Behöver du garageplats i Malmö?

nosferatos EasyCarbon
14 januari 2009 · 173 Inlägg

Tjena alla. Har varit i kontakt med en snubbe som har 300m2 att hyra ut, som tex garage ^^

Tänkte kolla hur intresset va? Ligger ungefär vid sydsvenskans stora byggnad. Hur många hade vi fått plats?? Vad är en rimlig kostnad/person??

Ingenting är klart än, men tar gladeligen emot lite intresseanmälningar big_smile

EDIT: Tyvärr inte längre aktuelt sad

Senast redigerat av nosferatos (24 februari 2009)

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted
Cham
16 januari 2009 · 35 Inlägg

Jag är intresserad. Jag skulle vilja dock veta mer om Garaget typ om den är bevakad, Larmad, Varmt garage... vad ligger hyran hela hyran på så man vet typ hur mkt folk du hade tänkte och dela det med m.m.

Smajly
16 januari 2009 · 3 059 Inlägg

Cham skrev:
Jag är intresserad. Jag skulle vilja dock veta mer om Garaget typ om den är bevakad, Larmad, Varmt garage... vad ligger hyran hela hyran på så man vet typ hur mkt folk du hade tänkte och dela det med m.m.

Vatten? Toalett? El? 380V? Vad får göras i garaget? Köra vinkelslip och svetsa?

Jolle87
29 januari 2009 · 1 585 Inlägg

Jag skulle också kunna va intresserad:) Beror på vad det kostar och vad som ingår i priset och vad man får göra i lokalen.

Senast redigerat av Jolle87 (29 januari 2009)

apankoko
19 februari 2009 · 43 Inlägg

Jag är också intresserad! Allt beroende på pris förstås tongue

Daniel-Selin
20 februari 2009 · 15 Inlägg

Jag är intresserad beror på pris o sådant

RobertJ
20 februari 2009 · 161 Inlägg

Jag är mycket intresserad! smile Är det möjligtvis den lokalen som ligger i strumpfabriken ?
Mvh Robert

nosferatos EasyCarbon
24 februari 2009 · 173 Inlägg

RobertJ skrev:
Jag är mycket intresserad! smile Är det möjligtvis den lokalen som ligger i strumpfabriken ?
Mvh Robert

Haha.... din tröge robban... Henke här tongue

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang