Hjälp om basar i volvo 740

_An7e_ Bass = True Love ;D
6 mars 2006 · 38 Inlägg

ska basarna vara utåt i kofferten eller in mot kupen??

salt
6 mars 2006 · 24 Inlägg

Inåt kupén är oftast bäst när det gäller sedan- modeller. Så vänd lådan mot ryggstödet och spela genom skidluckan.

_An7e_ Bass = True Love ;D
6 mars 2006 · 38 Inlägg

okeyy

Kelan Kelan.pixbox.se
6 mars 2006 · 239 Inlägg

jag har basarna in mot kupén...

//Silverpilen\\
_An7e_ Bass = True Love ;D
6 mars 2006 · 38 Inlägg

får ta å kolla va som låter bäst ska juh ha två basportar från lådan upp ur hatthyllan

Hv84
8 mars 2006 · 2 Inlägg

jag hade mina basar vända inåt. tog sedan bort baksidan på baksätet (plywood-skivan) vilket blev bra. Öppna skidluckan oxå!

_An7e_ Bass = True Love ;D
8 mars 2006 · 38 Inlägg

okey.. ja ja får pröva vilket som låter bäst smile

Yariemi
8 mars 2006 · 103 Inlägg

Sök. Finns hur mycket som helst om baslådor till 740.

_An7e_ Bass = True Love ;D
10 mars 2006 · 38 Inlägg

har en låda men tänkte på om basarna ska vara inåt eller utåt då man har basportar från hatthyllan

Kaizoon
10 mars 2006 · 191 Inlägg

Man ska ju aldrig ha basportarna på en annan baffel än den som basarna är fastskruvade i.
Finns mycket såna här regler wink

Enis.E
10 mars 2006 · 50 Inlägg

Jag hade min låda med basen inåt mot skidporten. Det fungerade mycket bättre än vad det gjore när jag spela utåt. Fast nu kommer jag pröva på en ny konstuktion där jag sätter basen i hatthyllan med låda under hoppas den funkar bättre big_smile

_An7e_ Bass = True Love ;D
10 mars 2006 · 38 Inlägg

okej får pröva mig fram tongue

idiot brorsan
31 augusti 2006 · 72 Inlägg

hejsan jag har två 740:isar och jag har provat många olika sorters ljud och låder jag tycker du ska ha en måttanpasad så du kan precis trycka in den under hatthyllan och sätter en 4" basport på uppesidan av lådan så den går från lådan in i cupe då har du klar bäst basljud och vibrationer inne i cupe´.

när det händer nått riktigt häftigt finns det bara ett ord som kan beskriva det . Wooooow =)
H40GST
31 augusti 2006 · 297 Inlägg

jag kör med en 15" kicker L7 i sluten låda som e riktad mot höger bakhjul å det dunkar på rätt friskt smile

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker
AlvereZ
1 september 2006 · 787 Inlägg

Utåt och basrören innåt. slut

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang