Vilka Rocklåtar tycker ni om att lyssna på i bilen?

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
29 oktober 2008 · 887 Inlägg

Tjaba!
Undrar vilka som är era absoluta favoritlåtar när det gäller Rock i bilen.
All rock är intressant. smile

Mina är dessa:

Anouk - Nobodys Wife
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Nickelback - How You Remind Me
Linkin Park - Somewhere I Belong
Linkin Park - Crawling
Linkin Park - Papercut
Takida - Curly Sue

Som sagt, all rock funkar.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
DoT Häst
29 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Limp Bizkit gör sig faktiskt jävligt bra i bilen . big_smile

Annars så typ.. Allt med The Haunted eller Lamb of god. (Nu räknas kanske inte dom till "rock".. Men skitsamma!)

Än är inte den sista idioten född..
maccswe
29 oktober 2008 · 200 Inlägg

Adept är sjukt bra!!! Svenskt band när det är som bäst har inte fått kontrakt med skivbolag än men går att hitta riktigt sköna låtar!!

Senast redigerat av maccswe (29 oktober 2008)

alain www.bimmerpower.org
29 oktober 2008 · 3 995 Inlägg

Onödigt att skriva två likadana trådar om musiker  när det finns plats till det. läss först regler som finns för alla.
Här har du det som behöver och få svarer.  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56665

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
DoT Häst
29 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

alain skrev:
Onödigt att skriva två likadana trådar om musiker  när det finns plats till det. läss först regler som finns för alla.
Här har du det som behöver och få svarer.  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56665

Öööh.. "Vad heter den här låten?" .. Hur kan det vara en likadan tråd som denna? Förstår inte riktigt hur du menar där.

Än är inte den sista idioten född..
maccswe
29 oktober 2008 · 200 Inlägg

DoT skrev:

alain skrev:
Onödigt att skriva två likadana trådar om musiker  när det finns plats till det. läss först regler som finns för alla.
Här har du det som behöver och få svarer.  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56665

Öööh.. "Vad heter den här låten?" .. Hur kan det vara en likadan tråd som denna? Förstår inte riktigt hur du menar där.

Håller med har inget med det att göra.....

MilleN
29 oktober 2008 · 9 108 Inlägg

Även om jag tycker det är onödigt med en tråd om varje musiksmak så låter jag denna vara. Allmänt är även rätt kategori eftersom det är "i bilen" det handlar om.

Lindberg88
29 oktober 2008 · 1 418 Inlägg

allt med volbeat!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
DoT Häst
29 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

Lindberg88 skrev:
allt med volbeat!

Vart likadant för mig innan. Bara Volbeat. Blev lite uttjatat efter 2 år. big_smile

Än är inte den sista idioten född..
R_fused There is no replacement for displacement
29 oktober 2008 · 630 Inlägg

Allt med the bones!

Soubee
29 oktober 2008 ·

Det mesta med, Mötley Crüe, EdGuy, Kiss mm...
Starta dagen med "Kickstart my heart" eller "Detroit Rock City" är aldrig fel big_smile

Neos34 Garaget vän, igen.
29 oktober 2008 · 5 687 Inlägg

Soubee skrev:
Det mesta med, Mötley Crüe, EdGuy, Kiss mm...
Starta dagen med "Kickstart my heart" eller "Detroit Rock City" är aldrig fel big_smile

Bra val.
Annars en go Rock´n Roll låt: Jerry Jaye - My Girl Josephine

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
LilleSKUTT
29 oktober 2008 · 512 Inlägg

judas priest   breaking the law (gärna i nån uppspeedad version ) finns det nåt alternativ vid fortkörning ?  takida måste jag ju nämna smile   2468 motorway (tom robbinsson band )(funkar oxå i bilen)    paranoid (blacksabbath)  samt diverse annat smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
29 oktober 2008 · 887 Inlägg

MilleN skrev:
Även om jag tycker det är onödigt med en tråd om varje musiksmak så låter jag denna vara. Allmänt är även rätt kategori eftersom det är "i bilen" det handlar om.

Varför skulle det vara onödigt med en tråd om varje musiksmak?
Tycker personligen det är nice att läsa om vad folk brukar lyssna i bilen, då det för mig t.ex enbart blir rock när jag kör, och psychadelic trance när jag softar hemma..
smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Soubee
29 oktober 2008 ·

Jag glömde ju en låt som är riktigt bra:
Kicking Harold - Gasoline
http://www.youtube.com/watch?v=xn7vdQic84E

Senast redigerat av Soubee (29 oktober 2008)

CharlieW
29 oktober 2008 · 227 Inlägg

Måste säga att denna är min absoluta favvo rock låt i bilen, man blir så lugn på nått sätt... konstigt nog, men måste vara bra drag i basen annars är det rätt meningslöst.

http://www.youtube.com/watch?v=vuBChDTEea8

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
Superdtm i övrigt värdelös.
29 oktober 2008 · 613 Inlägg

ac/dc å volbeat smile

my740is-fantastic
29 oktober 2008 · 284 Inlägg

Lindberg88 skrev:
allt med volbeat!

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang