Eftersnack: ENA-träffen på stora torget i Enköping 6/9

daniel_83
7 september 2008 · 76 Inlägg

Jag också.

qpon
7 september 2008 · 322 Inlägg

me too metoo wink

Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Steelrobbin
8 september 2008 · 17 Inlägg

Tänkte även jag passa på att tacka alla utställare och besökare för en mkt lyckad träff! Kom väldigt mtk folk och kollade trots vagt annonserande och att utställningsplatserna tog slut på en vecka var helt klart över förväntningarna.

Klagomålen från alla dinosaurier var ganska väntat eftersom det hände något nytt, men det var även många av den äldre generationen som tyckte att det var riktigt roligt... till och med flera sånna som röstade.

Både jag och Patrik ser verkligen fram emot att anordna en ny träff nästa år!

Har lagt upp lite bilder från träffen och från gokart-turneringen under ''Galleri & projekt''-fliken på min sida.

Opel Omega (1997)
Toyota Starlet DX "Arslett" (1986)
Cruel
8 september 2008 ·

Tacka till en trevlig träff.
blev dock ingen utställning för mej å hann inte meddela er, =/
blev sen natt å en lång sovmorgon trots ställd klocka och jag ville inte komma in på torget vid den tiden med bilen. så jag kom till fots.
men härlig träff med mycket potential i.

ser fram emot nästa år.
tack ännu en gång.

AUBLITZZ
8 september 2008 · 142 Inlägg

Riktig trevlig träff. Grattis till Mattias till första pris..
Sen e det kul när äldre kommer fram o frågar om bilen O ännu roligare när dom kommer fram o önskar musik o DESSUTOM ber en o höja.. Då blir man lite förvånad.. Fler såna vill ja träffa.. Sen surtanten Som kom o sa att blommorna tar skada henne vet ja inte vad man ska göra med.. inte lätt med såna som inte förstår..


MVH Henrik

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Oge
8 september 2008 ·

Tack för en riktigt lyckad träff!.. Regnet var jag redan inställd på att det skulle komma, så det berörde mig inte så mkt.. riktigt kul att det kom så mkt folk och kollade!..

Vill tacka ENA-Bilvårdscenter och spec Jon, för all hjälp med bilen och att flera fick tvätta sina bilar på morgonen..

Vad det gäller gokarten så var det grymt roligt att köra när det var blött!... Kom sist i B-finalen men jag körde nog fan bredast.. haha... Jag fuskade ju lite med att åka till ÖoB och köpa regnställ också.. så jag var nog torrast iaf.. tongue

Man var riktigt slut på kvällen men med en omgång av Fia-med-Hutt tillsammans med AUBLITZZ så var man igång igen!

AUBLITZZ
8 september 2008 · 142 Inlägg

Haha.. Ja vilken avslutning på dagen det blev.. Det gick åt lite soppa då fast av ett helt annat slags bränsle.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

Oge skrev:
Tack för en riktigt lyckad träff!.. Regnet var jag redan inställd på att det skulle komma, så det berörde mig inte så mkt.. riktigt kul att det kom så mkt folk och kollade!..

Vill tacka ENA-Bilvårdscenter och spec Jon, för all hjälp med bilen och att flera fick tvätta sina bilar på morgonen..

Vad det gäller gokarten så var det grymt roligt att köra när det var blött!... Kom sist i B-finalen men jag körde nog fan bredast.. haha... Jag fuskade ju lite med att åka till ÖoB och köpa regnställ också.. så jag var nog torrast iaf.. tongue

Man var riktigt slut på kvällen men med en omgång av Fia-med-Hutt tillsammans med AUBLITZZ så var man igång igen!

Klart att man försöker vinna, men frågan är om du kommer hinna. I denna värld kan det vara svårt, men det är inget man ska ta så hårt.   (Detta gamla klassiska ordspråk.)

Och torrast det var nog du absolut.. Så lite fusk var det allt smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Oge
8 september 2008 ·

Det ordspråket har jag aldrig hört.. tongue.. Haha jaa men om det nu var fusk så var det nog inte till fördel på banan iaf.. hehe

Oge
8 september 2008 ·

AUBLITZZ skrev:
Haha.. Ja vilken avslutning på dagen det blev.. Det gick åt lite soppa då fast av ett helt annat slags bränsle.. smile

Haha jaa jag är helt nöjd med dagen iaf!.. Å du din galning som pallade snickra garage hela dagen efter.. tongue

Tokken Team dBakuten
8 september 2008 · 3 453 Inlägg

Har nu via lazzats forum fått veta att bubblan finns tryckt i EP.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Nafets86
8 september 2008 · 821 Inlägg

Oge skrev:
Det ordspråket har jag aldrig hört.. tongue.. Haha jaa men om det nu var fusk så var det nog inte till fördel på banan iaf.. hehe

hehe.. det var nog inte till någon fördel alls. snarare tvärtom wink
Har du inte hört det?.. hmm. Kanske för att jag myntade det precis nu wink haha.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
8 september 2008 · 271 Inlägg

Tokken skrev:
Har nu via lazzats forum fått veta att bubblan finns tryckt i EP.. smile

Å jag fick veta via ett sms från svärmor att jag var med i EP. Och killens jobbarkompisar ringde till han idag och skvallrade. cool

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
ERNEST85 Hemmapulare :)
8 september 2008 · 416 Inlägg

Minister skrev:

ERNEST85 skrev:
Om han inte gillade musiken så hade han väl kunnat gått därifrån...  Hade han bett mig att sänka så skulle jag ha gjort precis tvärt om...  Nåt kul måste man ju få ha..  big_smile

Han stod och sålde äpplen mm. i ett stånd på andra sidan torget.

Det är precis vad många gjorde, vilket resulterade i att polisen dök upp tongue

Sålde äpplen? Okej... smile

Volvo 850 GLT -1995
Dodge Polara Cabriolet - 1969 Projekttråd Polaran
Dodge Dart GT -1969 Projekttråd Darten - (Goes InSaNe)
PLindblom
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Tokken skrev:
Har nu via lazzats forum fått veta att bubblan finns tryckt i EP.. smile

Javisst, både på framsidan och inuti tidningen wink

http://www.enabilfoto.se/artikel_2_small.jpg

Tokken Team dBakuten
9 september 2008 · 3 453 Inlägg

Fan va kul!! Ska sparas.. Oh yes.. it will be mine.. big_smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
AUBLITZZ
9 september 2008 · 142 Inlägg

Oge skrev:

AUBLITZZ skrev:
Haha.. Ja vilken avslutning på dagen det blev.. Det gick åt lite soppa då fast av ett helt annat slags bränsle.. smile

Haha jaa jag är helt nöjd med dagen iaf!.. Å du din galning som pallade snickra garage hela dagen efter.. tongue

Ja man får inte vara så blödig.. Har man ansvar så har man.. Bättre o jobba bort fllan än ligga inne o lida.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Oge
9 september 2008 ·

Haha jaajaa.. Men va kul för dig som har ett garage att bygga på då! tongue

Steelrobbin
9 september 2008 · 17 Inlägg

Tokken skrev:
Fan va kul!! Ska sparas.. Oh yes.. it will be mine.. big_smile

Hehe, Wayne's World!!

Opel Omega (1997)
Toyota Starlet DX "Arslett" (1986)
AUBLITZZ
9 september 2008 · 142 Inlägg

Oge skrev:
Haha jaajaa.. Men va kul för dig som har ett garage att bygga på då! tongue

Japp måste ju ha någonstanns att bygga om bilen tills nästa år ju.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang