Vill se lite bilder på Amstafftikar för att se hur muskulös min tik kan bli, söker även en Amstaffhane för parning.

FirebirdFidde
6 oktober 2008 · 93 Inlägg

Nej det är det inte. Min vän gjorde satte sele med pulka med dotter i efter sin pitbull. Han fick ett inflammerat ledband i något av frambenen. Om du vill ge henne bra motion ska du simma med henne. Vet inte var dukan göra det på vintern dock. Annars är det inget fel på vanlig motion. Ut o cykla. have fun big_smile

Sound like a V8 and your my mate
Cyrax1
6 oktober 2008 · 82 Inlägg

FirebirdFidde skrev:
Nej det är det inte. Min vän gjorde satte sele med pulka med dotter i efter sin pitbull. Han fick ett inflammerat ledband i något av frambenen. Om du vill ge henne bra motion ska du simma med henne. Vet inte var dukan göra det på vintern dock. Annars är det inget fel på vanlig motion. Ut o cykla. have fun big_smile

Ok! bra att veta så gör man inte det iaf. Den största träningen hon får (vovven) är när hon är ute och springer med mig det måste väll iaf vara bra eftersom hon springer lös och kan då stanna/sakta ner när hon vill. Det är iof hon som springer mest *lol* när jag sprungin 5 km har hon nog sprungit 8 haha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang