Fler nattugglor?

Jaacke90
7 september 2008 · 122 Inlägg

Sätt på Coldplays x&y album och sov som en stock efter 20 minuter!
det funkar alltid för mig iaf

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"
Dansken-
7 september 2008 · 950 Inlägg

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:

Hehe, enda "bok" som finns i min flyttröra är ikea-katalogen haha, och den kan man ju utantill och baklänges redan wink

IKEA katalogen!! Hmmm, låter inte så spännande.
Men om du bor i flyttröra borde du ju ha hur mycket som helst att ta dig till. Förstås tråkiga saker. Jag vet har precis flyttat. Det är ingen kul att flytta, men jag fick ett mycket bättre garage :-)

Tror inte grannarsna upskattar om jag börjar banka i väggarna såhär dags haha! Annars finns här ju som sagt mycket att göra ja, men nästa steg i detta läget är att färgen ska torka, visserligen bra tidsfördriv, sitta och titta på väggarna när dem torkar! Men hur kul är det?!

Det med att titta på färg som torkar är klart en undervurderat sysselsättning. Om du har en thinner baserat färg kan det bli riktigt spännade efter en stund :-)
I min förre lägenhet fanns där inga tidspunkter där mina grannar tyckte det var olämpligt att använda slagborrmaskin :-(
Tydligen det viktigaste verktyget att äga om man bor i lägenhet.

/Dansken :-)

Emelie_244
7 september 2008 · 375 Inlägg

Kolla på någon/några filmer?
Det brukar iaf jag göra när jag inte kan sova smile
Annars så vet ja inte..

Volvo S40 (2008)
MissMotor_
7 september 2008 · 274 Inlägg

Satt just och funderade om jag var den enda här. big_smile
Hel dött överallt ju. Och sova går inte då man ska ut och vara chaffis på ett tag...
Jag är en nattzuddare wink

Senast redigerat av MissMotor_ (7 september 2008)

daaanyy
7 september 2008 · 670 Inlägg

ligger tydligen något i den kvinnliga kromosomen som gör att ni inte kan sova. haha

Mvh Daaanyy
Jaacke90
7 september 2008 · 122 Inlägg

Fyllechaffis rent? får du bra betalt? smile

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"
evilmaster
7 september 2008 · 385 Inlägg

Man kan ju alltid sätta sig och bläddra runt på garaget med en öl framför sig ^^
Myskväll på hög nivå!

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
NeonX
7 september 2008 ·

Jaacke90 skrev:
Sätt på Coldplays x&y album och sov som en stock efter 20 minuter!
det funkar alltid för mig iaf

yease....hon skulle inte ta livet av sig, bara sova big_smile

När jag hade TV brukade jag sätta på nån sport med komentatorer som satt å tjöta, somnade på 3 röda till det...

Köp dig en tom bok, och en go penna, sen lägger du dig på sängen och skriver sånt som kommer upp i huvet till du tröttnar, lägger ner och somnar...funkar grymt för mig.

MissMotor_
7 september 2008 · 274 Inlägg

daaanyy skrev:
ligger tydligen något i den kvinnliga kromosomen som gör att ni inte kan sova. haha

Dagens lol
Måste ju göra de roll
Men jag jobbar natt så jag har ju en anledning då man ställer om helt smile

ATCO Air Traffic Control Officer
7 september 2008 · 65 Inlägg

daaanyy skrev:
ligger tydligen något i den kvinnliga kromosomen som gör att ni inte kan sova. haha

Ja "vi" kvinnor har det jobbigt... tongue

MissMotor_
7 september 2008 · 274 Inlägg

Jaacke90 skrev:
Fyllechaffis rent? får du bra betalt? smile

Ja-a! Behöver du skjuts?! wink
Nä men syrran är ute på nå bus..

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
7 september 2008 · 963 Inlägg

MissMotor_ skrev:
Satt just och funderade om jag var den enda här. big_smile
Hel dött överallt ju. Och sova går inte då man ska ut och vara chaffis på ett tag...
Jag är en nattzuddare wink

Då var vi två! Testar dock en Audi 2.7 BiTurbo -03 just nu... Någon som vet om man kan göra något kul med en sån? Vad ger en chippning, eller måste turboagg. bytas?

Tycker den känns onödigt slö...

Frida_
7 september 2008 ·

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

IKEA katalogen!! Hmmm, låter inte så spännande.
Men om du bor i flyttröra borde du ju ha hur mycket som helst att ta dig till. Förstås tråkiga saker. Jag vet har precis flyttat. Det är ingen kul att flytta, men jag fick ett mycket bättre garage :-)

Tror inte grannarsna upskattar om jag börjar banka i väggarna såhär dags haha! Annars finns här ju som sagt mycket att göra ja, men nästa steg i detta läget är att färgen ska torka, visserligen bra tidsfördriv, sitta och titta på väggarna när dem torkar! Men hur kul är det?!

Det med att titta på färg som torkar är klart en undervurderat sysselsättning. Om du har en thinner baserat färg kan det bli riktigt spännade efter en stund :-)
I min förre lägenhet fanns där inga tidspunkter där mina grannar tyckte det var olämpligt att använda slagborrmaskin :-(
Tydligen det viktigaste verktyget att äga om man bor i lägenhet.

/Dansken :-)

Haha, poäng där! Tror jag ska sätta mej på golvet i hallen och glo! Hm, skulle kunna betala för att slippa... Jodu, har med märkt det, men vafan gör de, jag kan ju inte sova ändå?! :S

Jaacke90
7 september 2008 · 122 Inlägg

MissMotor_ skrev:

Jaacke90 skrev:
Fyllechaffis rent? får du bra betalt? smile

Ja-a! Behöver du skjuts?! wink
Nä men syrran är ute på nå bus..

nej jag behöver aldrig fylleskjuts. bara sikta på lämplig buske

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"
MissMotor_
7 september 2008 · 274 Inlägg

TCG skrev:

MissMotor_ skrev:
Satt just och funderade om jag var den enda här. big_smile
Hel dött överallt ju. Och sova går inte då man ska ut och vara chaffis på ett tag...
Jag är en nattzuddare wink

Då var vi två! Testar dock en Audi 2.7 BiTurbo -03 just nu... Någon som vet om man kan göra något kul med en sån? Vad ger en chippning, eller måste turboagg. bytas?

Tycker den känns onödigt slö...

Hade jag haft en sån å leka med hade jag inte suttit här?! wink

Senast redigerat av MissMotor_ (7 september 2008)

Frida_
7 september 2008 ·

NeonX skrev:

Jaacke90 skrev:
Sätt på Coldplays x&y album och sov som en stock efter 20 minuter!
det funkar alltid för mig iaf

yease....hon skulle inte ta livet av sig, bara sova big_smile

När jag hade TV brukade jag sätta på nån sport med komentatorer som satt å tjöta, somnade på 3 röda till det...

Köp dig en tom bok, och en go penna, sen lägger du dig på sängen och skriver sånt som kommer upp i huvet till du tröttnar, lägger ner och somnar...funkar grymt för mig.

Så illa är la inte coldplay haha, men är ingen jag skulle somna av ändå haha!

Tackar för dina tips, skriva har jag gjort det med, men tyvärr biter inte dte heller på mej... Borde nog ta och köpa mej lite sömnpiller...

Ordningsmannen
7 september 2008 · 91 Inlägg

Nattuggla? mja kanske det, precis hemkommen från ett race o då måste man ju kolla läget på garaget:D
Mvh

Dansken-
7 september 2008 · 950 Inlägg

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:

Tror inte grannarsna upskattar om jag börjar banka i väggarna såhär dags haha! Annars finns här ju som sagt mycket att göra ja, men nästa steg i detta läget är att färgen ska torka, visserligen bra tidsfördriv, sitta och titta på väggarna när dem torkar! Men hur kul är det?!

Det med att titta på färg som torkar är klart en undervurderat sysselsättning. Om du har en thinner baserat färg kan det bli riktigt spännade efter en stund :-)
I min förre lägenhet fanns där inga tidspunkter där mina grannar tyckte det var olämpligt att använda slagborrmaskin :-(
Tydligen det viktigaste verktyget att äga om man bor i lägenhet.

/Dansken :-)

Haha, poäng där! Tror jag ska sätta mej på golvet i hallen och glo! Hm, skulle kunna betala för att slippa... Jodu, har med märkt det, men vafan gör de, jag kan ju inte sova ändå?! :S

Nu tänker jag göra ett försök på att sova lite. Trött som bara den. Ha det bra och det verkar ju som att du har ett helt gäng här på Garaget till att hålla dig vid sällskåp i din sömnlöshet.

Natti natti,

Dansken :-)

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
7 september 2008 · 963 Inlägg

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

IKEA katalogen!! Hmmm, låter inte så spännande.
Men om du bor i flyttröra borde du ju ha hur mycket som helst att ta dig till. Förstås tråkiga saker. Jag vet har precis flyttat. Det är ingen kul att flytta, men jag fick ett mycket bättre garage :-)

Tror inte grannarsna upskattar om jag börjar banka i väggarna såhär dags haha! Annars finns här ju som sagt mycket att göra ja, men nästa steg i detta läget är att färgen ska torka, visserligen bra tidsfördriv, sitta och titta på väggarna när dem torkar! Men hur kul är det?!

Det med att titta på färg som torkar är klart en undervurderat sysselsättning. Om du har en thinner baserat färg kan det bli riktigt spännade efter en stund :-)
I min förre lägenhet fanns där inga tidspunkter där mina grannar tyckte det var olämpligt att använda slagborrmaskin :-(
Tydligen det viktigaste verktyget att äga om man bor i lägenhet.

/Dansken :-)

Hade kul en natt när jag målade, hade jobbat från 07 och målade vid efter midnatt... epoxyfärg på trappan och någon annan kul färg på räcket inomhus... Sjöng glatt med till radion! tongue

ATCO Air Traffic Control Officer
7 september 2008 · 65 Inlägg

10min o inget inlägg... Var rätt bra fart här innan ju tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang