Första snön, vinterbus

Urkas Kräsen grafiker
23 november 2008 · 1 775 Inlägg

Borde tagit bilder/filmat idag när jag lekte med fars a4 quattro, men det var lite svårt när jag själv satt o körde. Men fyyy faaan vad roligt det är med en stoooora tom parkeringen och 1dm snö! Känns som jag borde sälja min Coupé o köpa mig en S2a istället så jag har nåt eget att leka med. big_smile

Whine whine!
pampers138 Har alltid rätt!
23 november 2008 · 689 Inlägg

Jag har busat heela kvällen big_smile  och nu när ja precis nästan va hemma så blev jag stoppad big_smile  de trodde ja hade druckit:D   

Första gången ja faktist blir stoppad big_smile

Livet är ett helvete, du är bjuden!
BMW 528 "BBS" (1983)
s12 Nissan Gazelle
23 november 2008 · 1 460 Inlägg

ååå vill leka på vintern med S12:an , men läget som ser ut nu så kan jag inte ...............

Nissan Silvia
Larsson_Power Saabvilde!
23 november 2008 · 1 708 Inlägg

Muninet skrev:
haha umm grattis big_smile jag har helt nya yokohama så jag försöker vara lite sparsam tongue

Larsson_Power skrev:
Igår var jag och "decib3l" ute från kl 16.00 - 01.00 och sladdade, har inte ett dubb kvar i däcken big_smile

Haha tack! big_smile Men jag har iaf massa mönster så på snö är det kul wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
DusanMandick Random Hero
23 november 2008 · 4 047 Inlägg

var ute i indusrtiområdet me subarun o sladda lite tongue o gissa va som åkte runt o sladda där om itne en bärningsbil tongue lite passande o ha den där när folk körde in i stenar osv tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
volvokrille12 Blyfot
23 november 2008 · 829 Inlägg

vad de är värdelöst med framhjuls drift på vinter har plågat min derby i snön nu inge roligt alls

"bara en mor kan älska en sån son"
CIA_SWE Automationselektriker
23 november 2008 · 213 Inlägg

Har snöat nu nästan i en hel dag nonstop, åsså kan man inte fara ut å leka för att motorn i Sierran har gett upp får nån månad sen :o
så varje gång man tittar ut å ser att de snöar, så blir man bara deprimerad sad

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
SNL
23 november 2008 · 615 Inlägg

Va ute o hängde lite med bilen idag för att få lite foton smile

Nånstans i örebro hitta jag en kul kurva big_smile
https://www1.garaget.org/archive/62/61598/101146/101146-1140167.jpg

Bilprovning tongue
https://www1.garaget.org/archive/62/61598/101146/101146-1140166.jpg

Mässan i Örebro, grymt hal kurva just där.
https://www1.garaget.org/archive/62/61598/101146/101146-1140169.jpg

Let's stance!
Gawar
23 november 2008 · 113 Inlägg

Själv hade jag kunnat tänka mig torr asfalt året runt... Går köra lika brett där.... Hatar vinter...

Saffranskalle Palfinger tekniker
23 november 2008 · 1 248 Inlägg

Menvafan skrev:
Själv hade jag kunnat tänka mig torr asfalt året runt... Går köra lika brett där.... Hatar vinter...

håller faktiskt med dig men då skulle det bli så dyrt med alla 18" däck man sliter ut

Volvo Xc70 (2001)
Delta_Rebel
23 november 2008 ·

Jepp har varit ute o åkt på tvären en del, inte så mkt snö här skapligt halt på parkeringar o sånt..wink Svettigt kul me bakhjulsdrift:D

putte16v
23 november 2008 · 440 Inlägg

Testade idag för första gången hur det är att sladda med en fyrhjulsdriven bil;) Satan vad kul det var! synd att jag inte hade nån som filmade..

Volvo S70R "Det svenska guldet" (1998)
ThorskeN
23 november 2008 · 287 Inlägg

Var ute och "provkörde" 240in en timme förut, satans vad skoj det ärbig_smile

_MaCCe_ Majestas
23 november 2008 · 1 319 Inlägg

CIA_SWE skrev:
Har snöat nu nästan i en hel dag nonstop, åsså kan man inte fara ut å leka för att motorn i Sierran har gett upp får nån månad sen :o
så varje gång man tittar ut å ser att de snöar, så blir man bara deprimerad sad

Laga, eller köp nytt! Fohelvede!

Låt inte denna roliga årstid driva förbi yikes

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
stellan_dahl svetsare
23 november 2008 · 329 Inlägg

i går och många andra kvällar tillbaka har man vare ute och sladda lite:P kul som pip...tongue till och med att den har smakat på diket:P (vinterbilen förstås)

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Rlundgren Långtradarchaffis
23 november 2008 · 224 Inlägg

Ja de e så grymt kul. Ja o två polare har vart ute o åkt hela dagen, blev en tripp på cirka 17 mil på olika små vägar med massa snö på smile 17 mil o massa liter bränsle åt helvete, men de är värt varenda krona smile

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
CIA_SWE Automationselektriker
23 november 2008 · 213 Inlägg

_MaCCe_ skrev:

CIA_SWE skrev:
Har snöat nu nästan i en hel dag nonstop, åsså kan man inte fara ut å leka för att motorn i Sierran har gett upp får nån månad sen :o
så varje gång man tittar ut å ser att de snöar, så blir man bara deprimerad sad

Laga, eller köp nytt! Fohelvede!

Låt inte denna roliga årstid driva förbi yikes

skulle om man kunde, men saker kostar massor och man inget garage att vara å meka i heller sad

sen har ja inte platts för en bil till (vinterräcer) då ja bor i lägenhet sad

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
Opelmadness German cars, quality and beyond
23 november 2008 · 8 197 Inlägg

Som sagt, var är alla bilder?

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Gawar
23 november 2008 · 113 Inlägg

volvo_245 skrev:

Menvafan skrev:
Själv hade jag kunnat tänka mig torr asfalt året runt... Går köra lika brett där.... Hatar vinter...

håller faktiskt med dig men då skulle det bli så dyrt med alla 18" däck man sliter ut

Ja det är inte helt gratis... Men fan så kul smile

Lehtinen
23 november 2008 · 184 Inlägg

Jag var ut idag å lekte lite med Imprezan på ett nerlagt Sågverk i krokarna:P Bra halt så man fick ta lugnt för å inte sätta sig i en byggnad:D men skoj med 4-spark. De rör sig framåt så fint.wink

MvH: Johan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang