Foxwell nt680 pro

Hjulkul
20 september 2020 · 4 Inlägg

Hej!
Har precis köpt en foxwell nt680 pro för att kunna läsa av felkoder med mera. Får den inte att fungera. Har registrerat och uppdaterat. Provat på 3 vanliga bilar. Den säger bara att den inte hittar bilen. Vad kan vara fel?
Saknar två ikoner när man jämför med alla reklambilder.

Mvh Henrik

zzr9409209
20 september 2020 · 716 Inlägg

Vilka ikoner saknas? Jag har en likadan. "Inte hittar bilen" ,söker du på auto,för chassi n:r? Min hittade inte heller bilen då,knappade in det manuellt, då hittade den bilen...

Hjulkul
20 september 2020 · 4 Inlägg

Saknar ikonen för auto vin och eobd.

Hur gör man för att knappa i. Manuellt?

zzr9409209
22 september 2020 · 716 Inlägg

För att knappa in manuellt, :tryck på "Auto vin" därefter får du välja auto eller manuellt, trycker du man, så tryck "keyboard" knappen F2...men förstår varför inte att du saknar dom två ikoner du säger,blir ju omöjligt att komma in i läsaren då!

Hjulkul
23 september 2020 · 4 Inlägg

Kontaktade firman i Kina som sålde mätaren till mig. Nu fungerar det. De behövde skriva in mitt önskade språk (svenska) i uppdateringsprogramvaran på enhetens serienummer.

zzr9409209
23 september 2020 · 716 Inlägg

Ok.kanon..

Mekargubben
31 mars 2022 · 1 Inlägg

Och nu 1 1/2 år senare har jag köpt ett likadant Foxwell NT680 pro och har exakt samma problem trots att  jag både aktiverat och uppdaterat kodläsaren så då blir det alltså att maila Foxwell då !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang