Angående: Inomhusträff i Malmö snart?

bodega
5 januari 2009 · 18 Inlägg

Hej alla!

Förra året sågs vi i Malmö i ett varmgarage, är det inte dags snart för en träff? Förra året blev ju lyckade och de arrangörerna gjorde i mitt tycke ett kanonjobb.

Jag har tyvärr inte tid att hålla i ett arr denna gång, men det finns väl fler i området som kan lobba lite för en träff...

/P

ErnadG
5 januari 2009 · 212 Inlägg

hade varit riktigtt fett

Eddiie Bmw Fanatiker
6 januari 2009 · 292 Inlägg

Hade varit på direkt !

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Stoffe_G
6 januari 2009 · 135 Inlägg

Klart intressant....

Idrott luktar svett, sport luktar bensin
Oldsmobile Delta 88 "Holiday sedan" (1965)
Volvo V40 D4 Cross Country "Ocean Race" (2015)
K9
6 januari 2009 · 67 Inlägg

aa...händer fan för lite på vintern....

DeFlo
7 januari 2009 · 514 Inlägg

Jag är på smile

BMW = Bil Med Wasakredit
Athletic
7 januari 2009 · 62 Inlägg

ja jag hade med varit på om det hade blivit en träff.. alltid skoj med bil träffar

Mangeman Mr.RoadRage
7 januari 2009 · 428 Inlägg

Räkna med mig!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
ErnadG
8 januari 2009 · 212 Inlägg

såååå någon frivillig att organisera träffen

Niick Avstängd
8 januari 2009 · 233 Inlägg

vore kul....

Blå saab 9-3 turba
daajvid Elektriker
10 januari 2009 · 1 138 Inlägg

låter ganska intressant^^

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Biggi
10 januari 2009 · 352 Inlägg

vore riktigt kul. så ni kan se mina vinter plåtisar smile

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
DSX
12 januari 2009 · 43 Inlägg

låter grant juu

Harsten
Kanse
12 januari 2009 · 1 120 Inlägg

Jag va på väg å ha ett nu i januari.. MEN jag flyttar tillbaka till sthlm om 11 dagar sad men ta kontackt med Carpark eller Firefreak ( garaget.org ) han kanske e sugen.. PS vill passa på å tacka alla som kom förra året Mvh Louise

Å se till att hålla malmö-träffen vid liv nu i sommar

Puss

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
13 januari 2009 · 4 418 Inlägg

Passar det i tiden så kommer vi gärna och fotar! big_smile

EPHAS Det du inte vet, har du ingen aning om...
15 januari 2009 · 42 Inlägg

Tja....

Vill inte vara negativ såhär i dessa deprimerande, kalla, fuktiga (inte alltid negativt med fukt dock) vintertider, men jag tror inte att alla har sina bilar ute såhär års?!

Självklart är det ju kul med blandade bilar, men på en sådan träff hade nog majoriteten bilar varit Volvo 740 med kapade fjädrar och "Drifting" Streamer... alternativ 318is E30 med motsvarande mods...

Hehe.... skämt osido, ni förstår säkert vad jag menar... jag tror inte de fetaste åken kommer ut förrän temperaturen ökar typ Mars/April. Själv tar jag ut min i början på Mars, trots att jag inte har en extrem eller "superspeciell" bil på något sätt....

Men blir det en träff så lovar jag komma med min äckelkräkvinterbil som jag inte tvättat sedan jag köpte den i Augusti smile

Ha de bäst alla!
MVH

ps. Bra initiativ för övrigt och tycker lätt vi ska ha en seriös motsvarande träff veckorna innan Elmia!

Senast redigerat av EPHAS (15 januari 2009)

Kajlie Garaget Video Crew
15 januari 2009 · 842 Inlägg

EPHAS skrev:
Tja....

Vill inte vara negativ såhär i dessa deprimerande, kalla, fuktiga (inte alltid negativt med fukt dock) vintertider, men jag tror inte att alla har sina bilar ute såhär års?!

Självklart är det ju kul med blandade bilar, men på en sådan träff hade nog majoriteten bilar varit Volvo 740 med kapade fjädrar och "Drifting" Streamer... alternativ 318is E30 med motsvarande mods...

Hehe.... skämt osido, ni förstår säkert vad jag menar... jag tror inte de fetaste åken kommer ut förrän temperaturen ökar typ Mars/April. Själv tar jag ut min i början på Mars, trots att jag inte har en extrem eller "superspeciell" bil på något sätt....

Men blir det en träff så lovar jag komma med min äckelkräkvinterbil som jag inte tvättat sedan jag köpte den i Augusti smile

Ha de bäst alla!
MVH

ps. Bra initiativ för övrigt och tycker lätt vi ska ha en seriös motsvarande träff veckorna innan Elmia!

Förra året var det en "stor" vinterträff i ett p-hus i malmö om du missa det big_smile

EPHAS Det du inte vet, har du ingen aning om...
15 januari 2009 · 42 Inlägg

Kajlie skrev:
Förra året var det en "stor" vinterträff i ett p-hus i malmö om du missa det big_smile

Jodå, visst kommer jag ihåg den... och var även med där (en gaffatejp som bagagelucka eftersom min egen var på lack big_smile)

Har för mig att den var i Februari eller tidig Mars om jag inte minns helt fel.... förra året kom dock våren sjukt tidigt... min bil var ute från Feb och jag började se många heta bilar då också... våren kom redan i Februari med en efterbliven frostdag i tidig mars tror jag.... (sen var det ju lite halt med sommardäcken på väg upp till Elmia också)

Som sagt... jag tycker det är en bra idé och jag är lätt på (i någon form) men vi kanske inte borde sätta den för tidigt menar jag bara....

MVH Ephas

xMaDRockz
18 januari 2009 · 128 Inlägg

Jag och minst två till är på.
Ska nog klara skrämma ut bilen nu smile

Kungen-EssE
19 januari 2009 · 993 Inlägg

jag och typ 5 till är på

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang