Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

hedley Saaboholic
12 september 2008 · 3 129 Inlägg

Haha vilka jävla tattar ungar. Dom vet ju ingenting vad dom snackar om, hade jag intervjuat dom hade det där aldrig slutat lyckligt. Men man ser ju vad för folk det var som hade iq pantburk i intervjun också, säger rätt mycket.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
12 september 2008 · 3 129 Inlägg

chrno skrev:
På tal om Våld misshandel och liknande kan ni ju läsa om dethär.
Gör som många andra, skriv ett tack i Gnestas Hokeylags forum.
Det tär helt sjukt att media inte förens efter 4 dagar, och MÅÅÅNGA mail tar upp det (som en notis som inte syns i Aftonbladet, och ett kort inslag i svt)

https://www.flashback.info/showthread.p … amp;page=1

Detta är ett prakt exempel på vad jag och några av mina närmaste bekanta kämpar mot här i stan. Inte sällan har man sett liknande saker, inte sällan har man haft 10,15,20 idioter efter sig för man gått emellan, inte sällan har man kommit hem blåslagen, men jävlar i min själ det är det värt! Skulle inte tveka en sekund på att hoppa in för att hjälpa i sådana här situationer.

Sånna jävla fega as förtjänar inte att finnas på jordens yta, får man tag i en av dom slår man sönder killen och statuerar exempel, sen skiter jag i konsekvenserna, den man/kille/pojk som slår en tjej eller våldtar är ingen man. "Real men don't rape women".

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Destajnii
12 september 2008 · 219 Inlägg

Haha jag måste kommentera om filmen precis i början av "intervjun" så äre en unge på 11-13år som skriker "Sug Av Mig" ... Vafan? Grabben har väl inte äns fått punghår än !

hahaha idiot

Senast redigerat av Destajnii (12 september 2008)

Unknown_Hummer Matros
12 september 2008 · 57 Inlägg

Vi skulle ha haft poliser som i "I lagens namn" så det blev ordning på grejerna, folk som inte sköter sig åker på en orre direkt!

* Nothing Beats Cubic Inches *
Alecci
12 september 2008 · 2 014 Inlägg

blacken skrev:

ST-Michel skrev:
gäller bara att hålla sig på sin kant å sköta sitt å skita i resten.
men men även då kan det hända saker .

Det är en bra filosofi, till en viss grad. Men det är också en del av problemet att man inte själv aktivt är med och "bromsar" det hela.  Utan tillåter "buset" att härja fritt så att säga..

Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
12 september 2008 · 270 Inlägg

Sverige skulle införa 'Judges', jag menar en Judge Dredd i varje stad hade räckt...I AM THE LAW!

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
epic_mazur
12 september 2008 · 274 Inlägg

hedley skrev:

chrno skrev:
På tal om Våld misshandel och liknande kan ni ju läsa om dethär.
Gör som många andra, skriv ett tack i Gnestas Hokeylags forum.
Det tär helt sjukt att media inte förens efter 4 dagar, och MÅÅÅNGA mail tar upp det (som en notis som inte syns i Aftonbladet, och ett kort inslag i svt)

https://www.flashback.info/showthread.p … amp;page=1

Detta är ett prakt exempel på vad jag och några av mina närmaste bekanta kämpar mot här i stan. Inte sällan har man sett liknande saker, inte sällan har man haft 10,15,20 idioter efter sig för man gått emellan, inte sällan har man kommit hem blåslagen, men jävlar i min själ det är det värt! Skulle inte tveka en sekund på att hoppa in för att hjälpa i sådana här situationer.

Sånna jävla fega as förtjänar inte att finnas på jordens yta, får man tag i en av dom slår man sönder killen och statuerar exempel, sen skiter jag i konsekvenserna, den man/kille/pojk som slår en tjej eller våldtar är ingen man. "Real men don't rape women".

håller med dig till 110%

Autonom
13 september 2008 · 319 Inlägg

MilleN skrev:
Visst, det är randomungdomar som ska verka coola inför kameran (får man hoppas) men det är ändå skrämmande, väldigt många tänker på största allvar som kidsen i filmen:

Vi lever i ett underbart land, detta är fullt normalt, svenska ungdomar resonerar på exakt samma sätt.

Skit samma, detta gjorde mig irriterad, gangstaz from da ghetto. Undra om man kan sova tight i skuggan av Göteborg, där alla kids är krimminella maffia-anhängare.

Senast redigerat av Autonom (13 september 2008)

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Autonom
15 september 2008 · 319 Inlägg

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
KimVsWorld Mästare
15 september 2008 · 2 947 Inlägg

Haha, Han kan varken Svenska eller Engelska. Stackare.

Senast redigerat av KimVsWorld (15 september 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
_Bobban_
15 september 2008 · 39 Inlägg

Haha, vilken lirare

TMW-Performance Avstängd
15 september 2008 · 914 Inlägg

Autonom skrev:

HA HA HA HA HA!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
AeRO848
15 september 2008 · 2 Inlägg

Alecci skrev:

blacken skrev:

ST-Michel skrev:
gäller bara att hålla sig på sin kant å sköta sitt å skita i resten.
men men även då kan det hända saker .

Det är en bra filosofi, till en viss grad. Men det är också en del av problemet att man inte själv aktivt är med och "bromsar" det hela.  Utan tillåter "buset" att härja fritt så att säga..

Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

WORD! Jag blir mer och mer sugen på att göra en "Boondock" för varje dag som går, syrrans pojkvän blev misshandlad för snart ett år sen, hade varit på en fest hemma hos någon av hans kompisar, råkat i ordväxling med 3 killar som tydligen var mer eller mindre oinbjudna men eftersom dom inte kände så många på festen gick de fega jävlarna ut och väntade på att han skulle dyka upp, han blev nerslagen och dom fortsatte att sparka på honom efter att han förlorat medvetandet. Dom slutade endast efter att en av mina kompisar sprungit fram och lagt sig över honom för att skydda honom. Han är helt fysiskt återställd men rättegången har precis gått in i sitt slutskede, han har inte mått så bra psykiskt om vi säger så.

mebben Troligen galen...
15 september 2008 · 567 Inlägg

AeRO848 skrev:

Alecci skrev:

blacken skrev:

Det är en bra filosofi, till en viss grad. Men det är också en del av problemet att man inte själv aktivt är med och "bromsar" det hela.  Utan tillåter "buset" att härja fritt så att säga..

Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

WORD! Jag blir mer och mer sugen på att göra en "Boondock" för varje dag som går, syrrans pojkvän blev misshandlad för snart ett år sen, hade varit på en fest hemma hos någon av hans kompisar, råkat i ordväxling med 3 killar som tydligen var mer eller mindre oinbjudna men eftersom dom inte kände så många på festen gick de fega jävlarna ut och väntade på att han skulle dyka upp, han blev nerslagen och dom fortsatte att sparka på honom efter att han förlorat medvetandet. Dom slutade endast efter att en av mina kompisar sprungit fram och lagt sig över honom för att skydda honom. Han är helt fysiskt återställd men rättegången har precis gått in i sitt slutskede, han har inte mått så bra psykiskt om vi säger så.

Vilka dj*vla grisar! Va f*n, när man själv var i "bråksvängen" la man ju ner omedelbart när den andre gick i backen... Sparka på folk som ligger är bland det lägsta man kan göra!

Jag själv blev knivskuren en gång när jag gick emellan i ett bråk, ren tur att kniven tog så pass "bra" som den gjorde...

_Wallis_
15 september 2008 · 4 506 Inlägg

@ Mebben.

Råkade själv ut för det en gång.
Fick ett helt gäng på mig, och när dom hade slått med batongen i mitt bakben så jag ej
kunde springa så stod alla och matade när jag låg, Ett batongslag i bakhuvudet så jag
svimmade av, och ett flertal mer mot kroppen, och så var det någon stackare som roade
sig med att stampa av mitt båtsben (Handleden), såpas mkt att det bara var smulor enligt dem på akuten.

Men inget kommer ostraffat, en kille fick sätta tänderna till innan jag svimma iafa,
1slag som tog ut hans framtänder och gjorde han medvetslös.. Sedan blev jag lyst
av polisen för misshandel, och jag hade hafft knoghjärn ochså tydligen!? Vilket jag inte hade..

Skum värld vi lever i. Skulle aldrig slå på någon som ligger, det är fan bedrövligt.
Sedan att folk drar kniv o grejer som du skrev är ju ochså sjukt..
Undra om folk värkligen är medvetna om vad de gör?

Jag har aldrig slåtts för att få en kick eller något, det har vart i rent självförsvar.
Men många värkar det vara som gör det för att få en adrenalin kick.
Och då är det väll fan bättre att de börjar i någon kampsport!??!?!?!??!??!

Kan du andas kan du dö.
Casual Xtreem
15 september 2008 · 123 Inlägg

_Wallis_ skrev:
@ Mebben.

Råkade själv ut för det en gång.
Fick ett helt gäng på mig, och när dom hade slått med batongen i mitt bakben så jag ej
kunde springa så stod alla och matade när jag låg, Ett batongslag i bakhuvudet så jag
svimmade av, och ett flertal mer mot kroppen, och så var det någon stackare som roade
sig med att stampa av mitt båtsben (Handleden), såpas mkt att det bara var smulor enligt dem på akuten.

Men inget kommer ostraffat, en kille fick sätta tänderna till innan jag svimma iafa,
1slag som tog ut hans framtänder och gjorde han medvetslös.. Sedan blev jag lyst
av polisen för misshandel, och jag hade hafft knoghjärn ochså tydligen!? Vilket jag inte hade..

Skum värld vi lever i. Skulle aldrig slå på någon som ligger, det är fan bedrövligt.
Sedan att folk drar kniv o grejer som du skrev är ju ochså sjukt..
Undra om folk värkligen är medvetna om vad de gör?

Jag har aldrig slåtts för att få en kick eller något, det har vart i rent självförsvar.
Men många värkar det vara som gör det för att få en adrenalin kick.
Och då är det väll fan bättre att de börjar i någon kampsport!??!?!?!??!??!

Jag har oxå blivit påhoppad av 3 stycken... inte lika illa som dig men det var kl 15.00 mitt på dagen dom var 3 st som hoppade på mig och började slå... folk bara gick förbi och kollade:S asså hade inte dom nöjt sig medd att knäcka näsan på mig hade jag fan kunnat vara död idag ju:S vad fan är det för fel på folk??

Senast redigerat av Casual (15 september 2008)

BMW 320d "Familjeräsern" (2007)
BMW 325 "Blue" (2002)
Severin
15 september 2008 · 1 587 Inlägg

Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Senast redigerat av Severin (15 september 2008)

TMW-Performance Avstängd
15 september 2008 · 914 Inlägg

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppas på en ??

Har blivit påhoppad ett par gågnger, bara av invandrare.. säger ite att det bara e dom som sysslar med sånt här men en hel del.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
expect1991
15 september 2008 · 1 814 Inlägg

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Verkligen inte, fastän vissa vill få det att verka så. roll

KimVsWorld Mästare
15 september 2008 · 2 947 Inlägg

expect1991 skrev:

Severin skrev:
Är det alltid invandrare som hoppar på en ??

Verkligen inte, fastän vissa vill få det att verka så. roll

Vissa kanske vill det men i många/mesta(starkt ord) så är det ju det. Synd.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang