väckarKlocka till Datan?

_freddes
20 maj 2008 · 194 Inlägg

Heej.. har Precis formaterat min dator och nu skulle jag vilja ha en veckar klocka på datorn.. fick hjälp med det förut men hitter inte den trån..sad så jag gjorde en ny:P hehe  Tack på förhand

Volvo Amazon "Brukis Projekt" (1962)
Volvo Amazon Cab "Weber" (1964)
Tribbe SAAB♥SUBARU
20 maj 2008 · 1 636 Inlägg

Hmm, låter intressant, då jag använder TV'n just nu som väckarklocka.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
jocke_gronberg
20 maj 2008 · 4 586 Inlägg

intressant datorn står ju nästan på jämt så varför inte bli väkt av den

FireTraXX DFFL
20 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Ändra rubriken till Väckarklocka till datorn.
Sämsta stavningen på länge.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mackanol
20 maj 2008 · 2 079 Inlägg

FireTraXX skrev:
Ändra rubriken till Väckarklocka till datorn.
Sämsta stavningen på länge.

Do you want some cheese with your whine?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
FireTraXX DFFL
20 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Mackanol skrev:

FireTraXX skrev:
Ändra rubriken till Väckarklocka till datorn.
Sämsta stavningen på länge.

Do you want some cheese with your whine?

Det stod veckar Klocka till data!!!! innan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mackanol
20 maj 2008 · 2 079 Inlägg

FireTraXX skrev:

Mackanol skrev:

FireTraXX skrev:
Ändra rubriken till Väckarklocka till datorn.
Sämsta stavningen på länge.

Do you want some cheese with your whine?

Det stod veckar Klocka till data!!!! innan.

ja, jag såg det..... herregud wink det spelar väl ingen roll, du fattade ju uppenbarligen ändå ....

Senast redigerat av Mackanol (20 maj 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
jocke_gronberg
20 maj 2008 · 4 586 Inlägg

jorre83 skrev:
eller denna http://www.download.com/Alarm-Clock/300 … id=7087271

enkel men fungerade bra

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 maj 2008 · 6 170 Inlägg

Har man ett moderkort som kan spela upp cd-skivor på en inställd tid (tex många asus-moderkort) så funkar det skitfint att låta 5.1-systemet stå på över natten, bränna ut en skiva med lite hitler på och låta den riva igång varje morgon lol

Jag lovar att det inte finns något annat som är lika effektivt på att få upp någon ur sängen big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mackanol
20 maj 2008 · 2 079 Inlägg

japp, det gjorde den tack

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
beta
20 maj 2008 · 804 Inlägg

Borde gå med standardprogram med. Schemalagd aktivitet -> action = välj mp3 -> trigger = klockslag
Sen hur det ska upprepas osv.

Sarge
20 maj 2008 · 2 337 Inlägg

baaki skrev:
Borde gå med standardprogram med. Schemalagd aktivitet -> action = välj mp3 -> trigger = klockslag
Sen hur det ska upprepas osv.

Jupp, det funkar alldeles utmärkt.

Dwarfen Linjemästare
20 maj 2008 · 11 Inlägg

Jobbigt om man har igång ljud på andra grejor och sterion på hög volym... smile

Maizer
20 maj 2008 ·

Jag drog på silent night bodom night med Children of bodom imorse, jag lovar, jag kände hur hjärtat hoppade. Måste byta till imorn annars kommer fan hjärtattacken vara ett faktum.

FireTraXX DFFL
20 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Maizer skrev:
Jag drog på silent night bodom night med Children of bodom imorse, jag lovar, jag kände hur hjärtat hoppade. Måste byta till imorn annars kommer fan hjärtattacken vara ett faktum.

Hjärtattack är ett billigt alternativ till droger.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 maj 2008 · 6 170 Inlägg

FireTraXX skrev:

Maizer skrev:
Jag drog på silent night bodom night med Children of bodom imorse, jag lovar, jag kände hur hjärtat hoppade. Måste byta till imorn annars kommer fan hjärtattacken vara ett faktum.

Hjärtattack är ett billigt alternativ till droger.

Och dyra sockerchocker wink   cool

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mackanol
20 maj 2008 · 2 079 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

FireTraXX skrev:

Maizer skrev:
Jag drog på silent night bodom night med Children of bodom imorse, jag lovar, jag kände hur hjärtat hoppade. Måste byta till imorn annars kommer fan hjärtattacken vara ett faktum.

Hjärtattack är ett billigt alternativ till droger.

Och dyra sockerchocker wink   cool

lol

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Martan
20 maj 2008 ·

Gör om gör rätt...

Om någon själ ändå la ner tid på att ändra ett e till ett ä kunde väl personen i fråga ha ändrat datan till datorn.

Senast redigerat av Martan (20 maj 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang