Inför: Karavan till Elmia 2011 från Linköping/ Mantorp 23 april

850_GLT
8 februari 2011 · 947 Inlägg

dock som de ser ut just nu så kommer ja åka min s80 då caben e långt från klar..

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Zorz Touch by U
8 februari 2011 · 910 Inlägg

850_GLT skrev:
dock som de ser ut just nu så kommer ja åka min s80 då caben e långt från klar..

Då kan jag ta ledarbilen som synns wink (A) tongue

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
danielffs
8 februari 2011 · 308 Inlägg

Fprobban skrev:

850_GLT skrev:
dock som de ser ut just nu så kommer ja åka min s80 då caben e långt från klar..

Då kan jag ta ledarbilen som synns wink (A) tongue

tss du vill det va;)
hur går det med aftonbladet btw?

danielffs
8 februari 2011 · 308 Inlägg

850_GLT skrev:
dåligt med anmälningar nu sad

Så dåligt är det inte  tycker jag, räknade ihopp alla  som är definitiv anmälda från alla karavaner och  med dryga 2 månader kvar så är vi 75 bilar:)

850_GLT
8 februari 2011 · 947 Inlägg

danielffs skrev:

850_GLT skrev:
dåligt med anmälningar nu sad

Så dåligt är det inte  tycker jag, räknade ihopp alla  som är definitiv anmälda från alla karavaner och  med dryga 2 månader kvar så är vi 75 bilar:)

jag räknade på dom som kommer från östergötland smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
danielffs
8 februari 2011 · 308 Inlägg

850_GLT skrev:

danielffs skrev:

850_GLT skrev:
dåligt med anmälningar nu sad

Så dåligt är det inte  tycker jag, räknade ihopp alla  som är definitiv anmälda från alla karavaner och  med dryga 2 månader kvar så är vi 75 bilar:)

jag räknade på dom som kommer från östergötland smile

Ja okej, but still:) tycker helhetsbilden ser lovande ut.

850_GLT
8 februari 2011 · 947 Inlägg

danielffs skrev:

850_GLT skrev:

danielffs skrev:

Så dåligt är det inte  tycker jag, räknade ihopp alla  som är definitiv anmälda från alla karavaner och  med dryga 2 månader kvar så är vi 75 bilar:)

jag räknade på dom som kommer från östergötland smile

Ja okej, but still:) tycker helhetsbilden ser lovande ut.

ja det håller jag med om för är de 75 bilar nu så blir det säkert minst 100 bilar till innan elmia smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
CarpeDiem German Engineering
8 februari 2011 · 9 083 Inlägg

Det här kommer bli stort big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
andino TMR|Team Moisty Racing
8 februari 2011 · 454 Inlägg

riktigt stort!

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
wunderbaum1992
8 februari 2011 · 59 Inlägg

ja hänkar på om jag får turbobygget färdigt tills dess wink

850_GLT
8 februari 2011 · 947 Inlägg

wunderbaum1992 skrev:
ja hänkar på om jag får turbobygget färdigt tills dess wink

anmälning sker via PM wink

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Guuran
8 februari 2011 · 88 Inlägg

Kommer åka med men ska bara fixa körkort så åter kommer med anmälan:)

martin_nicklasson
9 februari 2011 · 83 Inlägg

tjenare, jag hänger med, vet ej om de går någon karavan ifrån  norrköping iår igen som möter upp mantorpsgänget, men annars så kommer jag till mantorp. and. martin_nicklasson . namn. martin. bil. nissan skyline GTT. regnr, BWY 687. ort. Finspång

RiNka
9 februari 2011 · 252 Inlägg

martin_nicklasson skrev:
tjenare, jag hänger med, vet ej om de går någon karavan ifrån  norrköping iår igen som möter upp mantorpsgänget, men annars så kommer jag till mantorp. and. martin_nicklasson . namn. martin. bil. nissan skyline GTT. regnr, BWY 687. ort. Finspång

Taggad på riktigt Martin haha;D
Får se om vi drar ihop ett Finspångsgäng, lite segt att gå omkring inne på elmia bara. Men får se!

Volkswagen Vento "der Chef" (1995)
martin_nicklasson
9 februari 2011 · 83 Inlägg

RiNka skrev:

martin_nicklasson skrev:
tjenare, jag hänger med, vet ej om de går någon karavan ifrån  norrköping iår igen som möter upp mantorpsgänget, men annars så kommer jag till mantorp. and. martin_nicklasson . namn. martin. bil. nissan skyline GTT. regnr, BWY 687. ort. Finspång

Taggad på riktigt Martin haha;D
Får se om vi drar ihop ett Finspångsgäng, lite segt att gå omkring inne på elmia bara. Men får se!

Joo det är sant, men om man åker med karavanen sen går man omkring därinne tills lunch sen drar man o äter någon annan stans för de är sånna svinpriser där inne, sen är de lagom o dra till A6 för o kolla runt lite, sen lagom när polisen spärrat av området så har man lektklart o man kan ägna sig åt att åka runt lite smile

martin_nicklasson
14 februari 2011 · 83 Inlägg

Ett litet tipps är ju o prata med dom där nere i Jönköping o se om de kan årdna någon speciell parkering så de Inter blir kaos när 250 bilar rullar in helt plötsligt. smile men det kanske är svårt o fixa de. Men bara ett tipps smile

850_GLT
14 februari 2011 · 947 Inlägg

martin_nicklasson skrev:
Ett litet tipps är ju o prata med dom där nere i Jönköping o se om de kan årdna någon speciell parkering så de Inter blir kaos när 250 bilar rullar in helt plötsligt. smile men det kanske är svårt o fixa de. Men bara ett tipps smile

Det är nog rätt omöjligt att fixa tyvärr för det är rätt tjockt ändå för att komma in på mässan från motorvägen. För 2 år sen kollade arrangörerna om dom kunde få komma in i en klump och få en spec parkering med det var omöjligt sa dom i jkpg

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Bjorkracing
14 februari 2011 · 98 Inlägg

850_GLT skrev:

danielffs skrev:

850_GLT skrev:
dåligt med anmälningar nu sad

Så dåligt är det inte  tycker jag, räknade ihopp alla  som är definitiv anmälda från alla karavaner och  med dryga 2 månader kvar så är vi 75 bilar:)

jag räknade på dom som kommer från östergötland smile

Oroa er inte kommer nog komma fler! Många annäler sig inte mer en helften kommer bara dyka up!

Dästo mer dästo bättre
martin_nicklasson
14 februari 2011 · 83 Inlägg

850_GLT skrev:

martin_nicklasson skrev:
Ett litet tipps är ju o prata med dom där nere i Jönköping o se om de kan årdna någon speciell parkering så de Inter blir kaos när 250 bilar rullar in helt plötsligt. smile men det kanske är svårt o fixa de. Men bara ett tipps smile

Det är nog rätt omöjligt att fixa tyvärr för det är rätt tjockt ändå för att komma in på mässan från motorvägen. För 2 år sen kollade arrangörerna om dom kunde få komma in i en klump och få en spec parkering med det var omöjligt sa dom i jkpg

nee kan förstå att de kanske har lite andra bilar också att tänka på smile men tanken är ju god iaf smile

Bergqvistt
14 februari 2011 · 43 Inlägg

Fprobban skrev:

Bergqvistt skrev:
Hänger givetvis på även detta år!
Men kommer gå lugnare då det ska tuffas dieselbil.. stackars bakomvarande:cool:

Jag hoppas å ber att den sotar som aldrig förr big_smile lol

Ja Fprobban, det ska väl gå ett skruva ett par tre varv på parkeringen wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang