Polisjakter

MilleN
28 januari 2006 · 9 108 Inlägg

turbotompa skrev:
E du helt säker på att det är en 9-5? ja såg klippet för typ hur många år som helst sedan, måste ha varit innan grisarna fick 9-5or att sladda runt me...

Antar så eftersom det står på en hemsida gjord av en kille som verkar känna rymmaren väl wink


Fuckface skrev:
Ellstorp, Malmö... Ganska kul att se hemtrakterna...
Och bilen är en Opel Vectra eller Omega, men en Opel är det iallafall!

En Vectra med 115 hk är det smile


Janken skrev:
Jo var ju denna film som var uppe förut ,fast då i frågan om de va övervåld.

oops missade det! Jag tycker rent spontant att dom är för snälla..

turbotompa fritidsprofessor
28 januari 2006 · 1 197 Inlägg

Alla vet väl vem rymmaren är... eller?

MilleN
28 januari 2006 · 9 108 Inlägg

turbotompa skrev:
Alla vet väl vem rymmaren är... eller?

jo det är nog ingen större hemlighet.. Fast man vet ju aldrig wink

Johanromeo155 Såld på Italienare
28 januari 2006 · 579 Inlägg

Agerade polisen med övervåld? Det e sådana kommentarer som gör att ärliga förbannade personer blir av med både jobb/familj.
Säger då det..

Janken Driver
28 januari 2006 · 2 111 Inlägg

Janken skrev:
Jo var ju denna film som var uppe förut ,fast då i frågan om de va övervåld.

MilleN skrev:
oops missade det! Jag tycker rent spontant att dom är för snälla..

hehe helt lugnt smile va nog snart ett år sedan känns de som haha. bar kom ihåg de när jag såg filmen. smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Janken Driver
28 januari 2006 · 2 111 Inlägg

Johanromeo155 skrev:
Agerade polisen med övervåld? Det e sådana kommentarer som gör att ärliga förbannade personer blir av med både jobb/familj.
Säger då det..

Sa att det var det debatten var om då denna film var uppe förut. I fornminnes tider.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Darkie dARKiE
28 januari 2006 · 5 031 Inlägg

Vill se fler såna polisjakter som är amatörfilmat:D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Optimus_prime
28 januari 2006 · 216 Inlägg

ja vill med se fel smile

b230et Volvo Raggare
28 januari 2006 · 16 Inlägg

nog kan man dra dom, bara man är snabb, är väl helikoptern uppe är det kört.. men annars kan det nog gå, sålänge det bara är en bil..

cruising the streets -En motor utan turbo suger
Volvo 945 Turbo "Husvagnsdragarn" (1993)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
29 januari 2006 · 1 903 Inlägg

Janken skrev:

MilleN skrev:

xBjorlingx skrev:
Har en svensk polisjakt på datorn, Lotus Omega vs. Saab 9000 ( står d ) man ser aldrig själva saaben, men det filmas ju ifrån den..och så ser man Lotusens baklucka några sekunder när dom ligger under 150km/h å sen sticker den bara..topphastigheten för snutarna är strax över 200km/h men inte ens då ser man nånting av Lotusen smile

Det är en saab 9-5.. Och den blir krossad wink


Här finns en annan grym biljakt, en Opel Vectra med några förrymda ungdomsbrottslingar mot typ 15 Polisbilar!!!!! Första delen visar jakten och andra delen efter att dom åkt fast!!!

Del 1:
http://media.putfile.com/biljakt

Del 2:
http://media.putfile.com/biljakt254

Jo var ju denna film som var uppe förut ,fast då i frågan om de va övervåld.

det måste varit övervåld av poliserna, dom hotade ju att ge dom stryk i polisbilen och ni såg ju hur blodiga killarna var. men men så går det om man försöker rymma från lagens långa arm tongue

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Johlsson "A Johlsson"
29 januari 2006 · 302 Inlägg

Kika på "Worlds Scariest Police Chases", episode 4 elr 5 tror jag det var, där så utmanövrerar en "brottsling" två st stora muskel-jänkare som körs av Amerikanska polisen, de... för att citera polisens egna ord, "hänger inte med den lilla kvicka bilen på smågatorna". Men till slut så får de ju tag i honom naturligtvis, för de får ju "alltid" tag i "the bad guys" enligt den kommentatorn i den serien.

Bilen som han körde btw var en äldre Golf GTI Mk1...

MilleN
29 januari 2006 · 9 108 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:
Jo var ju denna film som var uppe förut ,fast då i frågan om de va övervåld.
det måste varit övervåld av poliserna, dom hotade ju att ge dom stryk i polisbilen och ni såg ju hur blodiga killarna var. men men så går det om man försöker rymma från lagens långa arm tongue

äh det var antagligen i kraschen dom blev blodiga.. Sedan ska man inte lita på killen som berättade att polisen skulle spöa honom i bilen. Han kallade ju poliserna för snuthora och robocop t.ex. Jag hade nog inte kunnat hålla besinningen så länge...

Johanromeo155 Såld på Italienare
29 januari 2006 · 579 Inlägg

Skulle slå knäskålarna av en sådan idiot som kör i stan mitt på dan o riskerar skolbarns liv osv.
Stackare om han blödde lite. Dock inte på grund av polisen i detta fallet.

Catling Old School Ford
30 januari 2006 · 600 Inlägg

och vem var rymmaren om jag i min nyfikenhet får fråga?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
onej84
31 januari 2006 · 1 854 Inlägg

nån som vet vad dom hade gjort?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang