Impala 65 ss *undersidan målad*

Helrenovering av impala coupe.
  • 77 Följare
  • 72 017 Visningar
  • Uppdaterades senast 19 augusti
Inken
19 augusti · 387 Inlägg

de ä fränt me dom,,

Fiat 126 "gotlandsfiaten" (1975)
texas5020
20 augusti · 288 Inlägg

Blir uppriktigt sagt ledsen när jag ser linjesköna bilar som din med såna fälgar... Det handlar inte om att jag är gammalmodig utan en fråga om samspel och harmoni i utseendet. Hoppas att du sparar originalfälgarna och kapslarna så den går att återställa när det här modet försvinner.

Baldrik
20 augusti · 277 Inlägg

texas5020 skrev:
Blir uppriktigt sagt ledsen när jag ser linjesköna bilar som din med såna fälgar... Det handlar inte om att jag är gammalmodig utan en fråga om samspel och harmoni i utseendet. Hoppas att du sparar originalfälgarna och kapslarna så den går att återställa när det här modet försvinner.

Då är det väl bra att det redan finns original bilar, så kan du titta på dom istället.
Så kan han göra som han vill med sin bil.

texas5020
21 augusti · 288 Inlägg

Var och en gör precis vad han vill med sin bil efter tycke och smak, det var väl inte det jag skrev ? Jag skrev om linjeföring och harmoni i en design som är otroligt fin ifrån början. Dessutom en renovering som få klarar av.

Baldrik
21 augusti · 277 Inlägg

texas5020 skrev:
Var och en gör precis vad han vill med sin bil efter tycke och smak, det var väl inte det jag skrev ? Jag skrev om linjeföring och harmoni i en design som är otroligt fin ifrån början. Dessutom en renovering som få klarar av.

Då ber jag om ursäkt, jag uppfattade det som att du inte tyckte det såg bra ut och var tvungen att skriva det.

St3v3
23 augusti · 353 Inlägg

Eeeh, har du sett Hulvers cab?

Med tanke på den tror jag att han får till den här också smile
Lägg gärna upp en bild på en bil du har som ser bättre ut.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang