R34 skyline dröm bygget

Dröm bygget man alltid har vilat göra , nissan skyline r34 gtt nismo aero edition, som får sig Z-tune whidebody kitt 50mm bredare. Samt försöka byta dom paneler som går till kolfiber. Blir även en hel del arbete under huven med. Siktar på 650hk sen får man se vart man landar ska bara bli en kul glidar bil /utställngisbil , har blivit lite för fin för att leka sönder :)

Erixonvictor

• 61 Följare
  • 36 756 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 november
Erixonvictor
9 november · 129 Inlägg

InTheWhite skrev:
Grymt fint och snyggt projekt du har är! Gillar verkligen din bil!
Sådana där "förstärkningsstag" lite här och där gör faktiskt väldig nytta, har också monterat liknande på min gamla volvo 945 Turbo. smile

Tusen tack smile man har verkligen lagt hela sin själ i den. Ah jo ska bli kul o känna skillnaden sen till våren smile

InTheWhite
9 november · 1 741 Inlägg

Erixonvictor skrev:

InTheWhite skrev:
Sådana där "förstärkningsstag" lite här och där gör faktiskt väldig nytta, har också monterat liknande på min gamla volvo 945 Turbo. smile

Tusen tack smile man har verkligen lagt hela sin själ i den. Ah jo ska bli kul o känna skillnaden sen till våren smile

Jo det syns att det är ett riktigt seriöst bygge, väldigt snyggt med. smile

Ja just uppgraderingar i framvagnen gör ju extra mycket med.

Erixonvictor
9 november · 129 Inlägg

InTheWhite skrev:

Erixonvictor skrev:

InTheWhite skrev:

Jo det syns att det är ett riktigt seriöst bygge, väldigt snyggt med. smile

Ja just uppgraderingar i framvagnen gör ju extra mycket med.

Ah exakt försöker så gott man kan , men de tar ju lite extra tid då o pengar men det är ju en bil man ska ha länge:)  jo be blir lite mer i bakvangn och framvangen när den kommer tillbaka igen från pbz

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt