Kom gärna med åsikter! Uppenbart behöver jag flytta runt lite grejer så saker och ting blir lite snyggare/mer belysta/rakare i bild...
Du fick en tumme upp av mig i alla fall, hehe. Men din hand såg inte så kul ut..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja Mack: Handen har försökt rycka upp en kontakt till framljuslampan som satt med clips på en bil. Uppenbarligen lossnade den... Sportpilot: Man tackar! Jo, såg det med. Ska möblera om lite med apparater och lampor.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
I med 60W xenon i de där så har du 3 riktiga ljuskanoner 👍🏼 För övrigt tror jag att jag gav lika mycket för mina 3 Bosch Big Knick jag har på jeepen 👌🏼
8 steg automat Adaptiv frathållare+ nån form av autopilot Led ljus och massa lull
Största utrustningspaketet så bör väl vara en del kul.
Edit: Citroen C4 av senaste årsmodell med en bensin motor
Nu snackar vi! Adaptiv farthållare är guld värt! Du vill aldrig vara utan det igen! blir det kö och bilen framför stannar så gör din det med. Avstånd till bilen framför kan justeras. Autopiloten är olika bra/dålig för olika märken så hur den blir på din återstår att se. Jag måste köra i minst 60 km/h för att min ska vakna och hålla bilen i mitten av filen, i evighet. Vissa bilar stänger av den om man inte håller i ratten. Återstår som sagt!
Fick du samma ryck som mig? Nä, nu blir en det ny bil! Enklast så...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
8 steg automat Adaptiv frathållare+ nån form av autopilot Led ljus och massa lull
Största utrustningspaketet så bör väl vara en del kul.
Edit: Citroen C4 av senaste årsmodell med en bensin motor
Nu snackar vi! Adaptiv farthållare är guld värt! Du vill aldrig vara utan det igen! blir det kö och bilen framför stannar så gör din det med. Avstånd till bilen framför kan justeras. Autopiloten är olika bra/dålig för olika märken så hur den blir på din återstår att se. Jag måste köra i minst 60 km/h för att min ska vakna och hålla bilen i mitten av filen, i evighet. Vissa bilar stänger av den om man inte håller i ratten. Återstår som sagt!
Fick du samma ryck som mig? Nä, nu blir en det ny bil! Enklast så...
Den funkar faktiskt redan från 30 verkar det som👍
Min säger till om ratten efter några minuter.
Nja egentligen var det farsan som skulle ha den från början men så blev det inte , blir jag istället...gött med nytt iaf 👍
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
tycker inte om dom där.. aldrig fått det att fungera bra för mig.. jag brukar ta en polygrip och trycka och vrida med. det går lättare.. men det är min personliga åsikt.. på dom bilarna jag testat sånt där verktyg.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
1987 Dodge Ram B250 Conversion Van 5.2 V8 Rostfri med få ägare och inte sönderskruvad som dom flesta tyvärr är, blir perfekt för roadtripps och när man åker och fotar dragracing eller andra event med bilar ;-)
tycker inte om dom där.. aldrig fått det att fungera bra för mig.. jag brukar ta en polygrip och trycka och vrida med. det går lättare.. men det är min personliga åsikt.. på dom bilarna jag testat sånt där verktyg.
Och jag tycker att det går bäst med en tång för spårryttare. För det mesta har brickorna som håller fjädrarna som pressar backarna mot sköldarna 2 små hål för just spårryttartång. Tycker jag, som inte heller gillar spilloljas nya verktyg - jag har f ö har Biltemas variant av verktyget.
tycker inte om dom där.. aldrig fått det att fungera bra för mig.. jag brukar ta en polygrip och trycka och vrida med. det går lättare.. men det är min personliga åsikt.. på dom bilarna jag testat sånt där verktyg.
Och jag tycker att det går bäst med en tång för spårryttare. För det mesta har brickorna som håller fjädrarna som pressar backarna mot sköldarna 2 små hål för just spårryttartång. Tycker jag, som inte heller gillar spilloljas nya verktyg - jag har f ö har Biltemas variant av verktyget.
hm intresant.. mekar mest vag bilar så bytt många backar brukar aldrig leta verktyg utan tar alltid universal verktyget med mig man vet att det alltid behövs till något
jag antar att dom där "anpassade" grunkor är till stora gamla konstiga bilar med stora trumbromsar för till vag passar dom inte alls hur man än försöker samma sak med fjädervertygen som är rena skitne alla jag testat
Hamilton skrev: 1987 Dodge Ram B250 Conversion Van 5.2 V8 Rostfri med få ägare och inte sönderskruvad som dom flesta tyvärr är, blir perfekt för roadtripps och när man åker och fotar dragracing eller andra event med bilar ;-)
Mycket trevlig Van som inte är sönderskruvad. Men vad är en 5,2 liters motor i kubiktum?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Haha. Kände det på mig att du skulle bli lite avis Har börjat bygga lite smått. Kommer ta lååång tid..men det är det värt!
Har dessutom passande belysning liggande..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hamilton skrev: 1987 Dodge Ram B250 Conversion Van 5.2 V8 Rostfri med få ägare och inte sönderskruvad som dom flesta tyvärr är, blir perfekt för roadtripps och när man åker och fotar dragracing eller andra event med bilar ;-)