Integrerad telefon till Saab 9-3 SS??

Shamborak
28 december 2008 · 35 Inlägg

Jag har en Saab 9-3 SS som har knapp sats o allt för integrerad telefon.
Men har lixom inte fullständig installation av telefon.

Ska tydligen vara en liten låda i bagaget där man ska sätta i simkortet, den lilla boxen saknar jag tydligen.

Tips på var man fixar det? Pris?

// Benji
paat88
31 januari 2009 · 27 Inlägg

box? kopplar man inte in telefonen bara?

ChriZtoffer GAS democar 2018!
1 februari 2009 · 8 744 Inlägg

Om det är den inbyggda telefonen du menar så stämmer det att man ska ha en liten låda i skuffen ja. Om du har nån så sitter den mitt under hatthyllan och har plats för ett SIM-kort. Om du inte har en men vill köpa så finns dom på tex SDCC. Kostar dock en slant och enligt mig så är det helt klart inte värt det, bättre då med handsfreefunktion så du kan koppla upp din mobil mot bilens system.


MVH// Christoffer

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
chrille_ Servicerådgivare
2 mars 2009 · 715 Inlägg

Har samma problem med min  kan inte hitta nån box..  men däremot har förra ägaren haft handsfree kit till Gamla modellen Sony Ericsson... tror ni de går att byta till nya generationens anslutning o koppla in sig på gamla systemet?

// Christian

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
matsuhlin
4 augusti 2009 · 16 Inlägg

Tänkte kanske att jag kunde låna denna tråd då jag har samma problem. Eller egentligen inte samma, jag har den svarta lilla lådan som sitter mitt under hatthyllan. Dock så finns det ingenstans att stoppa in ett simkort?
Jag har kollat i handboken och som jag kan tyda den så ska det stoppas in på sidan av lådan, men det finns inget där? Får inte ut så mkt mera utav det som står i handboken.
Måste man öppna den på något vis eller hur funkar det? Någon som vet?

BMW 318d (2010)
Isaksson Montör
10 december 2010 · 4 Inlägg

matsuhlin skrev:
Tänkte kanske att jag kunde låna denna tråd då jag har samma problem. Eller egentligen inte samma, jag har den svarta lilla lådan som sitter mitt under hatthyllan. Dock så finns det ingenstans att stoppa in ett simkort?
Jag har kollat i handboken och som jag kan tyda den så ska det stoppas in på sidan av lådan, men det finns inget där? Får inte ut så mkt mera utav det som står i handboken.
Måste man öppna den på något vis eller hur funkar det? Någon som vet?

Navigation?

big-jepp
10 december 2010 · 3 187 Inlägg

Isaksson skrev:

matsuhlin skrev:
Tänkte kanske att jag kunde låna denna tråd då jag har samma problem. Eller egentligen inte samma, jag har den svarta lilla lådan som sitter mitt under hatthyllan. Dock så finns det ingenstans att stoppa in ett simkort?
Jag har kollat i handboken och som jag kan tyda den så ska det stoppas in på sidan av lådan, men det finns inget där? Får inte ut så mkt mera utav det som står i handboken.
Måste man öppna den på något vis eller hur funkar det? Någon som vet?

Navigation?

tråden är sådär 1 år gammal roll

Honda civic "civicen" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang