Fått samtal från 0770330030?

richardoo290 VOLVO for life..
14 november 2008 · 2 113 Inlägg

ring upp han och fråga vad han vill? cool

Senast redigerat av richardoo290 (14 november 2008)

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
14 november 2008 · 661 Inlägg

Det blir mitt vanliga svar när man ser sådanna folk, Skulle vilja ge honom en terminator armbåge genom huvet.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
14 november 2008 · 1 300 Inlägg

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Vad är det för jävla tönt då..? Gay hela dan ser man ju att han är iaf, kvittar att han står med en blondin...

Haha, snacka om fördomar.
Alla kan ju inte vara så vansinnigt välklädda att man har en Sverigetröja på krogen...

Hellre det än att se ut som om ens hår just hade ett hett möte med en katt..

I do it my way
DoT Häst
15 november 2008 · 1 099 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Vad är det för jävla tönt då..? Gay hela dan ser man ju att han är iaf, kvittar att han står med en blondin...

Haha, snacka om fördomar.
Alla kan ju inte vara så vansinnigt välklädda att man har en Sverigetröja på krogen...

Hellre det än att se ut som om ens hår just hade ett hett möte med en katt..

Smaken är som baken. tongue

Än är inte den sista idioten född..
ILarsaI
16 november 2008 · 326 Inlägg

Om jag får ett okänt nummer och tror det eventuellt kan vara något callcenter eller liknande har jag på senare tid först kollat upp «vem som ringde».

FireTraXX DFFL
16 november 2008 · 9 020 Inlägg

ILarsaI skrev:
Om jag får ett okänt nummer och tror det eventuellt kan vara något callcenter eller liknande har jag på senare tid först kollat upp «vem som ringde».

Vilket är vad jag gjorde.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
KimVsWorld Mästare
16 november 2008 · 2 947 Inlägg

Jag läste att det är BBP som ligger bakom detta nummer. Jag har nu skickat ett fax till deras stockholmsnummer med ett unikt erbjudande. Begagnade enhjuliga rullstolar från Sudan. Bra pris förstås. Jag skickade för säkerhets skull 80 sidor för att vara säker att det kom fram..... Givetvis skrev jag att dom är en registrerat trogen kund som givetvis får detta fax en 10-20 gånger efter varje gång dom ringer......HA!  Från VemSomRingde.se

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
MilleN
17 november 2008 · 9 108 Inlägg

Bra varning!

meduza89 plööp
17 november 2008 · 49 Inlägg

Vilken gay.

dahboy
17 november 2008 · 1 002 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Jag läste att det är BBP som ligger bakom detta nummer. Jag har nu skickat ett fax till deras stockholmsnummer med ett unikt erbjudande. Begagnade enhjuliga rullstolar från Sudan. Bra pris förstås. Jag skickade för säkerhets skull 80 sidor för att vara säker att det kom fram..... Givetvis skrev jag att dom är en registrerat trogen kund som givetvis får detta fax en 10-20 gånger efter varje gång dom ringer......HA!  Från VemSomRingde.se

Haha.. well done..

...
Alle_LKPG
7 januari 2009 · 3 Inlägg

Detta är bara skitsnack. Det kostar inget att ringa upp detta nummer! Det är ett nummer från BBP- Business By Phone AB som jobbar med telefonförsäljning. Det sägs också om man ringer upp nummret.

Anledningen till att vissa personer får samtal som bryts direkt när man svarar beror på att det är en dator (Dialer) som ringer upp många personer samtidigt och sen kopplas samtalen till lediga säljare. Om det inte finns någon ledig säljare så bryts samtalet.

Detta är jag 100% säker på då jag är anställd på företaget. Så ni kan sluta oroa er!

Sarge
7 januari 2009 · 2 337 Inlägg

2 inlägg... Njae.

FireTraXX DFFL
7 januari 2009 · 9 020 Inlägg

Alle_LKPG skrev:
Detta är bara skitsnack. Det kostar inget att ringa upp detta nummer! Det är ett nummer från BBP- Business By Phone AB som jobbar med telefonförsäljning. Det sägs också om man ringer upp nummret.

Anledningen till att vissa personer får samtal som bryts direkt när man svarar beror på att det är en dator (Dialer) som ringer upp många personer samtidigt och sen kopplas samtalen till lediga säljare. Om det inte finns någon ledig säljare så bryts samtalet.

Detta är jag 100% säker på då jag är anställd på företaget. Så ni kan sluta oroa er!

Jordens avskum försvarar satans arbete.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
7 januari 2009 · 255 Inlägg

FCB skrev:
Hoppas att tönten ringer mig. Pajasen brukar festa på Soliditet (stureplan) ganska mkt med billiga brudar som går på soc men lever jet-set liv som de flesta andra på stureplan.

drinkluder hehe det e fint de  lol

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
leksak Kanon..
7 januari 2009 · 1 473 Inlägg

Jag tog jobb som telefonförsäljare en gång för ett antal år sedan när jag bodde i linköping o hade lite ont om jobb.
De hade jobbannonser o skrev att de började med en fast månadslön förutom provisionen, så då lät det som det kunde funka.
Va där o skrev papper o satte mig ner bredvid någon för att lära mig.

Jag kom aldrig mer tillbaka.
Tog ett ganska slitsamt jobb att dela ut reklam på landsbygden istället, waaay better.

Turbo_Erik
7 januari 2009 · 526 Inlägg

Bra, häng ut den j*veln..
Om du inte redan är det, vilket jag tror så bli medlem på flashback.com och gör samma sak där smile
Finns alltid folk där som vet mycket om alla smile

PromoteToLeader
7 januari 2009 · 57 Inlägg

Han är tattare för faen!

Koxen Stolt RHD Fjant
7 januari 2009 · 130 Inlägg

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Vad är det för jävla tönt då..? Gay hela dan ser man ju att han är iaf, kvittar att han står med en blondin...

Haha, snacka om fördomar.
Alla kan ju inte vara så vansinnigt välklädda att man har en Sverigetröja på krogen...

Men när någon har TRE kragar på rad så är det svårt att hålla tillbaka fördommarna också. yikes

Sir_x
8 januari 2009 · 945 Inlägg

Koxen skrev:

Sir_x skrev:

SweetBabyDoll skrev:
Vad är det för jävla tönt då..? Gay hela dan ser man ju att han är iaf, kvittar att han står med en blondin...

Haha, snacka om fördomar.
Alla kan ju inte vara så vansinnigt välklädda att man har en Sverigetröja på krogen...

Men när någon har TRE kragar på rad så är det svårt att hålla tillbaka fördommarna också. yikes

Ptja. Men att ha en krage under en "rugby tröja" är knappast ovanligt.
Sen så tycker jag inte att jackan har en krage. En krage kan man vika ner. Det kan man INTE på den Henri Lloyd jackan.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Autonom
8 januari 2009 · 319 Inlägg

Kanske har han kritat för höga skulder hos kranen?
Han är en uppenbar bensoylmetylekgonin hora, det är änna inget ett överklass slyngel skulle krypa under stolen med.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang