Tänkte kolla om det finns intresse att starta en klubb i halland

joker02
23 december 2008 · 106 Inlägg

Jag tänkte på detta sätt se om det är många som skulle vara intresserade av att det startade en klubb för bilintresserade här i halland.
Antingen så kan ni skriva här på denna tråden eller visa ert intresse genom att skicka ett pm till oss.

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
Mangisen
23 december 2008 · 1 035 Inlägg

Ja de hade varit kul , men va ska det vara för nån klubb då?

Ser att du också gillar saab hehe:D

Senast redigerat av Mange__ (23 december 2008)

joker02
23 december 2008 · 106 Inlägg

Mange__ skrev:
Ja de hade varit kul , men va ska det vara för nån klubb då?

Ser att du också gillar saab hehe:D

En klubb som vänder sig till oss som är intresserade av att hålla på med våra bilar på antingen det ena eller andra sättet.
Inte någon jänke-klubb.

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
hogberg Lärare
23 december 2008 · 50 Inlägg

Kan absolut vara intressant, att träffa likasinnade utan att åka en massa mil mm. Jag är självskriven.

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"
genetorp
23 december 2008 · 249 Inlägg

hoppas du menar gamla jänkare för jag är gärna påsmile

// genetorp
joker02
23 december 2008 · 106 Inlägg

genetorp skrev:
hoppas du menar gamla jänkare för jag är gärna påsmile

Ja det stämmer. alla typer av bilar är välkommna men min tanke va att det inte skulle vara en "raggar klubb" s smile men alla typer av bilar är välkomna och då även nya och gamla bilar smile

Senast redigerat av joker02 (24 december 2008)

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
Rquired Allmänt envis
24 december 2008 · 12 512 Inlägg

Klart intresse finns, kan väl va skoj å träffas och köra en runda nån gång på sommrarna iaf smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

Rquired skrev:
Klart intresse finns, kan väl va skoj å träffas och köra en runda nån gång på sommrarna iaf smile

Låter kanon

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
TeedasT 100% ninja
24 december 2008 · 342 Inlägg

hmm ja det finns väl ett intresse, men det känns lite konstigt med en klubb som inte har någon inriktning? då är det ju bara att man äger en bil å så har man kanske ett laminerat papper i plånboken som det står nått klubbnamn. det är en fin tanke, men jag förstår inte riktigt vad meningen med klubben är smile

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

TeedasT skrev:
hmm ja det finns väl ett intresse, men det känns lite konstigt med en klubb som inte har någon inriktning? då är det ju bara att man äger en bil å så har man kanske ett laminerat papper i plånboken som det står nått klubbnamn. det är en fin tanke, men jag förstår inte riktigt vad meningen med klubben är smile

Just i skrivande stund så har jag inte någon fundering på inriktning men kom gärna med förslag.
Jag startade denna tråden för att se om det finns tillräckligt intresse för att dra igång något.

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
TeedasT 100% ninja
24 december 2008 · 342 Inlägg

joker02 skrev:

TeedasT skrev:
hmm ja det finns väl ett intresse, men det känns lite konstigt med en klubb som inte har någon inriktning? då är det ju bara att man äger en bil å så har man kanske ett laminerat papper i plånboken som det står nått klubbnamn. det är en fin tanke, men jag förstår inte riktigt vad meningen med klubben är smile

Just i skrivande stund så har jag inte någon fundering på inriktning men kom gärna med förslag.
Jag startade denna tråden för att se om det finns tillräckligt intresse för att dra igång något.

mm ok, aa visst då kan du räkna med mig. Ett tips kan ju vara att försöka få kontakt med företag så att medlemmar i klubben får lägre priser på typ, biltema, micro eller något sånt. så får man betala en liten avgift per år för att få denna förmån osv.cool

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Foyrik www.barnaltsweden.se
24 december 2008 · 139 Inlägg

Ideen med en sådan klubb funkar säkert, det är bara att köra, jag och en polare startade upp ngt liknande för en tid sedan, öppet för alla, och alla bilar.....vi har ökat från 2 medlemmar till 23 under en månadstid, och haft en träff.....det roliga är att de man träffar är grymt öppna för allt, och det blir knappt ngt bilprat alls....
Vi körde igång vårt i sämsta tänkbara tidpunkt, nämligen hösten då man ska ställa av och stoppa in sina ögonstenar i det mörka garaget....men som sagt, det funkar, och fler klubbar som denna ser jag endast som en fördel, kanske samköra till en större träff ngn gång?
För er som undrar vad vi heter, finns info på min pres-sida...

Välmött!

Peppe...som kaffet på din slips...
Foyrik e död, Peppe takes over!
Volkswagen Caddy 1,9 TDI "Slöfisen" (2001)
Volkswagen Caddy "Skåpet" (2007)
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

TeedasT skrev:

joker02 skrev:

TeedasT skrev:
hmm ja det finns väl ett intresse, men det känns lite konstigt med en klubb som inte har någon inriktning? då är det ju bara att man äger en bil å så har man kanske ett laminerat papper i plånboken som det står nått klubbnamn. det är en fin tanke, men jag förstår inte riktigt vad meningen med klubben är smile

Just i skrivande stund så har jag inte någon fundering på inriktning men kom gärna med förslag.
Jag startade denna tråden för att se om det finns tillräckligt intresse för att dra igång något.

mm ok, aa visst då kan du räkna med mig. Ett tips kan ju vara att försöka få kontakt med företag så att medlemmar i klubben får lägre priser på typ, biltema, micro eller något sånt. så får man betala en liten avgift per år för att få denna förmån osv.cool

Ja det va en bra ideé. Tack så mycket

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

Foyrik skrev:
Ideen med en sådan klubb funkar säkert, det är bara att köra, jag och en polare startade upp ngt liknande för en tid sedan, öppet för alla, och alla bilar.....vi har ökat från 2 medlemmar till 23 under en månadstid, och haft en träff.....det roliga är att de man träffar är grymt öppna för allt, och det blir knappt ngt bilprat alls....
Vi körde igång vårt i sämsta tänkbara tidpunkt, nämligen hösten då man ska ställa av och stoppa in sina ögonstenar i det mörka garaget....men som sagt, det funkar, och fler klubbar som denna ser jag endast som en fördel, kanske samköra till en större träff ngn gång?
För er som undrar vad vi heter, finns info på min pres-sida...

Välmött!

Det va kul att höra. Ja det vore riktigt trevligt.

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
babyblue242 Save a horse,ride a jeep...
24 december 2008 · 258 Inlägg

Jodå jag är på,det kan bli hur kul som helst.
Innan har man fått åka långt för banträffar nu kan man kanske hyra knutstorp,anderstorp då folk bor i närheten om intresse finns alltså?

Stefan Varberg Supraman
24 december 2008 · 2 300 Inlägg

ett tips e att få till en styrelse tt dela på jobbet.
Om man vill hålla på med banträffar och så.

Och lägg upp tidigt vad man vill göra, typ vilka träffar klubben ämnar synas på och vilka banor som ev ska hyras osv.
Även hur banträffarna ska finansieras.
sen om det ska va medlemsavgifter så bör klubben registreras på skatteverket.
Har hållt på med sånt här innan så man har lite koll wink

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
lill_Ante
24 december 2008 · 41 Inlägg

Detta låter mycket intressant. smile det hade varit riktit kul tongue

Volkswagen typ lim 1/11 ragtop "oval soltak" (1955)
Evil_90 +Uppfinnare+
24 december 2008 · 643 Inlägg

Jag e på, även om jag inte har så flashig bil smile

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

Evil_90 skrev:
Jag e på, även om jag inte har så flashig bil smile

All som vill får vara med

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
joker02
24 december 2008 · 106 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
ett tips e att få till en styrelse tt dela på jobbet.
Om man vill hålla på med banträffar och så.

Och lägg upp tidigt vad man vill göra, typ vilka träffar klubben ämnar synas på och vilka banor som ev ska hyras osv.
Även hur banträffarna ska finansieras.
sen om det ska va medlemsavgifter så bör klubben registreras på skatteverket.
Har hållt på med sånt här innan så man har lite koll wink

Det låter ju riktigt bra då kan du ju hjälpa till med en uppstrt kanske?

Livet är en dans på rosor, Taggigt och jävligt.
Saab 9-3 2.0T "Joker02" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang