Bilfoto på Fotosidan.se

epic110 Golfare
7 januari 2009 · 349 Inlägg

Hallå, jag blev för ett tag sedan administratör för en ny Grupp jag rekomenderade på Fotosidan.se. Dom gjorde gruppen och jag fick hålla i den, nu tänkte jag ta tag i den lite seriöst då den legat nere halvt som halvt! Idag har vi 71 medlemar och det är såklart helt gratis!

Jag gjorde för ett tag sedan lite smygreklam för top-notch.se, men tyvärr verkar det inte vara någon som vill lägga pengar eller sin tid på den hemsidan vilket resulterade i att den blev hackad och idag ligger nere. Nu tycker jag vi tar nya tag och lägger upp lite nya bilder på en ny server!

Gruppen är alltså inte till för att få er medlemar härifrån -> dit, utan bara för dom fotointresserade som vill ha konstruktiv kritik på era bilder! Det finns just nu 76 bilder i gruppen vad av 22 okomenterade bilder, chansen är med andra ord rätt stor att få en komentar om just din bild och hur du förbättrar dina fotokunskaper. Jag hoppas på fler medlemar och fler komentarer! 

Jag själv hade tänkt att uppdatera gruppen lite med fräsha texter och banners, resten får NI hjälpa mig med - dvs bilder! Det finns även andra grupper för andra fotointressen, allt ifrån bröllopsfoton till barnfoton och äventyr! 

Detta är fortfarande ingen reklam för att få er bort härifrån, utan för att komplettera så att fotografer med samma intresse kan mötas och diskutera sina bilder!

http://www.fotosidan.se/groups/bilfoto/index.htm
/ Sebastian

Ps. Ni måste göra en användare på fotosidan.se och sedan gå till Bilfoto bland grupper, där ansöker ni om att få gå med. Skriv en rad om varför just du ska vara med!

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Karlss0n Lageransvarig/Montör
7 januari 2009 · 378 Inlägg

Låter mycket bra att någon tar tag i den gruppen, Ser fram emot många vackra bilder där när snön smälter bort och finfälgarna åker på : )
Ska lätt bli medlem i gruppen finns redan på Fotosidan som "LKarlsson"
Så nu hoppas vi att fler dyker upp där, För det finns många duktiga fotografer här. Själv är man lite newbie men jag har sett mycket bra bilder här, Så nu vill vi se lika många där


P.S Alltid härligt med engagerat folk, Det tackar vi för. See you there

// Karlsson

___
\__
___o__|
epic110 Golfare
7 januari 2009 · 349 Inlägg

Ah, de låter fint de! smile Fixar din ansökan.. wink

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Smajly
7 januari 2009 · 3 059 Inlägg

Va just inne o ansökte..

Edit: Tackar.

Senast redigerat av Smajly (8 januari 2009)

coffe.dk Zzzz
8 januari 2009 · 937 Inlägg

Sådär, skickade in en ansökan jag med tongue

epic110 Golfare
8 januari 2009 · 349 Inlägg

Grymt, jag kommer förmodligen göra en tävling lite senare för oss som är med i gruppen. Den kommer gå ut på att designa en banner för våran grupp, ni kan läsa mer om det på fotosidan när jag publicerar tävlingen. Jag vill oxå upplysa er om att vi har fått ett nytt eget diskussionsforum för Bilfoto, ligger under forum/intressen/bilfoto!  Vi har 10 nya medlemar sen igår bara, fortsätt såhär.. smile

/ Sebastian

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
eleganten Hobbyfotograf
8 januari 2009 · 113 Inlägg

Ansökte också smile

Vill du ha din bil fotograferad? Skicka PM!
Mitsubishi Colt CZT "mini-evo" (2006)
Norde fotointresserad
8 januari 2009 · 2 307 Inlägg

Är sedan tidigare medlem på FS jag också men dock vääldigt inaktiv big_smile Men så smånigom lär man väl skicka in en ansökan bara man orkar logga in där igen ;D

Hee-Maan
8 januari 2009 · 3 113 Inlägg

ansökan sänt wink

Semper Fi
Snooze
8 januari 2009 · 131 Inlägg

Redan med i den! smile

Volvo V70 "R-Design" (2013)
2002tii KOMETFOTO
8 januari 2009 · 2 247 Inlägg

Skickade in en ansökan jag med smile Är ju medlem på sidan sedan tidigare och brukar läsa en hel del på forumet.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
8 januari 2009 · 4 418 Inlägg

Roligt. Har alltid tyckt att Sportfoto inte gett det man vill...men äntligen har en "bilfoto" kategori dykt upp smile

bollen1986
9 januari 2009 · 3 714 Inlägg

Är medlem på FS jag med men gött att det äntligen kom en grupp för bilfoto

har skickat in ansökan nu jag med...

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
9 januari 2009 · 1 781 Inlägg

är ju redan medlem därwink sedan några månader tillbaka:)

Team Insane Racing
eMmet
9 januari 2009 · 378 Inlägg

Då fick man äntligen en anledning till att regga sig där!

Haxxel JDM
9 januari 2009 · 593 Inlägg

Yes! Samma här som för flera andra, är medlem men saknat just denna grupp. Har ansökt big_smile

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Urkas Kräsen grafiker
9 januari 2009 · 1 775 Inlägg

Noterade faktiskt igår (eller om det var i förrgår) att det fanns ett bil-forum men att det var helt tomt. Funderade på att skriva nåt där, men det kändes lite flummigt att vara först lixom. :P
Men nu är jag iaf med i gruppen, så lär väl posta en del bilder!

Whine whine!
Fredrik wilhelmsson Redlinefoto
9 januari 2009 · 259 Inlägg

Ska med ansöka, måste bara betala min medlemsavgift när jag får tid den gick ut förra veckan tongue kan inte ansöka annars tongue

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P
Kia Ceed SW (2013)
Hences =)
9 januari 2009 · 83 Inlägg

Härlig grupp detta! Rekommenderas, lätt att få kritik!

Heter för övrigt Henric Orback @ Fotosidan smile

epic110 Golfare
10 januari 2009 · 349 Inlägg

Urkas skrev:
Noterade faktiskt igår (eller om det var i förrgår) att det fanns ett bil-forum men att det var helt tomt. Funderade på att skriva nåt där, men det kändes lite flummigt att vara först lixom. tongue
Men nu är jag iaf med i gruppen, så lär väl posta en del bilder!

Lugn du! Den har kommit igång ordentligt, det var precis när bilfoto-forumet var nytt, samma kväll blev det 3 sidor i Rigg-tråden, värt att kolla in o skriva en komentar! Ni får gärna lägga till fler ämnen att prata om, forumet är till för alla med intresse..

Just nu har vi 105 medlemar vilket betyder att vi fått 25 medlemar på typ 3 dagar, riktigt bra! big_smile

Kör på nu, vi vill ha fler intresserade.. Glöm inte att komentera varnadras bilder!

/Sebastian

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang