Ny (webb) Tidning

toXXy Kanonsnubbe
3 mars 2006 · 168 Inlägg

Renjägarn skrev:
Slängde ihop en design mycket snabbt. Kanske inte alls är något som tilltalar? Men har iaf gjort det lite mer stilrent och mindre plottrigt.

Är bara bild samt text då jag inte orkade göra alla länkar och dyl klickbart då detta bara är för att visa upp som exempel.

Adressen är:
http://dece.mine.nu/ongoing/nightcars/

Där kan du se sidan. Som jag sa innan så kan jag hjälpa till att fixa ett adminsystem på sidan om du ser till att det finns php / MySQL stöd på webbservern.

Den designen var mycket mer seriös och lättläst.
Gärna som sagt PHP för att göra det hela enklare och effektivare.

mvh
nicklas.

MeloveGolf Vw trimmare
24 mars 2006 · 2 995 Inlägg

Seriöst ni som startat denna "Tidning" måste väll ha råd att betala 500kr/år för adress support och db? .tk eller .mine.nu ger er inga besökare tyvärr! dessutom måste designen fortfarande förbättras

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
toXXy Kanonsnubbe
25 mars 2006 · 168 Inlägg

Det kostar inte äns så mycket per år, jag har egen domän etc och betalar mycket mindre än det. Så har man en seriös "tidning" så tycker jag inte att det är någon kostnad alls.

mvh
nicklas.

MeloveGolf Vw trimmare
25 mars 2006 · 2 995 Inlägg

"Och om nån är intreserad av att hjälpa till med något så är ni Vällkomna !!!"

ge lite mer feedback? Vad är du vill ha hjälp med?

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Stavve
26 mars 2006 · 65 Inlägg

Jag korrekturläser gärna! Som jag sagt förut. smile

BMW 325iA Cabriolet "M-technic" (1994)
Saab 9000 "Griffin" (1994)
Renjägarn
27 mars 2006 · 638 Inlägg

Asse_ skrev:
Är det någon som kör Epa ?? Om nån gör det så skulle ni kunna skriva om de mm.....

Men noo håll epor borta från sidan. sad

Kommer väl nånting här snart!
Caffe
3 april 2006 · 1 436 Inlägg

Men, skulle ni inte göra nått åt designen?
Tycker det bara blir värre och värre, vilket är synd för ert engagemang och tidningens innehåll är jättebra.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Redbull Moderator+
3 april 2006 · 1 081 Inlägg

Möjligt att det finns intressant innehåll, men varken design eller layout tilltalar mig för fem öre faktiskt.

Satsa på att för det första skaffa en vettig domän och webbhotell, .tk med tillhörande reklam ser inte direkt seriöst ut, sen alla dessa stavfel och särskrivningar?

mvh

Vem jag?
Renjägarn
3 april 2006 · 638 Inlägg

Varför all detta plotter på sidan? Gör en enkel och stilren sida med fokus på INNEHÅLLET. Det är ju en sida som innehållet är det viktiga på och då ska det inte vara massa blinkande bilder överallt som tar koncentrationen från texten.

Samt att ni verkligen borde byta ut adressen, en .com / .se adress går idag att få för under 200:- / år ? Gå ut och panta burkar eller något om ni känner att ni inte har råd med det, för en .tk adress kommer jag aldrig i hela mitt liv sätta min fot på då det är massa reklam innan man kommer in på sidan och det känns oproffsigt.

Kommer väl nånting här snart!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang