M5 Audio - Bedrägeri ?

beyond Avstängd
23 september 2008 · 367 Inlägg

Decibel skrev:

beyond skrev:
är det du som ägde M5 AUDIO men har idag SUNDSVALLS TUNING?

SundsvallTuning har funnits sen slutet på 2006.

men du var ägare till M5 AUDIO? och kör SUNDSVALL

MVH Beyond
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
23 september 2008 · 5 042 Inlägg

eftersom allt e vitt på svart tycker jag tråden skall bort så kan ni som haft problem lösa via PM.
Onördigt att ha massa tjaffs om en sånn här sak  smile

C H E V R O L E T <3
beyond Avstängd
23 september 2008 · 367 Inlägg

är det DECIBEL som ägde M5 audio . men har Sundsvall tuning

MVH Beyond
740Glt16valve
23 september 2008 · 247 Inlägg

deta företag är bara bedrägeri har blivit nästan blåst av han som äger det så kallat han skicka mig inget kvitto förns efter flera veckor efter att produkten pajat och han skcika mig ett slutsteg som var fabrikationsfel på, hade jag skickat upp steget till han och han skulle ha lagat det eller skickat det till reparatören , så skulle jag alldrig fått mig ett nytt. jag skicka mitt steg till repareraren för detta märke och sen så hjälpte dom mig med på tryckning att dom skulle få ner ett till likadant steg som dom väntat på i flera månader/ 1 år typ för att fixa fabrikationsfelet på då hade mitt och de steget inte pajat totalt som det gjorde och han upplyste mig inte om felet fast att han visste om felet. men efter många mail med att man tänker gå till polisen och ställa han på potkanten så skicka han ner steget och jag fick ett nytt men det är ingen seriös firma och har en polare som bestälde ett batteri från han men alldrig fick det. jag rekomenderar att handla av firman jag handlar allt av nu och det är carbonize.se det är bra leverans bra produkter bra servics och bra folk smile

:):) 740:):)
Volvo 740 turbo "laddtrycket" (1986)
Chevrolet El Camino "SS candy röd" (1970)
beyond Avstängd
23 september 2008 · 367 Inlägg

740Glt16valve skrev:
deta företag är bara bedrägeri har blivit nästan blåst av han som äger det så kallat han skicka mig inget kvitto förns efter flera veckor efter att produkten pajat och han skcika mig ett slutsteg som var fabrikationsfel på, hade jag skickat upp steget till han och han skulle ha lagat det eller skickat det till reparatören , så skulle jag alldrig fått mig ett nytt. jag skicka mitt steg till repareraren för detta märke och sen så hjälpte dom mig med på tryckning att dom skulle få ner ett till likadant steg som dom väntat på i flera månader/ 1 år typ för att fixa fabrikationsfelet på då hade mitt och de steget inte pajat totalt som det gjorde och han upplyste mig inte om felet fast att han visste om felet. men efter många mail med att man tänker gå till polisen och ställa han på potkanten så skicka han ner steget och jag fick ett nytt men det är ingen seriös firma och har en polare som bestälde ett batteri från han men alldrig fick det. jag rekomenderar att handla av firman jag handlar allt av nu och det är carbonize.se det är bra leverans bra produkter bra servics och bra folk smile

aj aj  . inte kul för trådskaparen heller . 5 tusen eller va det var? mkt pengar

MVH Beyond
DusanMandick Random Hero
23 september 2008 · 4 047 Inlägg

740Glt16valve skrev:
deta företag är bara bedrägeri har blivit nästan blåst av han som äger det så kallat han skicka mig inget kvitto förns efter flera veckor efter att produkten pajat och han skcika mig ett slutsteg som var fabrikationsfel på, hade jag skickat upp steget till han och han skulle ha lagat det eller skickat det till reparatören , så skulle jag alldrig fått mig ett nytt. jag skicka mitt steg till repareraren för detta märke och sen så hjälpte dom mig med på tryckning att dom skulle få ner ett till likadant steg som dom väntat på i flera månader/ 1 år typ för att fixa fabrikationsfelet på då hade mitt och de steget inte pajat totalt som det gjorde och han upplyste mig inte om felet fast att han visste om felet. men efter många mail med att man tänker gå till polisen och ställa han på potkanten så skicka han ner steget och jag fick ett nytt men det är ingen seriös firma och har en polare som bestälde ett batteri från han men alldrig fick det. jag rekomenderar att handla av firman jag handlar allt av nu och det är carbonize.se det är bra leverans bra produkter bra servics och bra folk smile

har inte ens läst, men ok ?

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Decibel
23 september 2008 · 2 911 Inlägg

beyond skrev:
är det DECIBEL som ägde M5 audio . men har Sundsvall tuning

Nej, jag var inte ägare. Representant för det däremot.

SundsvallTuning äger jag 80% av.

CroZZeN
23 september 2008 · 400 Inlägg

Decibel: Har försökt få tag på dig ett flertal gånger utan att lyckas, denna tråd lär du ju ska läsa, även det jag skriver nu.
Är det ena phoenix steget klart, eller spela det dåligt med högtalare? Och hur gör vi med det andra.
Jag har väntat länge nu.....

Mvh Patrik

Ride Like You´ve Never Been Hurt
TRYIT Teddan
23 september 2008 · 2 495 Inlägg

en konkurs kan drabba oss alla som har vilda planer och projekt.
men du kunde ju kontaktat kunden eller sagt som det var, jävligt fult att ta betalt för en vara när ni vet att konkursen hänger på dörren.
En konkurs är inget som bara kommer från klar himmel, det är något man själv försätter sig i.

jag har alltid tyckt att du har varit en reko kille, men nu säger du att du represntera det företag och förmodligen så var det du som höll i dirften oxå .
Då är det jävligt lågt och du är fan lika illa som alla andra bedragare

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Decibel
23 september 2008 · 2 911 Inlägg

740Glt16valve skrev:
deta företag är bara bedrägeri har blivit nästan blåst av han som äger det så kallat han skicka mig inget kvitto förns efter flera veckor efter att produkten pajat och han skcika mig ett slutsteg som var fabrikationsfel på, hade jag skickat upp steget till han och han skulle ha lagat det eller skickat det till reparatören , så skulle jag alldrig fått mig ett nytt. jag skicka mitt steg till repareraren för detta märke och sen så hjälpte dom mig med på tryckning att dom skulle få ner ett till likadant steg som dom väntat på i flera månader/ 1 år typ för att fixa fabrikationsfelet på då hade mitt och de steget inte pajat totalt som det gjorde och han upplyste mig inte om felet fast att han visste om felet. men efter många mail med att man tänker gå till polisen och ställa han på potkanten så skicka han ner steget och jag fick ett nytt men det är ingen seriös firma och har en polare som bestälde ett batteri från han men alldrig fick det. jag rekomenderar att handla av firman jag handlar allt av nu och det är carbonize.se det är bra leverans bra produkter bra servics och bra folk smile

Detta måste jag kommentera...

1: Du köpte ett demoex av oss.
2: Det hade tillverkningsfel som vi var informerade om, men antog det bara gällde 4-kanalarna, inte monot.
3: Jag skickade ner mitt 100% fungerande som korrigerades och du erhöll.

Vaddå polisanmälan, aldrig fått något sådant mail.
Vi gjorde fel, och vi korrigerade felet genom att du fick ett annat, likadant steg som fungerade.

Decibel
23 september 2008 · 2 911 Inlägg

CroZZeN skrev:
Decibel: Har försökt få tag på dig ett flertal gånger utan att lyckas, denna tråd lär du ju ska läsa, även det jag skriver nu.
Är det ena phoenix steget klart, eller spela det dåligt med högtalare? Och hur gör vi med det andra.
Jag har väntat länge nu.....

Mvh Patrik

Yes, ring mig, sitter vid luren right now smile

beyond Avstängd
23 september 2008 · 367 Inlägg

r-ted skrev:
en konkurs kan drabba oss alla som har vilda planer och projekt.
men du kunde ju kontaktat kunden eller sagt som det var, jävligt fult att ta betalt för en vara när ni vet att konkursen hänger på dörren.
En konkurs är inget som bara kommer från klar himmel, det är något man själv försätter sig i.

jag har alltid tyckt att du har varit en reko kille, men nu säger du att du represntera det företag och förmodligen så var det du som höll i dirften oxå .
Då är det jävligt lågt och du är fan lika illa som alla andra bedragare

Kan hålla med dig

MVH Beyond
MrLego Volvonörd
23 september 2008 · 1 187 Inlägg

Alltså är det inte bättre att ta dessa problem som har mellan er att göra i Pm? Varför ska alla börja klaga nu helt öppet?

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
23 september 2008 · 2 853 Inlägg

säger bara fy fan..bråka som fan i visa bedrägeri härvor..tex ride tech elr va fan de va för skit här för nån månadsen..
då tyckte alla mr decibel va så bra,,nu äre same shit dubbelmoraliskt elr nå?

ge kille sina varor ..skit samma i kk isåfall får du väl ta de fr ditt nuvarande bolag svårt elr??

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
23 september 2008 · 2 853 Inlägg

TheRefunder skrev:
Alltså är det inte bättre att ta dessa problem som har mellan er att göra i Pm? Varför ska alla börja klaga nu helt öppet?

skulle tro att de ger störr påverkan o ta de öppet serru tongue
pm så får man aldrig nå jävla svar..

välkommen t vekligheten tongue

Sharky
23 september 2008 · 10 287 Inlägg

Då vet vi. Decibel har svarat.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
MilleN
13 mars 2009 · 9 108 Inlägg

En liten uppföljning för nyfikna:


Åklagarkammaren i Sundsvall beslutade 2009-03-08 att förundersökning skall inledas.
2009-03-11 meddelar åklagare att förundersökningen läggs ner då uppsåt till brott ej finns och händelsen inte är en brottslig handling.
Åklagaren prövade också om det faller inom bedrägligt beteende vilket inte heller är fallet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang