Idioter utan hänsyn till andras bilar....

Cobrajet
12 december 2009 · 81 Inlägg

CrilleD skrev:
Ja oavsett om man ställer sig långt bort helt själv kan man ge sig fan på att det likförbannat står en bil bredvid när man kommer tillbaks... Folk är idioter!

Jag tror att många vill ha någonting och sikta på när dom ska försöka och få in sin bil på en ruta. Ställ en bil på en tom parkering nästa bil ställer sig i 7 fall av 10 bredvid din VÄLDIGT NÄRA:mad:, man blir så jävla less på alla idioter.

MVH
Cobra Jet
RPMDennis
12 december 2009 · 319 Inlägg

FireTraXX skrev:

sand3rs skrev:
Trodde inte att de flesta handikappade gick alls. Men du, dyk på grunt vatten eller kör in i ett träd utan bälte så kan du säkert rulla alltid och slippa gå. Dessutom slipper du betala 800kr... wink

Jag gillar att vara vid god hälsa, tänker därför inte dyka på grunt vatten eller köra in i ett träd.
Jag parkerar däremot fortfarande som om jag äger stället.

DusanMandick skrev:
håll er borta från handikapps parkeringar när ni inte har tillstånd, tänk på de äldra o de som har de svårt. nu  e ja extra noga med det här då min lillebror har handikapps tillstånd pga hjärtfel o folk utan tillstånd tar ofta upp platserna bara för o komma närmre affären lr likande.

tänk själv hur de skulle va för dej om du knappt kunde gå o så står de nån "cool" kille på din handikapps plats när han inte ens har tillstånd utan bara gör de för o slippa gå så långt. löjligt

Vad gör folk som inte klarar gå på köpcentrum och matbutiker som Ica Maxi.
Båda två innebär långa gångavstånd även innuti butikerna.

Och åker folk rullstol när de kommit ur bilen så kan de lika gärna parkera längst ner på parkeringsplatsen.

Va är det för jävla mentalitet som du snackar om din dumme fan??? Gå och krocka med bilen och bli förlamad från midjan och neråt eller vad som helst så ska vi se va du säger när du ska ställa dig längst ner på parkeringen. Då kan du stå där din korkade fan och krångla och hålla på hur mycket du vill.

FireTraXX DFFL
12 december 2009 · 9 020 Inlägg

RPMDennis skrev:

FireTraXX skrev:

sand3rs skrev:
Trodde inte att de flesta handikappade gick alls. Men du, dyk på grunt vatten eller kör in i ett träd utan bälte så kan du säkert rulla alltid och slippa gå. Dessutom slipper du betala 800kr... wink

Jag gillar att vara vid god hälsa, tänker därför inte dyka på grunt vatten eller köra in i ett träd.
Jag parkerar däremot fortfarande som om jag äger stället.

DusanMandick skrev:
håll er borta från handikapps parkeringar när ni inte har tillstånd, tänk på de äldra o de som har de svårt. nu  e ja extra noga med det här då min lillebror har handikapps tillstånd pga hjärtfel o folk utan tillstånd tar ofta upp platserna bara för o komma närmre affären lr likande.

tänk själv hur de skulle va för dej om du knappt kunde gå o så står de nån "cool" kille på din handikapps plats när han inte ens har tillstånd utan bara gör de för o slippa gå så långt. löjligt

Vad gör folk som inte klarar gå på köpcentrum och matbutiker som Ica Maxi.
Båda två innebär långa gångavstånd även innuti butikerna.

Och åker folk rullstol när de kommit ur bilen så kan de lika gärna parkera längst ner på parkeringsplatsen.

Va är det för jävla mentalitet som du snackar om din dumme fan??? Gå och krocka med bilen och bli förlamad från midjan och neråt eller vad som helst så ska vi se va du säger när du ska ställa dig längst ner på parkeringen. Då kan du stå där din korkade fan och krångla och hålla på hur mycket du vill.

Det där var ju bara oförskämt...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

Oförskämt är när man tar upp handikappruta och inte har nåt handikapp,, vad har man för fel om man inte inte har handikapptillstånd och inte klarar av att gå från en vanlig ruta ? vad kallas det ?

ImprezaGC8
12 december 2009 · 373 Inlägg

gamlingen skrev:
Oförskämt är när man tar upp handikappruta och inte har nåt handikapp,, vad har man för fel om man inte inte har handikapptillstånd och inte klarar av att gå från en vanlig ruta ? vad kallas det ?

Lathet?

RPMDennis
12 december 2009 · 319 Inlägg

FireTraXX skrev:

RPMDennis skrev:

FireTraXX skrev:

sand3rs skrev:
Trodde inte att de flesta handikappade gick alls. Men du, dyk på grunt vatten eller kör in i ett träd utan bälte så kan du säkert rulla alltid och slippa gå. Dessutom slipper du betala 800kr... wink

Jag gillar att vara vid god hälsa, tänker därför inte dyka på grunt vatten eller köra in i ett träd.
Jag parkerar däremot fortfarande som om jag äger stället.


Vad gör folk som inte klarar gå på köpcentrum och matbutiker som Ica Maxi.
Båda två innebär långa gångavstånd även innuti butikerna.

Och åker folk rullstol när de kommit ur bilen så kan de lika gärna parkera längst ner på parkeringsplatsen.

Va är det för jävla mentalitet som du snackar om din dumme fan??? Gå och krocka med bilen och bli förlamad från midjan och neråt eller vad som helst så ska vi se va du säger när du ska ställa dig längst ner på parkeringen. Då kan du stå där din korkade fan och krångla och hålla på hur mycket du vill.

Det där var ju bara oförskämt...

Nu skojar du väl ändå? Föddes du på fel sida så du bara blev dryg eller vad är de frågan om?

Robbin_V90 Elektriker/Montör
12 december 2009 · 534 Inlägg

Ingetnick skrev:

blacken skrev:

lucather skrev:
Bästa boten för parkering på handikapplats borde vara ett slag med käppen på bildörren. :-)

Nej det skulle vara för lindrigt. Utan dom skulle själva behöva att bli handikappade, typ bryta bägge benen av dom riktigt rejält, så att dom får en smak av sin egen "medicin", så får dom se hur kul det är när någon fullkomligt intelligensbefriad skitstövelssnorhyvelsungdjävlarövhål snor deras p-platser...

mycket bra idé! ska se till att placera en fin kofot i bakluckan på volvon nästa gång, och om ja får tag på personen som tagit "min" parkeringsplats så kan han säga hejdå till båda sina knäskålar smile

Jag är inte gravt handikappad, det är endast tillfälligt men i vilket fall så behöver jag mitt tillstånd och de är tur att de finns hjälp. Men ja tycker verkligen synd om äldre damer och gubbar som ska behöva stå på dom vanliga trånga parkeringsplatserna och sen inte kunna komma ur bilen ens en gång för att de finns idioter.

Och att dom inte har något att göra på ica maxi/större köpcentran va de jävligaste ja hört, dom behöver väl handla som vilka vanliga människor som helst.

ush va arg ja blir! Fast nu har ja fått avreagera mig lite, tur att gorg finns hehe wink

Har man alltså rätt att stå på handikapps-ruta om man är gammal?? Har jag förstått dig rätt nu???

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

Robbin_V90 skrev:

Ingetnick skrev:

blacken skrev:

Nej det skulle vara för lindrigt. Utan dom skulle själva behöva att bli handikappade, typ bryta bägge benen av dom riktigt rejält, så att dom får en smak av sin egen "medicin", så får dom se hur kul det är när någon fullkomligt intelligensbefriad skitstövelssnorhyvelsungdjävlarövhål snor deras p-platser...

mycket bra idé! ska se till att placera en fin kofot i bakluckan på volvon nästa gång, och om ja får tag på personen som tagit "min" parkeringsplats så kan han säga hejdå till båda sina knäskålar smile

Jag är inte gravt handikappad, det är endast tillfälligt men i vilket fall så behöver jag mitt tillstånd och de är tur att de finns hjälp. Men ja tycker verkligen synd om äldre damer och gubbar som ska behöva stå på dom vanliga trånga parkeringsplatserna och sen inte kunna komma ur bilen ens en gång för att de finns idioter.

Och att dom inte har något att göra på ica maxi/större köpcentran va de jävligaste ja hört, dom behöver väl handla som vilka vanliga människor som helst.

ush va arg ja blir! Fast nu har ja fått avreagera mig lite, tur att gorg finns hehe wink

Har man alltså rätt att stå på handikapps-ruta om man är gammal?? Har jag förstått dig rätt nu???

man bör ha en liten plastbit med en rullstol på som visar att man har ett fysiskt handikapp... hur det är med psykiskt handikapp vet jag inte

ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

den där fire behöver nog en liten uppfostran önskar att alla handikappade tar och ger på han på ett  eller annat sätt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

sen så söker ju fire bråk också vilket är tydligt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Ingetnick Clueless
12 december 2009 · 93 Inlägg

Robbin_V90 skrev:
Har man alltså rätt att stå på handikapps-ruta om man är gammal?? Har jag förstått dig rätt nu???

naj naj fo hilvede, kom nog ut lite fel de där. Ja syftade mer på svaga och svårt handikapapde människor som faktiskt har ett tillstånd smile

Nissan Silvia S14A "Darth Vader" (1997)
BMW 320i Touring "Stancewagon" (1999)
Volkswagen Corrado G60 "Skruvkompressor" (1991)
ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

Ingetnick skrev:

Robbin_V90 skrev:
Har man alltså rätt att stå på handikapps-ruta om man är gammal?? Har jag förstått dig rätt nu???

naj naj fo hilvede, kom nog ut lite fel de där. Ja syftade mer på svaga och svårt handikapapde människor som faktiskt har ett tillstånd smile

inget tillstånd ingen parkering så enkelt är det men vissa förstår ju inte sånt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

Skulle vara 1000 tals kr i böter och bortforsling av fordon mot  att den skall lösas ut.

RPMDennis
12 december 2009 · 319 Inlägg

ironhead skrev:

Ingetnick skrev:

Robbin_V90 skrev:
Har man alltså rätt att stå på handikapps-ruta om man är gammal?? Har jag förstått dig rätt nu???

naj naj fo hilvede, kom nog ut lite fel de där. Ja syftade mer på svaga och svårt handikapapde människor som faktiskt har ett tillstånd smile

inget tillstånd ingen parkering så enkelt är det men vissa förstår ju inte sånt

De är ju rätt märkligt egentligen att vissa bara ska jävlas och tro att dom får göra hur dom vill. Märkligt.

ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

gamlingen skrev:
Skulle vara 1000 tals kr i böter och bortforsling av fordon mot  att den skall lösas ut.

och samhällstjänst i cirka 1000 timmar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

RPMDennis skrev:

ironhead skrev:

Ingetnick skrev:

naj naj fo hilvede, kom nog ut lite fel de där. Ja syftade mer på svaga och svårt handikapapde människor som faktiskt har ett tillstånd smile

inget tillstånd ingen parkering så enkelt är det men vissa förstår ju inte sånt

De är ju rätt märkligt egentligen att vissa bara ska jävlas och tro att dom får göra hur dom vill. Märkligt.

Är väl samma typer som smiter före i köer bara för att dom har *bråttom* eller *har inte tid*

ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

RPMDennis skrev:

ironhead skrev:

Ingetnick skrev:

naj naj fo hilvede, kom nog ut lite fel de där. Ja syftade mer på svaga och svårt handikapapde människor som faktiskt har ett tillstånd smile

inget tillstånd ingen parkering så enkelt är det men vissa förstår ju inte sånt

De är ju rätt märkligt egentligen att vissa bara ska jävlas och tro att dom får göra hur dom vill. Märkligt.

ja det är ju  dom som fick allt dom peka på när dom var  små vet du

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

ironhead skrev:

gamlingen skrev:
Skulle vara 1000 tals kr i böter och bortforsling av fordon mot  att den skall lösas ut.

och samhällstjänst i cirka 1000 timmar

På ett handikappcenter..

ironhead volvoraggare
12 december 2009 · 4 776 Inlägg

gamlingen skrev:

ironhead skrev:

gamlingen skrev:
Skulle vara 1000 tals kr i böter och bortforsling av fordon mot  att den skall lösas ut.

och samhällstjänst i cirka 1000 timmar

På ett handikappcenter..

har dom inte lärt sig då efter dessa 1000 timmar ja då får man ta till grövre metoder

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
gamlingen
12 december 2009 · 5 198 Inlägg

ironhead skrev:

gamlingen skrev:

ironhead skrev:

och samhällstjänst i cirka 1000 timmar

På ett handikappcenter..

har dom inte lärt sig då efter dessa 1000 timmar ja då får man ta till grövre metoder

Japp skicka dom till ett riktigt ålderdomshem.. med allt vad som innebär med blöjor.. torka skit osv.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang