Kjolpaket till V40 FAS2

Digital_Kicker
14 november 2008 · 3 721 Inlägg

Vill införskaffa ett kjolpaket igen!. Men vill ha ett kjolpaket med bra passform som man slipper en massa bekymmer med.

Någon som har lite erfarenhet av detta? Tips på kjolpaket till V40 FAS2 -01

Har funderat lite på realcars kjolpaket, men är dom bra? eller finns det andra bättre?


Tack på förhand!

Digital_Kicker
15 november 2008 · 3 721 Inlägg

Ingen som vet något?

Digital_Kicker
15 november 2008 · 3 721 Inlägg

typiskt garaget, forumet är värdelöst om det gäller sådana grejer.

andreas_gbg_
15 november 2008 · 1 634 Inlägg

1,5 timmar mellan dina senaste inlägg mitt i natten och du blir sne för att du inte får svar på den tiden? Ge det mer än en kväll sedan kanske. En fredag dessutom, kanske folk har bättre saker för sig än att uggla framför datorn!

Numera Saab 9-5 Aero -00
Edvinoo Hetast Just Nu!
15 november 2008 · 1 355 Inlägg

andreas_gbg_ skrev:
1,5 timmar mellan dina senaste inlägg mitt i natten och du blir sne för att du inte får svar på den tiden? Ge det mer än en kväll sedan kanske. En fredag dessutom, kanske folk har bättre saker för sig än att uggla framför datorn!

menar du att det inte sitter folk på garaget en fredagskväll ?
Att ja inte har nått liv eller ?

Inspiration comes standard
Kristian_L
15 november 2008 · 1 893 Inlägg

Edvinoo skrev:

andreas_gbg_ skrev:
1,5 timmar mellan dina senaste inlägg mitt i natten och du blir sne för att du inte får svar på den tiden? Ge det mer än en kväll sedan kanske. En fredag dessutom, kanske folk har bättre saker för sig än att uggla framför datorn!

menar du att det inte sitter folk på garaget en fredagskväll ?
Att ja inte har nått liv eller ?

Näe då. Vi satt framför datorerna allihopa inatt, vi ville bara inte hjälpa dig, för du luktade sprit! wink

Till saken! Sök på imp-x på blocket, så hittar du ett sjyst, lite udda paket. (Snyggt, men udda = Alla kör inte runt med likanadna.) Billigt också, på realcar får du bara fronten för pengarna, här får du hela paketet.
Sedan finns det än skit snygg privat tillverkan front som håller på att tas fram i begränsad upplaga. Fast den hittar du inte på garaget, får du allt söka dig till mera X40 specifika hörn på nätet för att hitta.
Om du är nyfiken? Skicka mig ett pm.

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
warwicke
16 november 2008 · 45 Inlägg

kör mick_d kjolpaket 100%passform på det cool

T4-din dröm, min verklighet............
Kristian_L
16 november 2008 · 1 893 Inlägg

warwicke skrev:
kör mick_d kjolpaket 100%passform på det cool

Det var den fronten jag menade i inlägget innan, kom bara inte ihåg namnet.

Sitter själv o dreglar, 5000kr med lack. Har tyvär inte riktigt de pengarna att lägga idag.
När jag väl får loss pengarna, så har väl tåget redan gått. hmmhmmhmm

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang