bensinmotorerna kommer senare) iom bytet till MY20.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
16 juli · 2 533 Inlägg

Väntar på ett litet men ack så "viktigt" paket... Beställde för en vecka sen och det står fortfarande som "Plockning pågår".

Tröttsamt.

Tada.wav
Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet