29 september
Trådstartare
en snabb uppdatering, blev mer testande igår för se om något strulade! Såklart fanns de få fel och fixa men simpla!
Har fått ordning på säkringsboxen i motorutrymmet, koppla dit gas vajern igen så nu kan man gasa ifrån bilen istället vid motorn.
Märkte även att kopplingen måste luftas och ett litet läckage vid soppa filtret måste åtgärdas. Samt hade jag något kylarvatten läckage under insuget. Skulle gissa på att det är en gammal oem slangklämma som ska ba bytas ut.
Men överlag funkar bilen super. Blir väl att försöka kika in på felen idag för att få ett hum om vad de kan vara.
Har fått några videos men dem får vänta tills när bilen kan rulla istället. men här kommer lite bilder istället.
(EDIT: Felet som jag hade med min bil innan bilen starta som fick mig att felsöka bilen i några månader var att trigger funkade till och från, alla som hade tittat på den fattade inte heller att den inte funkade som den skulle. Så böt den av en chansning och samt hittade jag att kablarna var fel kopplade till trigger givaren och home givaren och det var också en chansning jag bara ändra på som fick den att funka.)
Senast redigerat av Mattilie (29 september )