urbo skrev:
Tokken skrev:
Och vad bevisar det där? Att det spelar högt vid kickarna i bilen..?
Japp det gör det.. jag spelar högre än så vi kickarna. han spelade som MEST 151 någonting
på normal plats. Vad kostar pisset..
Ett Hundra Tusen Kronor!! För en riktig skitbas.
Den spelar djupbas och lite djupare än djupbas och INGET annat.. den klarar inte rock,
den klarar inte pop den klarar knappt hip-hop.. den klarar djupbasen i hip-hopen..
Vad är det tänkt den ska vara bra till? Den ska vara stor och det är den ENDA den är riktigt
bra på.. och tung och otymplig. Nej va fan ska jag spendera pengar på bilstereo inte fan börjar jag
med att lägga 100 kuddar på en satans jackhammer.
153dB någonting med dom pengarna spenderat är fan löjligt.
Take a chillpill
, jag har aldrig sagt att det är en BRA BAS för pengarna heller, eller hur?
Det var mer eller mindre ett respons mot att den borde kunna spela mer än 136dB, vilket den uppenbart gjorde med...
Behöver inga chillpills..
Tycker bara det är så underligt att så fort det börjar pratas om högtspelade basar så
är det alltid någon som nämner jackhammer.. Den spelar inte högt, inte med tanke på
vad den kostar. Den är gjord för the americanos för att boosta någons dåliga självförtroende.
Den kommer garanterat att fortsätta säljas både till höger och vänster så länge som folk
tycker den är ball. Som Jonas sagt tidigare "seek and you shall find". Finns inte många glada
nöjda användare av den basen, och dom som nu tycker den är apfet är 9,9995 gånger av
10 amerikanarna själva som slår sig på bröstet just för att dom har en stor jättebas.
För sista gången JA den är stor och JA den har imponeringsfaktor 11 men den kommer
aldrig att bli en bas värd namnet.. inte för hundra tusen kronor.
Ge mig en och jag kan bevisa en gång för alla att det är fortfarande bara handlar om en
sketen bas, som alla andra.