Nyhet: Reagera på inlägg i forumet

chrizz Administratör
5 mars 2021 · 11 780 Inlägg

En mindre uppdatering denna gång utöver en rad buggfixar; reaktioner (aka "gilla" mm)

För närvarande endast för inlägg i forumet, men funkar det bra och blir uppskattat så kanske jag kan lägga till det på fler ställen senare.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Xebers76
5 mars 2021 · 2 250 Inlägg

Spännande! big_smile

Utmarks-Loke
5 mars 2021 · 5 814 Inlägg

Så nu börjar tävlingen, vem får flest "gilla"?

chrizz Administratör
5 mars 2021 · 11 780 Inlägg

Utmarks-Loke skrev:
Så nu börjar tävlingen, vem får flest "gilla"?

Förhoppningsvis den som skriver bäst inlägg smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
5 mars 2021 · 11 780 Inlägg

Jag har inte skapat några topplistor eller dylikt ännu, men kan absolut tänka mig sånt senare.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
5 mars 2021 · 11 780 Inlägg

Jag känner redan nu att aviseringarna behöver bli lite tydligare med vilket inlägg någon reagerat på. Ska kika på det.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Rikard_Persson NISMO <3
8 mars 2021 · 1 061 Inlägg

Kul funktion! En kul bekräftelse att folk läser ens projekt tråd då inte alla kommenterar smile

Kolla gärna projekttråden om min A90 Supra
Har du en JDM bil så kolla även JDM Life Sweden på facebook!
Instagram @ricard_jdm
Toyota A90 Supra "Supran" (2020)
Volvo V50 Classic "ERST" (2012)
Deregistered
9 juli 2021 · 3 Inlägg

Jag ger tyvärr tumme ned för den.

En av orsakerna till att jag fortfarande hänger på Flashback: avsaknaden av gillasystem skapar inga åsiktsgrupperingar och gör alla kommentarer lika läsvärda.

Senast redigerat av Ahrle (9 juli 2021)

Utmarks-Loke
9 juli 2021 · 5 814 Inlägg

Ahrle skrev:
Jag ger tyvärr tumme ned för den.

En av orsakerna till att jag fortfarande hänger på Flashback: avsaknaden av gillasystem skapar inga åsiktsgrupperingar och gör alla kommentarer lika läsvärda.

Flashback är ett forum där en Gilla-funktion verkligen hade gjort nytta, för där finns oerhörda mängder skitinlägg som gör det svårt att hitta de få vettiga inläggen.

Deregistered
9 juli 2021 · 3 Inlägg

Utmarks-Loke skrev:

Ahrle skrev:
Jag ger tyvärr tumme ned för den.

En av orsakerna till att jag fortfarande hänger på Flashback: avsaknaden av gillasystem skapar inga åsiktsgrupperingar och gör alla kommentarer lika läsvärda.

Flashback är ett forum där en Gilla-funktion verkligen hade gjort nytta, för där finns oerhörda mängder skitinlägg som gör det svårt att hitta de få vettiga inläggen.

Menar du att det är bättre att omrösta inlägg tills alla tycker likadant och det inte längre finns något mer att diskutera?

Jag menar snarare att det stryper diskussionen och inläggskvalitén. Ett bra exempel är YouTube's gilla, som lett till att "like if watching in 20xx", "literally no one" och andra generiska skräpinlägg alltid hamnar bland toppkommentarerna.

(Nu är kanske YouTube inte jämförbart med ett diskussionsforum som detta, men iallafall)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang