Hittade min "drömbil" förra sommaren. Efter lite småfix förra vinter blir det nu de rejälare sakerna. Planen för vintern 2024/2025 är *Montering airlift *Göra eget fäste för tank under hatthylla *foliering av tank och... Visa mer
Hittade min "drömbil" förra sommaren. Efter lite småfix förra vinter blir det nu de rejälare sakerna. Planen för vintern 2024/2025 är *Montering airlift preformance *foliering av tank och div detaljer *Ljudisolering *påbörja installation för ljud *montering av div interiörs detaljer
Följ allt som händer i denna tråden och ställ gärna frågor, kom med idéer och tips
Igår provmonterade jag delarna jag ska ha i bageutrymmet och mitt första problem uppstod. Tankens dreneringplugg blir fel vid montering under hatthyllan. Vilket ledde mig till 3 saker 1. Sätta tanken i golvet i stället. 2. Göra att fäste till tanken så den kan stå rätt 3. Kapa av fästena och göra egna.
Kabeldragning, kabeldragning o kabeldragning... Nu är det förhoppningsvis bara två sladdar till att dra, så fort jag bestämmt mig vart jag vill ha kontrollen till luften (kommer man använda den ens?)
Har dem själv i ett par högtalare och de kan vara lite vassa i ljudet i högre frekvenser om de är riktade rakt mot en. Är det diskanter i bilen också eller är det meningen att dessa ska spela ''full range''?