Golf GTD - ''Bara en bruksbil'' hette det ja....

Försökte hålla fingrarna i styr med denna bil meeen det är ju omöjligt! Små ändringar, snygga detaljer till att böja med sen får vi se vart det slutar för denna lille Golf
  • 28 Följare
  • 13 369 Visningar
  • Uppdaterades senast 27 januari 2020
Mr_Lööf
25 januari 2020 · 1 911 Inlägg

Qorran skrev:
Vet inte vad jag själv hoppas på faktiskt, att få tillbaks en så krockad bil är aldrig kul...för då har den ju varit skadad liksom. Speciellt om den vart sne hmm
Men vill samtidigt ha tillbaks den. Hoppas på att försäkringsbolaget hör av sig idag.

Vet vad du menar, men om det är gjort utav en karosserimekaniker med stolhet över sitt yrke så ska det inte synas eller va en skillnad på en reparerad skada. smile

Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Saab 9-5 SE V6 "Kahoz" (2000)
Saab 9000 CS 2.3Turbo S "T-Sport" (1992)
Saab 9000 Aero "Legenden" (1994)
Qorran
27 januari 2020 · 726 Inlägg

Mr_Lööf skrev:

Qorran skrev:
Vet inte vad jag själv hoppas på faktiskt, att få tillbaks en så krockad bil är aldrig kul...för då har den ju varit skadad liksom. Speciellt om den vart sne hmm
Men vill samtidigt ha tillbaks den. Hoppas på att försäkringsbolaget hör av sig idag.

Vet vad du menar, men om det är gjort utav en karosserimekaniker med stolhet över sitt yrke så ska det inte synas eller va en skillnad på en reparerad skada. smile

Nej såklart, dock har man inte haft så mycket kontakt med just såna personer tyvärr. Det känns som att dages ''mekaniker'' saknar den där stoltheten och glöden liksom. Men ska nog ringa FB idag om jag inte hör något av dom.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang