Söker er som blivit kontaktad av bilförmedlare i Stockholm

celby
29 oktober 2008 · 1 Inlägg

Har någon blivit kontaktad av en person via Blocket i sthlm ang. att förmedla bil med betalning senare?

Scav
29 oktober 2008 · 42 Inlägg

Jepp Dans bil å båt eller vad dom hette...Säger att dom har firma i Malmö men är påväg att etablera sig i Sthlm

Catcher
5 november 2008 · 15 Inlägg

Finns flera som jobbar på liknande sätt. Vissa flitigare än andra dock. Jag skickar PM till er så kan vi hålla kontakten. Andra som blivit kontaktade av dessa bilskojare (ofta romer som "har en köpare på din bil") Hör gärna av er.

MVH

Pizze
15 juli 2009 · 1 Inlägg

Jag blev precis uppring av en kille som ville få upp min bil så fort som möjligt för han hade en köpare på den, pengar inom 2 veckor. Precis som vanligt!!

alexus65
15 juli 2009 · 152 Inlägg

Var bara tydligt och säg nej inte intressant!

Insane Base
Mazda 323 (1989)
Turbo_Erik
19 juli 2009 · 526 Inlägg

Vill dom att man ska lämna över ägarbytespappren till dom, när dom tar med sig bilen??
Isf fattar jag inte hur man kan gå med på det...

ZoreX
22 juli 2009 · 31 Inlägg

Har en polare som gick med på det en Audi A6 allroad 2.7T han hade blivit lovad pengar 2veckor efter, nu idag har det gått ett halv år och inga pengar.. 

där jagar kronofogen den förmedlarn men han finns nog inte kvar i sverige.. det var tydligen en jugge av nått slag..

snacka om att vara lite dum att lämna ifrånsig pappren..  det är som att gå ner på stan och ge bort bilen hehe..

jaja

rawbin Avstängd
22 juli 2009 · 232 Inlägg

ZoreX skrev:
Har en polare som gick med på det en Audi A6 allroad 2.7T han hade blivit lovad pengar 2veckor efter, nu idag har det gått ett halv år och inga pengar.. 

där jagar kronofogen den förmedlarn men han finns nog inte kvar i sverige.. det var tydligen en jugge av nått slag..

snacka om att vara lite dum att lämna ifrånsig pappren..  det är som att gå ner på stan och ge bort bilen hehe..

jaja

han får ju skylla sig själv om han är så korkad?

trippelturbo Trucker
22 juli 2009 · 2 710 Inlägg

hade lagt ut pappas S60 140hk för 55k.. bvsa

kom 4 stora zigenargubbar o kollade på den. hittade inte ett fel, alla papper osv var som det skulle.
jag var klart billigast på blocket sett efter skick o miltal.

sist, priset. han undrade hur mkt jag kunde gå ner.. är inte omöjlig sa jag, men ge ett bud.

rakt på sak säger han 30k
stod där som ett frågetecken .. fan idioten har ringt nu en vecka i rad, jag fick gå från jobbet o allt va som kom i vägen. jävla dåre.

Fart missbrukare
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang