Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

HKS C(^^,)
15 september 2008 · 453 Inlägg

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Nej absolut inte!
Det är invandrare med men inte bara!!
Nazzar med!
Coola " ghetto " gängen!
Jävla F*TTOR e dom hela högen!
Fega as! Vågar inte göra ett enda jävla piss när man möter på dom ensamna! Så fort dom har några polare bakom sig tror dom att dom e kungar.. Tss fjollor e vad dom är!

Senast redigerat av HKS (15 september 2008)

Severin
15 september 2008 · 1 587 Inlägg

Saab900Racing skrev:

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppas på en ??

Har blivit påhoppad ett par gågnger, bara av invandrare.. säger ite att det bara e dom som sysslar med sånt här men en hel del.

OKej.. Invandrare som invandrare då ?? Tyvärr enligt mig som är invandrare så är det inte så..
Jag vet hur folket är som kommer från mitt land, hur dom beter sig i sverige till skilland mot andra invandrare t.ex. somalier.. Det är inte samma typ av människor tro mig..
Att dra alla invandrare över en o samma gräns är inte rätt enligt mig.. Min åsikt om jag fick bestämma i sverige.. Jag skulle kört ut varenda svartskalle som ställer till problem här i landet.. En svensk skulle fått sitta inne på livstid och ingen chans alls att komma ut..

Ja säger detta, ja e själv invandrare men alla är inte likadana.. Ja vet många som kommer från mitt land som är här o gör bra ifrån sig.. hela min släkt har gjot bra ifrån sig i Sverige, väldigt bra medans andra invandrare pundar, langar osv...

Ja önskar att alla svenska killar/tjejer skall tänka om, alla invandrare är inte likadana och jag vill absolut inte dras i samma kant som en afrikan eller något annat..

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
15 september 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:

Saab900Racing skrev:

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppas på en ??

Har blivit påhoppad ett par gågnger, bara av invandrare.. säger ite att det bara e dom som sysslar med sånt här men en hel del.

OKej.. Invandrare som invandrare då ?? Tyvärr enligt mig som är invandrare så är det inte så..
Jag vet hur folket är som kommer från mitt land, hur dom beter sig i sverige till skilland mot andra invandrare t.ex. somalier.. Det är inte samma typ av människor tro mig..
Att dra alla invandrare över en o samma gräns är inte rätt enligt mig.. Min åsikt om jag fick bestämma i sverige.. Jag skulle kört ut varenda svartskalle som ställer till problem här i landet.. En svensk skulle fått sitta inne på livstid och ingen chans alls att komma ut..

Ja säger detta, ja e själv invandrare men alla är inte likadana.. Ja vet många som kommer från mitt land som är här o gör bra ifrån sig.. hela min släkt har gjot bra ifrån sig i Sverige, väldigt bra medans andra invandrare pundar, langar osv...

Ja önskar att alla svenska killar/tjejer skall tänka om, alla invandrare är inte likadana och jag vill absolut inte dras i samma kant som en afrikan eller något annat..

Håller med dej fär en gång skull sevve tongue Skicka ut skiten som itne kan sköta sej..

Sump Runk Rätt O Slätt!
Akakapukko
15 september 2008 · 1 779 Inlägg

men så fort de e en invandrare som gjort något dumt så drar alla dom över samma kant. tror de e lika mycek svenna som gör brott.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
mebben Troligen galen...
15 september 2008 · 567 Inlägg

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Nej.

Autonom
15 september 2008 · 319 Inlägg

akakaboto skrev:
men så fort de e en invandrare som gjort något dumt så drar alla dom över samma kant. tror de e lika mycek svenna som gör brott.

Skit snack.

Hur som helst så är Sveriges folkblandade samhälle är ett levande helvete för många, varesig dom sköter sig eller inte.

Senast redigerat av Autonom (15 september 2008)

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
FireTraXX DFFL
15 september 2008 · 9 020 Inlägg

Autonom skrev:

akakaboto skrev:
men så fort de e en invandrare som gjort något dumt så drar alla dom över samma kant. tror de e lika mycek svenna som gör brott.

Skit snack.

Hur som helst så är Sveriges folkblandade samhälle är ett levande helvete för många, varesig dom sköter sig eller inte.

Inget man kan säga om dina hjärnceller.
För de verkar det inte finnas många av.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Spelis
15 september 2008 · 1 926 Inlägg

mebben skrev:

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Nej.

Jag har själv blivit påhoppad av 2 st helt svenska killar som är två år äldre än mig helt utan anledning. Dessa två ( och givetvis resten av "gänget" som sitter o röker på för att sedan gå ut o slåss ) har jag aldrig pratat med förut, tyvärr blev jag deras offer den kvällen. Blev sparkad fyra gånger i huvudet, en över halsen och ett slag på käften medan jag låg. Det är dom coola killarna som har på tok för stora kläder, byxorna i knävecken och kepsen bak&fram, självklart ska dom växla ord som polis mot "aina" som de gjorde när jag blev påhoppad.
Sen kan jag ju tacka mina andra kompisar som stack där ifrån när detta hände o ringer mig 5 minuter senare o frågar vad som hände! Då var jag lagom glad. Suck.

Men som någon tidigare skrev, när dom är ensamma är dom fan inte kaxiga längre. Flera av mina kompisar har varit på dom när dom är ensamma istället och då är dom inte lika tuffa. Även idag när jag möter någon av dom på stan vågar dom inte ens se mig i ögonen.

Autonom
15 september 2008 · 319 Inlägg

FireTraXX skrev:

Autonom skrev:

akakaboto skrev:
men så fort de e en invandrare som gjort något dumt så drar alla dom över samma kant. tror de e lika mycek svenna som gör brott.

Skit snack.

Hur som helst så är Sveriges folkblandade samhälle är ett levande helvete för många, varesig dom sköter sig eller inte.

Inget man kan säga om dina hjärnceller.
För de verkar det inte finnas många av.

Visst försvarar man sina langare, men vad kan man inte säga om mina hjärnceller? Hur kopplar du det med det jag skrev?

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
FireTraXX DFFL
15 september 2008 · 9 020 Inlägg

Autonom skrev:

FireTraXX skrev:

Autonom skrev:

Skit snack.

Hur som helst så är Sveriges folkblandade samhälle är ett levande helvete för många, varesig dom sköter sig eller inte.

Inget man kan säga om dina hjärnceller.
För de verkar det inte finnas många av.

Visst försvarar man sina langare, men vad kan man inte säga om mina hjärnceller? Hur kopplar du det med det jag skrev?

Främlingsfientlighet är ett starkt bevis på ignorans och totalt avsaknad av en bildad hjärna.

///Ungrare

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Johankocken
15 september 2008 · 529 Inlägg

Räcker man kollar på Efterlyst  både svenskar o invandrare som beter sej som svin....

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
Autonom
15 september 2008 · 319 Inlägg

FireTraXX skrev:

Autonom skrev:

FireTraXX skrev:

Inget man kan säga om dina hjärnceller.
För de verkar det inte finnas många av.

Visst försvarar man sina langare, men vad kan man inte säga om mina hjärnceller? Hur kopplar du det med det jag skrev?

Främlingsfientlighet är ett starkt bevis på ignorans och totalt avsaknad av en bildad hjärna.

///Ungrare

Sedär ja. Ta det i gästboken nu.
Nog med OT

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
DasAuto
15 september 2008 · 2 751 Inlägg

Autonom skrev:

akakaboto skrev:
men så fort de e en invandrare som gjort något dumt så drar alla dom över samma kant. tror de e lika mycek svenna som gör brott.

Skit snack.

Hur som helst så är Sveriges folkblandade samhälle är ett levande helvete för många, varesig dom sköter sig eller inte.

Flytta till Nordkorea om du vill leva i ett icke folkblandat samhälle... Tror faktiskt inte de finns ett enda land i Europa som inte har ett folkblandat samhälle? Sen hur mycket Sverige tar in jämfört med andra länder är en annan fråga...

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
DasAuto
15 september 2008 · 2 751 Inlägg

Autonom skrev:

HAHAHAH

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
raliman08
15 september 2008 · 151 Inlägg

JohanMR850 skrev:
Räcker man kollar på Efterlyst  både svenskar o invandrare som beter sej som svin....

Absolut håller med! Finns svin som är svenskar och invandrare. Men jag ser såhär på saken, om det skulle bli krig i Sverige och jag skulle vara tvungen att utvandra till tex Norge, inte fan skulle jag driva omkring med mina Svenska polare och ställa till fanskap mot Norska medborgare?! Finns ju ''ursvenskar'' som är helt dumma i huvet oxo, men nu tar vi ju hit en massa problem som svenska samhället uppenbarligen inte klarar av, kolla bara hur situationen ser ut i Göteborgsområdet nu! Nu skriver jag helt utan fakta men har svårt att tänka mig att det är Svenskar som håller på?... Men kan som sagt ha fel. Felet med det härlandet är det jävla daltandet med kriminella om du är Svensk eller invandrare och du begår ett brott då ska man in i fängelset länge och där ska det fan inte vara en jävla lekskola att sitta, bort med alla bekvämligheter och gör det till ett helvete att sitta där. Så kanske personerna som sitter där får sig en funderare.

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...
hedley Saaboholic
16 september 2008 · 3 129 Inlägg

FireTraXX skrev:

Autonom skrev:

FireTraXX skrev:

Inget man kan säga om dina hjärnceller.
För de verkar det inte finnas många av.

Visst försvarar man sina langare, men vad kan man inte säga om mina hjärnceller? Hur kopplar du det med det jag skrev?

Främlingsfientlighet är ett starkt bevis på ignorans och totalt avsaknad av en bildad hjärna.

///Ungrare

Förnekelse av den bittra sanningen är ett starkt bevis på första delen av en psykos.

Det är mest invandrare som bråkar ute på stan/krogarna, det är mest invandrare som sitter på de flesta anstalter, ta kumla t.ex där är det ca 80% invandrare, vet det eftersom min kusin jobbar som fångvaktare där, så jag har tillräckligt med fakta till grund för mitt uttalande.

Sen ÄR det skillnad på INVANDRARE OCH INVANDRARE. Enligt min åsikt är invandrare dom som sköter sig och blattar/svartskallar dom som betèer sig som arslen, således kallar jag ingen skötsam invandrare för blatte, men de som inte sköter sig drar jag mig inte en sekund för att kalla dem detta.

Dessa "blattar" har ingenting i Sverige att göra, de ska vara tacksamma för att de fick komma hit, inte tvärtom.

Har inget emot de som sköter sig men denna kategori är tyvärr i minoritet iallafall här hemma.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Autonom
16 september 2008 · 319 Inlägg

hedley skrev:

FireTraXX skrev:

Autonom skrev:

Visst försvarar man sina langare, men vad kan man inte säga om mina hjärnceller? Hur kopplar du det med det jag skrev?

Främlingsfientlighet är ett starkt bevis på ignorans och totalt avsaknad av en bildad hjärna.

///Ungrare

Förnekelse av den bittra sanningen är ett starkt bevis på första delen av en psykos.

Det är mest invandrare som bråkar ute på stan/krogarna, det är mest invandrare som sitter på de flesta anstalter, ta kumla t.ex där är det ca 80% invandrare, vet det eftersom min kusin jobbar som fångvaktare där, så jag har tillräckligt med fakta till grund för mitt uttalande.

Sen ÄR det skillnad på INVANDRARE OCH INVANDRARE. Enligt min åsikt är invandrare dom som sköter sig och blattar/svartskallar dom som betèer sig som arslen, således kallar jag ingen skötsam invandrare för blatte, men de som inte sköter sig drar jag mig inte en sekund för att kalla dem detta.

Dessa "blattar" har ingenting i Sverige att göra, de ska vara tacksamma för att de fick komma hit, inte tvärtom.

Har inget emot de som sköter sig men denna kategori är tyvärr i minoritet iallafall här hemma.

Tydligen är du nazist, rasist, whatever-ist och framförallt främlingsfientlig.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
DasAuto
16 september 2008 · 2 751 Inlägg

Autonom skrev:

hedley skrev:

FireTraXX skrev:

Främlingsfientlighet är ett starkt bevis på ignorans och totalt avsaknad av en bildad hjärna.

///Ungrare

Förnekelse av den bittra sanningen är ett starkt bevis på första delen av en psykos.

Det är mest invandrare som bråkar ute på stan/krogarna, det är mest invandrare som sitter på de flesta anstalter, ta kumla t.ex där är det ca 80% invandrare, vet det eftersom min kusin jobbar som fångvaktare där, så jag har tillräckligt med fakta till grund för mitt uttalande.

Sen ÄR det skillnad på INVANDRARE OCH INVANDRARE. Enligt min åsikt är invandrare dom som sköter sig och blattar/svartskallar dom som betèer sig som arslen, således kallar jag ingen skötsam invandrare för blatte, men de som inte sköter sig drar jag mig inte en sekund för att kalla dem detta.

Dessa "blattar" har ingenting i Sverige att göra, de ska vara tacksamma för att de fick komma hit, inte tvärtom.

Har inget emot de som sköter sig men denna kategori är tyvärr i minoritet iallafall här hemma.

Tydligen är du nazist, rasist, whatever-ist och framförallt främlingsfientlig.

Hahha förstår du inte att majoriteten av oss Invandrare håller med honom... Varför skulle jag hellre försvara en tex somalier som gjort något kriminellt bara för att vi bägge två är invandrare?

Som sagt det finns skillnad på invandrare och invandrare vi är inte alla från samma land och har samma kultur..

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Saab-Fredde
16 september 2008 · 285 Inlägg

Autonom skrev:

HAHAAHAHAHAHAHAHAH!!!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Autonom
16 september 2008 · 319 Inlägg

n0b0dy_ skrev:

Autonom skrev:

hedley skrev:
Förnekelse av den bittra sanningen är ett starkt bevis på första delen av en psykos.

Det är mest invandrare som bråkar ute på stan/krogarna, det är mest invandrare som sitter på de flesta anstalter, ta kumla t.ex där är det ca 80% invandrare, vet det eftersom min kusin jobbar som fångvaktare där, så jag har tillräckligt med fakta till grund för mitt uttalande.

Sen ÄR det skillnad på INVANDRARE OCH INVANDRARE. Enligt min åsikt är invandrare dom som sköter sig och blattar/svartskallar dom som betèer sig som arslen, således kallar jag ingen skötsam invandrare för blatte, men de som inte sköter sig drar jag mig inte en sekund för att kalla dem detta.

Dessa "blattar" har ingenting i Sverige att göra, de ska vara tacksamma för att de fick komma hit, inte tvärtom.

Har inget emot de som sköter sig men denna kategori är tyvärr i minoritet iallafall här hemma.

Tydligen är du nazist, rasist, whatever-ist och framförallt främlingsfientlig.

Hahha förstår du inte att majoriteten av oss Invandrare håller med honom... Varför skulle jag hellre försvara en tex somalier som gjort något kriminellt bara för att vi bägge två är invandrare?

Som sagt det finns skillnad på invandrare och invandrare vi är inte alla från samma land och har samma kultur..

Någonsin hört talas om ironi?

Senast redigerat av Autonom (16 september 2008)

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang