V40 - x40nordic

Kristoff_
5 februari 2008 · 87 Inlägg

Tjena, är ute efter köpråd för en v40 och har fått som svar att jag ska kolla på x40nordic.
Nu är det så att jag inte kan söka, står att jag inte får ha det i sökordet fast jag bara provat med ett jävla simpelt a mad suttit och rullat igenom 10 sidor av säkert 200 men hittar inte de jag vill. Hittar ett forum för icke medlemmar men där kan man inte skriva för du måste vara medlem och då klickar jag på bli medlem knappen och tro fan att man måste betala, eller är det jag som inte förstår?

Tacksam för svar

Ford Mondeo "Ghia" (2003)
mebben Troligen galen...
5 februari 2008 · 567 Inlägg

Sökfunktionen på x40nordic ligger nere för tillfället, det är därför du inte lyckas med dina sökningar.
Om du registrerar dig som forumsmedlem (gratis) så kan du ställa frågor i forumsdelen "frågor från icke medlemmar". Jag tror att du registrerar dig på den sida du kommer till när du klickar på "bli medlem", längst ned på den sidan finns en knapp som heter "skapa medlemskonto", när du reggar dig där får du ett forumskonto.

X40nordic är en trevlig klubb där allt från ostylade orginalmaskiner, toktrimmade 600hk maskiner och dyrbara stylingbyggen på x40modellen finns. Numera är även c30, s40N och v50 välkomna.

Ha tålamod med att sökfunktionen inte fungerar, registrera dig som forumsmedlem och ställ dina frågor så får du snabba, sakliga och trevliga svar.

Senast redigerat av mebben (5 februari 2008)

Weermets Gasglad
5 februari 2008 · 295 Inlägg

Sökfuntionen är nere på sidan sedan ett tag, något som dem försöker lösa men vet inte när. Du ska kunna regga dig på forumet utan att bli medlem. Tryck på bli medlem och sedan skapa användarkonto längst ner på sidan. Tror det är den vägen du ska gå. Mvh

edit. fan mebben.... wink

Senast redigerat av Weermets (5 februari 2008)

Opel Vectra "2.0T" (2007)
mebben Troligen galen...
5 februari 2008 · 567 Inlägg

Weermets skrev:
Sökfuntionen är nere på sidan sedan ett tag, något som dem försöker lösa men vet inte när. Du ska kunna regga dig på forumet utan att bli medlem. Tryck på bli medlem och sedan skapa användarkonto längst ner på sidan. Tror det är den vägen du ska gå. Mvh

edit. fan mebben.... wink

lol, så kan det gå big_smile

Kristoff_
5 februari 2008 · 87 Inlägg

tack, ska prova bli medlem får vi se vad som händer smile

Ford Mondeo "Ghia" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang