Saab 900 ng projekt! "Green Light" Bilen Såld!!

Aaaaaaalm
4 juni 2009 · 584 Inlägg

_DamnIt skrev:

Aaaaaaalm skrev:

J_Erixzzon skrev:

Okej big_smile  tycker inte jag fick plats med större portar roll hehe... Men är inte klar än heller ska kläs och så sen nån liten ändring kanske.



Ska även sälja min gamla låda och mitt gamla stege fall nån vill köpa till en bra peng tongue

För måste ha ett nytt steg till dom här basarna tycker jag.. Några förslag på bra steg som håller sig under 2000kr? roll

Okej smile Angående steg så lägg på lite mer och köp ett Sinus Live sl-a1500 smile En jäkla kraft för pengarna!

Dock inte den renaste effekten wink Fast ska själv skaffa mig ett SL-A3000 snart smile

J_Erixzzon, ser bra ut! Kan nog bli finfint när det är klart smile

Nej det är klart, men har man inget extremt musiköra så duger det gott och väl smile

Saab 4 Life!
Saab 99 GL CAB "Cabben" (1982)
J_Erixzzon
4 juni 2009 · 1 270 Inlägg

_DamnIt skrev:

Aaaaaaalm skrev:

J_Erixzzon skrev:

Okej big_smile  tycker inte jag fick plats med större portar roll hehe... Men är inte klar än heller ska kläs och så sen nån liten ändring kanske.



Ska även sälja min gamla låda och mitt gamla stege fall nån vill köpa till en bra peng tongue

För måste ha ett nytt steg till dom här basarna tycker jag.. Några förslag på bra steg som håller sig under 2000kr? roll

Okej smile Angående steg så lägg på lite mer och köp ett Sinus Live sl-a1500 smile En jäkla kraft för pengarna!

Dock inte den renaste effekten wink Fast ska själv skaffa mig ett SL-A3000 snart smile

J_Erixzzon, ser bra ut! Kan nog bli finfint när det är klart smile

Jo, som sagt ska försöka göra klart det i morron för på lördag ska jag rost laga det som är om man har ork är lite tungt med ett ny opererat knä big_smile

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
_DamnIt R1 driver!
4 juni 2009 · 5 128 Inlägg

J_Erixzzon skrev:

_DamnIt skrev:

Aaaaaaalm skrev:

Okej smile Angående steg så lägg på lite mer och köp ett Sinus Live sl-a1500 smile En jäkla kraft för pengarna!

Dock inte den renaste effekten wink Fast ska själv skaffa mig ett SL-A3000 snart smile

J_Erixzzon, ser bra ut! Kan nog bli finfint när det är klart smile

Jo, som sagt ska försöka göra klart det i morron för på lördag ska jag rost laga det som är om man har ork är lite tungt med ett ny opererat knä big_smile

Jaså? Något allvarligt?
Men du får va en riktigt fighter nu, och kämpa på smile Va dock rädd om knäet, nyopererat är inte bra så smile

J_Erixzzon
4 juni 2009 · 1 270 Inlägg

_DamnIt skrev:

J_Erixzzon skrev:

_DamnIt skrev:

Dock inte den renaste effekten wink Fast ska själv skaffa mig ett SL-A3000 snart smile

J_Erixzzon, ser bra ut! Kan nog bli finfint när det är klart smile

Jo, som sagt ska försöka göra klart det i morron för på lördag ska jag rost laga det som är om man har ork är lite tungt med ett ny opererat knä big_smile

Jaså? Något allvarligt?
Men du får va en riktigt fighter nu, och kämpa på smile Va dock rädd om knäet, nyopererat är inte bra så smile

Bara en gammal krigsskada från 1942 big_smile haha, nejdå tog bara bort menisken sen hade jag fått nån vätskebildning som dom tog bort.
Men får lite hjälp åå bära och så sen på lördag/söndag kommer en kompis åå hjälper så det blire lättare smile

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
_DamnIt R1 driver!
4 juni 2009 · 5 128 Inlägg

J_Erixzzon skrev:

_DamnIt skrev:

J_Erixzzon skrev:

Jo, som sagt ska försöka göra klart det i morron för på lördag ska jag rost laga det som är om man har ork är lite tungt med ett ny opererat knä big_smile

Jaså? Något allvarligt?
Men du får va en riktigt fighter nu, och kämpa på smile Va dock rädd om knäet, nyopererat är inte bra så smile

Bara en gammal krigsskada från 1942 big_smile haha, nejdå tog bara bort menisken sen hade jag fått nån vätskebildning som dom tog bort.
Men får lite hjälp åå bära och så sen på lördag/söndag kommer en kompis åå hjälper så det blire lättare smile

Hahaha! Du va inte ens påtänkt då skulle jag tro faktiskt wink
Men det är bra, man ska utnyttja sina vänner! big_smile (till vissa gränser då såklart tongue)

J_Erixzzon
5 juni 2009 · 1 270 Inlägg

_DamnIt skrev:

J_Erixzzon skrev:

_DamnIt skrev:

Jaså? Något allvarligt?
Men du får va en riktigt fighter nu, och kämpa på smile Va dock rädd om knäet, nyopererat är inte bra så smile

Bara en gammal krigsskada från 1942 big_smile haha, nejdå tog bara bort menisken sen hade jag fått nån vätskebildning som dom tog bort.
Men får lite hjälp åå bära och så sen på lördag/söndag kommer en kompis åå hjälper så det blire lättare smile

Hahaha! Du va inte ens påtänkt då skulle jag tro faktiskt wink
Men det är bra, man ska utnyttja sina vänner! big_smile (till vissa gränser då såklart tongue)

HAHA nää big_smile
Jo det får man göra wink

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
J_Erixzzon
6 juni 2009 · 1 270 Inlägg

Hallå!! smile
Skulle vara tacksam om jag fick lite hjälp nu! Är så att hade lite hjälp hemma idag för att fixa lite med med inställningarna till basarna. Så vi spela på lite ett bra tag utan att ha bilen på så batteriet är dött.. Så han tyckte jag skulle göra som han och sätta ett extra batteri i reservhjulsbaljan.
Men han visste inte hur man ska koppla det så det får laddning, så nån som vet hur jag gör? tongue

Har även inte fått lacken till bilen då det har vart stängt idag.. bara vänta tills veckan åå fixa med det smile


//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
J_Erixzzon
9 juni 2009 · 1 270 Inlägg

Tjena, igår och idag så har jag åå Tobbe fixat med våra bilar.
På min så har jag slipa bort en del rost sen även plockat bort mina lister, ingen rolig syn bakom dom tongue hehe
Har även fått en dekal som jag har satt på smile




https://www1.garaget.org/gallery/archive/78009/682128_879of8.jpg
Inga lister, snyggare?? smile Dock dammig.




https://www1.garaget.org/gallery/archive/78009/682129_iyqx5g.jpg
Sen dekalen som jag har satt på smile

Allt för idag.
//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
_DamnIt R1 driver!
9 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Hur tog du bort listerna? tongue

J_Erixzzon
9 juni 2009 · 1 270 Inlägg

_DamnIt skrev:
Hur tog du bort listerna? tongue

En av listerna hade börja släppt redan så den var bara att rycka bort dom andra tog jag en mejsel åå böjde lite med så man fick tag åå rycka bort försiktigt så pluggarna släppte tongue

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
J_Erixzzon
10 juni 2009 · 1 270 Inlägg

Idag sålda jag gamla steget åå gamla basen, så hoppas man får lite pengar på fredag så man kan köpa nytt. kanske ska få köpa ett av min farbror till ett bra pris. Sen köpte jag ny högtalarmatta idag så ska göra klart baslådan imorron smile

Men ge gärna förslag på fler bra slutsteg!

//Johan

Senast redigerat av J_Erixzzon (10 juni 2009)

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
J_Erixzzon
11 juni 2009 · 1 270 Inlägg

Tjena!
Uppdate för idag: Har klätt min baslåda



https://www1.garaget.org/gallery/archive/78009/683877_ndpp9e.jpg
Baslådan klädd. Är lite sågspån kvar som ska damsugas ur tongue

Sen får jag nytt slutsteg av min far i studentpresent smile blev ett GAS SILVERC1 kanske inte det alla skulle föredra men nu vart det ett sånt smile


Mvh//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
J_Erixzzon
12 juni 2009 · 1 270 Inlägg

Idag tänkte jag kolla om nån kunde hjälpa mig med att säga hur man plastar.

Är då så att jag fick mera högtalare idag som jag ska sätta i mina framdörrar. Så tänkte plasta dom.
Är det bara bygga upp som man vill ha det då. Spänna över ett tyg och pensla med polyester sen spackla?
Eller är jag helt ute och cyklar nu?


//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
_DamnIt R1 driver!
13 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Ta fleece (stavning?) och spänn över, och du måste verkligen få det genomvått! Men annars har du nog tankarna på rätt håll smile

chessecake Avstängd
13 juni 2009 · 50 Inlägg

_DamnIt skrev:
Ta fleece (stavning?) och spänn över, och du måste verkligen få det genomvått! Men annars har du nog tankarna på rätt håll smile

Genomvått det lät lite snuskigt där lol

Senast redigerat av chessecake (13 juni 2009)

J_Erixzzon
13 juni 2009 · 1 270 Inlägg

_DamnIt skrev:
Ta fleece (stavning?) och spänn över, och du måste verkligen få det genomvått! Men annars har du nog tankarna på rätt håll smile

Okej känns skönt att man vart på rätt väg big_smile Men då ska jag åka åå köpa saker till det idag och börja med det tongue

Hur mycket behöver man ungefär till av allt så man vet att det räcker?

//Johan

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
bad_boy89
13 juni 2009 · 44 Inlägg

köp en 5kg burk på biltema det kommer nog bli lagom tror ja.

Saab 9-3 Aero "Aero projekt 2011 version 1.0" (2001)
Audi A3 3,2 Quattro "Ådiii Jäveln" (2004)
J_Erixzzon
13 juni 2009 · 1 270 Inlägg

5kg till bara 2 dörrsidor? låter mycket men aja får väl köpa 5kg

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
bad_boy89
13 juni 2009 · 44 Inlägg

då har du lite över om du skall plasta något mer senare.

Audi A3 3,2 Quattro "Ådiii Jäveln" (2004)
Saab 9-3 Aero "Aero projekt 2011 version 1.0" (2001)
J_Erixzzon
13 juni 2009 · 1 270 Inlägg

bad_boy89 skrev:
då har du lite över om du skall plasta något mer senare.

Fast det är då inte hela dörrsidor utan bara platsa om längst ner så man får in 2st högtalare. Men det kanske är 5kg ändå?

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang