Någon som ska se ACDC i globen?

ezz4
11 oktober 2008 · 313 Inlägg

dags för bokning av ACDC konserten imorgon kl10.
eller jag är ensam om att vilja se dom?tongue

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
11 oktober 2008 · 3 404 Inlägg

Ensam är du inte om att vilja se dem nej, men har tammetusan inte råd sad

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Volvo_Mannen Volvoskadad
11 oktober 2008 · 6 017 Inlägg

klart man ska se dom, hoppas bara man får biljetter imorrn

Jonas
ezz4
11 oktober 2008 · 313 Inlägg

blir någ rätt svårt...många vill se dom...blir som när springsteen va här.slutsåld på under 1 timme:P

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
ango
11 oktober 2008 · 52 Inlägg

med facit i hand så kan jag meddela att de tog under 10 min för samtliga ståplatser att bli slutsålda.... extra konser 22/2

fish Allfixare
11 oktober 2008 · 1 475 Inlägg

Jag Fick Biljetter!!!!

Martin 9-3 Fisketokig
11 oktober 2008 · 2 997 Inlägg

ånej. Kostar pengar och bara krångligt att ta sig dit och hem.

Vill jag lyssna så har jag låtar på datorn och behöver man se gamlingarna finns alltid Youtube smile

Skulle aldrig gå på någon som helst spelning oavsett om det vore gratis eller ej när det bara är krångel att ta sig dit, inte ens om man fick någon tusenlapp. nä usch.

Lyssna på musik och trängas med massa svettiga personer, då är det närmare och lämpligare att plugga in mp3-spelaren och åka in en varm fredag på ica kl 17 och stå där veckans erbjudande finns.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
sir_daniel www.kudoz.se
11 oktober 2008 · 3 802 Inlägg

funderar på det... blir att köpa biljetter till överpris misstänker jag smile

ezz4
11 oktober 2008 · 313 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
ånej. Kostar pengar och bara krångligt att ta sig dit och hem.

Vill jag lyssna så har jag låtar på datorn och behöver man se gamlingarna finns alltid Youtube smile

Skulle aldrig gå på någon som helst spelning oavsett om det vore gratis eller ej när det bara är krångel att ta sig dit, inte ens om man fick någon tusenlapp. nä usch.

Lyssna på musik och trängas med massa svettiga personer, då är det närmare och lämpligare att plugga in mp3-spelaren och åka in en varm fredag på ica kl 17 och stå där veckans erbjudande finns.

de är ju status att ha sett ett av världens största rockband LIVE jue!och de är sjukt mkt skillnad på och kolla live än se de på youtube:P + att de är ett minne för livet....

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
_Da_Man_
11 oktober 2008 · 175 Inlägg

Givetvis ska man dit! O biljetter fick man ju tag på också, så nu sitter ja här med 4 biljetter till en grymt konsert!

@Martin 9-3: Är du pensionär eller bara lite katig för att få uppmärksamhet? Är ju inte samma sak o sitta o kolla på en konsert på youtube som om det vore inspelat på kassett o bild från en mobilkamera. Nej du, ta o gå på en bra konsert, sen förstår du varför youtube inte är så bra längre! smile

Urkas Kräsen grafiker
11 oktober 2008 · 1 775 Inlägg

Jag skall inte se dom, dock kan jag säga att du postade tråden i fel forumdel .tongue

Whine whine!
Muttley
11 oktober 2008 ·

Urkas skrev:
Jag skall inte se dom, dock kan jag säga att du postade tråden i fel forumdel .tongue

jag tänkte med skriva de: )

KimVsWorld Mästare
11 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Ticnet kraschade va? Polaren sa något sådant så han fick inga biljetter.

btw Jag ska inte dit.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Tengu1969
11 oktober 2008 · 1 396 Inlägg

_Da_Man_ skrev:
Givetvis ska man dit! O biljetter fick man ju tag på också, så nu sitter ja här med 4 biljetter till en grymt konsert!

@Martin 9-3: Är du pensionär eller bara lite katig för att få uppmärksamhet? Är ju inte samma sak o sitta o kolla på en konsert på youtube som om det vore inspelat på kassett o bild från en mobilkamera. Nej du, ta o gå på en bra konsert, sen förstår du varför youtube inte är så bra längre! smile

Martin 9-3 gör alltid så, alla ska uppmärksamma hans inlägg, låt honom bara vara:)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
_Da_Man_
11 oktober 2008 · 175 Inlägg

Hehe ok! Brukar inte hänga här på forumet direkt ofta, just på grund av sånt omoget folk....

klimpan
11 oktober 2008 · 2 600 Inlägg

kollade på aftonbladet så skulle det vara exstra konsert och biljetterna vart slut sålda på 11 min tongue hadde vart grymt att se dom men bor ju lite för långt här ifrån och har inte råd tongue hoppas ni som ska se dom får det härligt smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
evilaudio
11 oktober 2008 · 16 195 Inlägg

Gubbrock!!!

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Kesler
11 oktober 2008 · 3 650 Inlägg

evilaudio skrev:
Gubbrock!!!

..is the shit big_smile

Marqus Master of the obvious
11 oktober 2008 · 636 Inlägg

blir att köpa svart, då ticnet krashade när man kom in sad

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC
evilaudio
11 oktober 2008 · 16 195 Inlägg

Kesler skrev:

evilaudio skrev:
Gubbrock!!!

..is the shit big_smile

SHIT håller ja me om..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang