NissenVonShabos 740 GLE ( Originalaren, så gott det går )

Tanken med projeket med denna bil är få en riktigt go sommarbil att glida runt i. En riktigt förfinad originalare med det lilla extra i kanten! 80-talets Tillbehörs bil. ( Projektet som har spårat ur lite granna bara ).

NissenVonShabo

• 481 Följare
  • 507 328 Visningar
  • Uppdaterades senast 13 januari
NissenVonShabo Man ska vara seriös!
måndag 15:18 · 527 Inlägg

NTCRS skrev:
haha kul, jag gillar färgsättningen!

Tackar så mycket wink

Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!
NissenVonShabo Man ska vara seriös!
måndag 15:20 · 527 Inlägg

Berglund_89 skrev:
Akta dig för besiktningen, Olivia fick ett helvete med HHB och fick slita ner och byta axel igen sad

Inga bekymmer, pratat med regbes samt SFRO som behöver göra en översyn på fästena och skriva ut ett papper till regbesiktningen att den är godkänd ( Kostar en slant men de är de lätt värt ), ska ju ändå regga med motor och utbytta bromsar så slänger med multin där också smile, så jag har allt under kontroll, hade aldrig bytt annars wink

Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!
Berglund_89
tisdag 01:36 · 1 099 Inlägg

NissenVonShabo skrev:

Berglund_89 skrev:
Akta dig för besiktningen, Olivia fick ett helvete med HHB och fick slita ner och byta axel igen sad

Inga bekymmer, pratat med regbes samt SFRO som behöver göra en översyn på fästena och skriva ut ett papper till regbesiktningen att den är godkänd ( Kostar en slant men de är de lätt värt ), ska ju ändå regga med motor och utbytta bromsar så slänger med multin där också smile, så jag har allt under kontroll, hade aldrig bytt annars wink

knug cool

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering