JULA superbudget billjud?

Rohdin
4 mars 2006 ·

www.blocket.se säger jag bara...fan så mö bättre än Jula och billigt med

Vogge
4 mars 2006 · 494 Inlägg

jag måste nog rösa för brl packetet men gas högtalarna min kopmis köpte de för 1700 och låter
bra för den pengen skulle jag villja påstå!!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
frippan
4 mars 2006 · 25 Inlägg

Jag har en cd/mp3 i bilen med märket Marquant. Slänger snart eländet åt h-e
Den fungerar väl okey, enda tills jag skulle koppla in baslådan. Har testat med flera olika lågnivåkablar och vridit och vänt på allt utan resultat.

Vaz_Råttan Lada mannen från skogarna
5 mars 2006 · 12 Inlägg

okey tack för alla tips, jag är ju mest sugen på en ny CD spelare så blocket låter vagt, men jag kollade upp BRL och hittade en massa fina paket där som inte kostade mycket alls, får bara sätta mig ner och spara lite till då smile

sen om jag vill bygga ut systemet då med t.ex en 12" bas + slutsteg och allt, vilka gör bäst slutsteg och bashögtalare? vill poängtera att det blir ett budgetbygge så inga 50k+ grejer wink
jag är grymt tacksam för all hjälp!

MysdressLarry
5 mars 2006 · 212 Inlägg

_Street_ skrev:
beggad så man får lite kvalla tongue

haha vad är det för nå förkortningar.. skämms!

Senast redigerat av MysdressLarry (5 mars 2006)

BMW 525d (2005)
JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Vaz_Råttan skrev:
okey tack för alla tips, jag är ju mest sugen på en ny CD spelare så blocket låter vagt, men jag kollade upp BRL och hittade en massa fina paket där som inte kostade mycket alls, får bara sätta mig ner och spara lite till då smile

sen om jag vill bygga ut systemet då med t.ex en 12" bas + slutsteg och allt, vilka gör bäst slutsteg och bashögtalare? vill poängtera att det blir ett budgetbygge så inga 50k+ grejer wink
jag är grymt tacksam för all hjälp!

MaGnat har ypperligt bra, och billiga, förstärkare smile

edit: Sedan en Zachry BX-P12 bas, mycket prisvärd, då har du ljud så det räcker och blir över wink

Senast redigerat av calibra_nox (5 mars 2006)

Rohdin
5 mars 2006 ·

MysdressLarry skrev:

_Street_ skrev:
beggad så man får lite kvalla tongue

haha vad är det för nå förkortningar.. skämms!

förmodligen,,begagnad och kvalite smile

callook_skane Avstängd
5 mars 2006 · 257 Inlägg

Vaz_Råttan skrev:
okey tack för alla tips, jag är ju mest sugen på en ny CD spelare så blocket låter vagt, men jag kollade upp BRL och hittade en massa fina paket där som inte kostade mycket alls, får bara sätta mig ner och spara lite till då smile

sen om jag vill bygga ut systemet då med t.ex en 12" bas + slutsteg och allt, vilka gör bäst slutsteg och bashögtalare? vill poängtera att det blir ett budgetbygge så inga 50k+ grejer wink
jag är grymt tacksam för all hjälp!

bara en sak du bör veta om du köper en färdigbyggd låda med gas basar.
ta ut basen/basarna & slå i sönder lådan & bygg en riktig låda så att du får rent ljud & riktig bas.

har fått den erfarenheten av deras färdigbyggda lådor för dom är alldeles för små.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang