Införskaffade denna bil efter att tröttnat på min tillfälliga Audi a3a , Och föll för denna då de var samma årsmodell och modell som min mor hade när hon var ung , Nu i dagsläget är bilen besiktad och laglig men den går inte speciellt bra för tillfället , Planen är att försöka få motorn att gå rent och hålla en normal tomgång , Och städa ur bilen , Gå över de värsta skavanker och sedan få den i ett allmänt bättre skick ,
Har nyligen införskaffat mig en Mazda 323 från 1982 , Intresset kom då min mor ägde en likadan bil när hon var ung , Och jag har personligen alltid gillat äldre bilar , Bilen drivs utav en 1.5liters motor med förgasare , Tanken är att få den relativt dugligt skick om de finns delar att få tag på !
Slänger in nån bild på mazdan , Så här ser den ut i dagsläget direkt efter den blev införskaffad
Här ser man att avgassystem hänger ner i backen , Vet inte om de syns på bilden men avgassystemet ser ut att ha en ”spik” som upphängning ? Men de är inga bekymmer med att bilen skulle vara för stor för P rutan iallafall