Frontade med en skåpbil

fegge_89
15 april 2010 · 1 302 Inlägg

Hej!

Jag frontade i går med en skåpbil vet inte vad jag körde i för hastighet men nu har jag ont i ryggen.
Ska man uppsöka läkare på vårdcentral för att kolla så det inte är något allvarligt?

Epitaph
15 april 2010 · 835 Inlägg

Eh ja.

skydark
15 april 2010 · 375 Inlägg

Ja, vissa förs. bolag kräver att man har sökt läkarvård innom 48 timmar om du ska få ersättning. Men självklart ska du kolla detta ändå.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Mr_Woods Musiker
15 april 2010 · 472 Inlägg

Ursäkta mig men vad är det för en fråga egentligen, svaret blir hur som helst JA, GENAST!

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)
Go_sideways
15 april 2010 · 428 Inlägg

Ursäkta mig men menar du allvar? Du har krockat. Klart som F** att du ska in och kolla dig om du har ont. Sånt kan bli ett stort problem i framtiden även om det inte verkar så farligt nu.

FordRSC Los geht's, Schumacher
15 april 2010 · 1 510 Inlägg

In på akuten på direkten!

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
gamlingen
16 april 2010 · 5 198 Inlägg

Att man ens tar sej tid att fråga en sån sak på ett forum och väntar på ett svar säger allt om TS tänker.

te_wik Forummoderator
16 april 2010 · 12 813 Inlägg

Kom det ingen ambulans/räddningstjänst/polis till platsen då? Eller sket du i att följa med dom ?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Rock-Star
16 april 2010 · 2 982 Inlägg

Ja, smärta kan komma efteråt. man känner inte ngn smärta till en början efter krocken pga CHOCK!
men smärtan kommer efteråt! du måste gå till läkare. spara alla kvitton på läkarbesök samt mediciner och rehabilitering. försäkringsbolaget täcker detta oavsett vem som var vållande.

Moser .-ϻΘϨƎЯ
16 april 2010 · 1 313 Inlägg

akuten diekt efter olyckan måste man!!! , du får tillbaka kostnadera på försäkringen, brukar få för sveda och värk också

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
volvo855t5r
16 april 2010 · 217 Inlägg

jøye meg for en tråd.......ja du skal inn å sjekke ryggen, du må pusse tennene morgen og kveld også smile

Senast redigerat av volvo855t5r (16 april 2010)

Volkswagen Tiguan "R-line" (2012)
Jimmylainen
16 april 2010 · 420 Inlägg

Även om man inte har ont efter en krock kan det komma sveda och värk efter några dagar. Så att uppsöka läkare direkt för en röntgen ex. är aldrig fel!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang