Lättare oljeläckage om motorn AMG C63

mrscasasc
25 september 2020 · 2 Inlägg

Hej! ny här, skulle vilja läsa lite om era åsikter kring anledning till oljeläckagen och hur mkt en sådan kan komma att kosta, mellan tummen och pekfingret. Är redan i kontakt med bilverkstad men väntar på svar.

mvh

mrscasasc

Senast redigerat av mrscasasc (25 september 2020)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 september 2020 · 14 041 Inlägg

mrscasasc skrev:
Hej! ny här, skulle vilja läsa lite om era åsikter kring anledning till oljeläckagen och hur mkt en sådan kan komma att kosta, mellan tummen och pekfingret. Är redan i kontakt med bilverkstad men väntar på svar.

mvh

mrscasasc

Vi vet ju inte ens var det läcker ännu mindre anledningen, hur tror du att vi kan svara då? Kolla offerterna från verkstäderna.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
mrscasasc
25 september 2020 · 2 Inlägg

Vettemannen skrev:

mrscasasc skrev:
Hej! ny här, skulle vilja läsa lite om era åsikter kring anledning till oljeläckagen och hur mkt en sådan kan komma att kosta, mellan tummen och pekfingret. Är redan i kontakt med bilverkstad men väntar på svar.

mvh

mrscasasc

Vi vet ju inte ens var det läcker ännu mindre anledningen, hur tror du att vi kan svara då? Kolla offerterna från verkstäderna.

/Benny

Motorn, jo jag vet och det är redan på gång. Jag vill ändå veta om någon här har haft liknande problem med sina mercor. Trots att du inte har något att tillföra Benny, tackar jag för ditt svar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang