Flickvän vs Ferrari

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
14 oktober 2008 · 1 898 Inlägg

janz0rz skrev:
Behåll flickvännen och gör dig av med bilen. Det som din tjej sa är otroligt sant, det är nog ingen vidare bil egentligen.

Alla har ju ett eget intresse och hans verkar ju vara bilar, Eller stämmer inte det? Man kan dö i vilken bil som helst.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Felax
14 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

Hon gör inte slut med dig, kan du bara ignorera allt tjat så kan du behålla både bilen och tjejen.
De som säger att du ska göra slut med din tjej har antagligen aldrig haft någon tjej.. men ni får nog de till slut med. Ge inte upp pojkar!
Förstår att hon är orolig, men visa bilder på ferrari krascher där föraren överlevt i typ 200km/h så ser hon hur säkra bilar de faktiskt är..
Va en utanför borås som krascha sin (bilen gick av på mitten!!) så bilen var i två delar och han överlevde utan större skador, och den svenska maffia killen i usa då? som krascha sin enzo i ja vet inte hur hög hastighet.. han klarade ju sig också! fastän bilen låg i flera bitar runt honom!

Men are not born - Men are made
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
14 oktober 2008 · 1 898 Inlägg

Om hon skulle göra slut för att du har köpt dig en bil som DU tycker om....
Nu hoppas jag inte att hon gör det.. men OM! jaa, då vet jag inte.. Det verkar bara jäkligt skumt då.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
DoT Häst
14 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Biiiil. smile

Än är inte den sista idioten född..
Muttley
14 oktober 2008 ·

är du en toffel ller är du en man??
jag fick ungefär samma ultimatum för 3 månader sedan att jag inte fick köra hoj alls. vad tror du jag valde? mitt störst intresse ger jag icke upp för en dum jäkel som tror de ska bestämma över en.

du behöver ju inte dumpa henne som jag gjorde. utan förklara bara ditt enorma intresse för din bil.

Sarge
14 oktober 2008 · 2 337 Inlägg

Behåll bilen, helt klart.

KimVsWorld Mästare
14 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Sätt henne på ditt konto så får vi snacka vett med henne!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
olander_91
14 oktober 2008 · 174 Inlägg

vilken bäng brud du har.wink sådär kan man ju inte säga!
Behåll bilen FÖRFAN!

BMW 320 e30 "2.0 blir 2.7 turbo" (1986)
expect1991
14 oktober 2008 · 1 814 Inlägg

Behåll bilen, förklara för henne hur mycket den betyder för dig så ska hon nog förstå. Förstår hon inte det är hon inget o ha (no offense)

prodrive Avstängd
14 oktober 2008 · 962 Inlägg

Hon verkar inte så smart, behåll bilen!

AttackMedic
14 oktober 2008 · 379 Inlägg

Tjejer får man väl automatiskt med en Ferrari? smile Men allvarligt så prata med henne och förklara ditt intresse. Accepterar hon inte det... Ja, då kanske det inte är hon med stort H

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Casy vinnarskalle!
14 oktober 2008 · 907 Inlägg

Min första spontana tanke.. är trådskaparen seriös?

BMW M3 "Crisis" (2002)
Muttley
14 oktober 2008 ·

AttackMedic skrev:
Tjejer får man väl automatiskt med en Ferrari? smile Men allvarligt så prata med henne och förklara ditt intresse. Accepterar hon inte det... Ja, då kanske det inte är hon med stort H

ja klart wink han lär ju inte ha svårt och hitta en ny med samma intresse iallafall.

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
14 oktober 2008 · 560 Inlägg

Klart du ska behålla bilen!

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Niklas1987 NO
14 oktober 2008 · 2 182 Inlägg

Behåll bilen

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
NewYorker
15 oktober 2008 · 51 Inlägg

Felax skrev:
Hon gör inte slut med dig, kan du bara ignorera allt tjat så kan du behålla både bilen och tjejen.
De som säger att du ska göra slut med din tjej har antagligen aldrig haft någon tjej.. men ni får nog de till slut med. Ge inte upp pojkar!
Förstår att hon är orolig, men visa bilder på ferrari krascher där föraren överlevt i typ 200km/h så ser hon hur säkra bilar de faktiskt är..
Va en utanför borås som krascha sin (bilen gick av på mitten!!) så bilen var i två delar och han överlevde utan större skador, och den svenska maffia killen i usa då? som krascha sin enzo i ja vet inte hur hög hastighet.. han klarade ju sig också! fastän bilen låg i flera bitar runt honom!

Aa, Tjock Steffe smile.
Sant, ska nog visa det för henne.

Tyskt ska det va..
BMW 550i M "Quadpipe" (2006)
C-line
15 oktober 2008 · 76 Inlägg

Behåll bilen, byt tjej om hon inte skippar gnället...

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
firefreak Eldknast
15 oktober 2008 · 915 Inlägg

Dagens I-Landsproblem, någon?

Skämt och sido. Klart hon ska få yttra sin åsikt men om bilar nu är ditt stora intresse är det väl ganska korkat av henne att inte unna dig den glädjen. Att du är glad kommer ju henne till godo. Förhoppningsvis.

Sen har jag ju iofs inte sett dig köra. Hehehe...

Tiden är rolig när det går fort... :)
tjompa
15 oktober 2008 · 340 Inlägg

Ordet stavas svartsjuka! hon blir sotis för att ni får så många blickar när ni åker runt i eran tremiljonersbil, och problemet uppstår när du åker ensam i den, vad ska hon tro då??? (säkerligen så åker du runt och flashar och får massor med uppmärksamhet men hon vill att den enda uppmärksamheten ska komma från henne), jag tror att hon är osäker på sig själv och har dåligt självförtroende.
Men passar det inte så borde ju en Ferrari kunna öppna nya dörrar..

tjompa
15 oktober 2008 · 340 Inlägg

Sen att du är ledsen att du inte får köpa en Lamborghini, det är ju bara patetiskt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang