Måste realcars sidokjolar modifieras till Volvo 855?

855Affe
30 oktober 2008 · 168 Inlägg

Tjena:) Har köpt sidokjolar från realcar men passar inte riktigt som dom ska:| Måste man såga ut vid B-stolpen? Eller har jag fått fel?

Mvh

Senast redigerat av 855Affe (31 oktober 2008)

Westberg Japs :)
31 oktober 2008 · 775 Inlägg

om du lägger dig o tittar underifrån så ser du svarta runda saker, tryck in stiften som finns i mitten av dem, det kan vara lite besvärligt o få bort alla men när du tryckt in alla så de lossnat så är det bara o bända bort sidkjolen, den är ihackad där uppe med piggar i karossen så lite försiktig får man vara när man tar loss dem, men börja o peta ur stiften

Eberlund VW Ägare
31 oktober 2008 · 1 011 Inlägg

Skippa smålänskan när du skriver på ett svenskt forum så kanske fler förstår vad du vill ha fram.

Smålands-svenskt lexikon:

den = bort, loss

Henrik Eberlund
855Affe
31 oktober 2008 · 168 Inlägg

Westberg skrev:
om du lägger dig o tittar underifrån så ser du svarta runda saker, tryck in stiften som finns i mitten av dem, det kan vara lite besvärligt o få bort alla men när du tryckt in alla så de lossnat så är det bara o bända bort sidkjolen, den är ihackad där uppe med piggar i karossen så lite försiktig får man vara när man tar loss dem, men börja o peta ur stiften

Tackar så mkt:)

Eberlund VW Ägare
31 oktober 2008 · 1 011 Inlägg

855Affe skrev:

Eberlund skrev:
Skippa smålänskan när du skriver på ett svenskt forum så kanske fler förstår vad du vill ha fram.

Smålands-svenskt lexikon:

den = bort, loss

Ursäkta så mkt

Inge illa menat. Tänkte bara att det är lättare att få svar om folk vet vad du menar. Bara det jag tänkte på.

Henrik Eberlund
Westberg Japs :)
31 oktober 2008 · 775 Inlägg

855Affe skrev:
Tjena:) Har köpt sidokjolar från realcar men passar inte riktigt som dom ska:| Måste man såga ut vid B-stolpen? Eller har jag fått fel?

Mvh

hmm det va inte det ja svara på, o ja behövde iaf inte modda dem ngt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang