Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

kevlar_soul
17 januari 2009 ·

Lycka till!

Antar att det är där min panel kommer flockas i vår tongue

PAIN
17 januari 2009 · 2 103 Inlägg

MrH skrev:
Vilket kanongarage det där blir! Nu slipper du frysa den här vintern Pain. Hela bilen får ju plats inomhus nu!

tackar smile  hahaha Ja det ska bli en ny känsla att få ha hela bilen inne i vinter när man bygger den smile

qpon
17 januari 2009 · 322 Inlägg

nu kommer min lilla garage-stereo inte behövas längre när man har Er som grannar hahaha

GRATTIS till garaget å kalas fina inredningen, det behövdes en ful polack bakom ratten för att få tag på sånt så ni kan skatta er riktigt speciella... kanske börja spela lotto?

Hälsningar från StreetDesigns - Utrikes Departament big_smilebig_smilebig_smile

Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
PAIN
17 januari 2009 · 2 103 Inlägg

qpon skrev:
nu kommer min lilla garage-stereo inte behövas längre när man har Er som grannar hahaha

GRATTIS till garaget å kalas fina inredningen, det behövdes en ful polack bakom ratten för att få tag på sånt så ni kan skatta er riktigt speciella... kanske börja spela lotto?

Hälsningar från StreetDesigns - Utrikes Departament big_smilebig_smilebig_smile

- Utrikes Departament lollol Du e rolig du smile

Ja fan ,utan dig hade inte blivit det stora garaget...you´re the man Thanks cool

Så mycket spelade vi väl inte haha ....

Braweheart braweheartsfoto.se
17 januari 2009 · 494 Inlägg

evilaudio skrev:

PeTTa skrev:

evilaudio skrev:

ja går hellre än å sätter mig i en volvo...HAHA

hahahaha.. det försod det. men kan ju alltid retas lite ju=)

mvh petta

mitt stora "uppdrag" e ju att se till att matte kör TYSKT..big_smile

Dö HOPPAS jag att du misslyckas med detta mission.. coolcool

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Steve-S
17 januari 2009 · 5 Inlägg

coolt

Slutar man leta så finner man aldrig det man söker!
Volkswagen Golf Mk1 "Banracing-gata" (1975)
FreddeK
17 januari 2009 ·

Jävligt snyggt jobbat boys! men jag skulle inte vilja vara garagegranne med er, ni förstår nog varför.
Mvh Fredde

PAIN
17 januari 2009 · 2 103 Inlägg

Freddeponken skrev:
Jävligt snyggt jobbat boys! men jag skulle inte vilja vara garagegranne med er, ni förstår nog varför.
Mvh Fredde

förstår inte alls vad du menar rollrolltongue

Sand_Man Magister Mundi Sum
17 januari 2009 · 177 Inlägg

FucK va nice !

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)
Audi A6 Allroad 2,7 Biturbo "Quattron" (2004)
Chevrolet Corvette "Vetten" (1987)
Volvo V50 1,8F "Snålbilen" (2008)
Erick
17 januari 2009 · 4 767 Inlägg

Flock me!! Det där blir grymt! big_smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Tokken Team dBakuten
17 januari 2009 · 3 453 Inlägg

Fan boys.. Nu när ni bor två minuter bort kan ni ju räkna med att nu får bjuda på fika titt som tätt hahaha.. smile

Senast redigerat av Tokken (17 januari 2009)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
MickeK
17 januari 2009 · 23 Inlägg

Fan va fett mannen! Blir det en gaddningsstol på övervåningen sen om andan skulle falla på? big_smile

Lonefox Bad music kills good sound
17 januari 2009 · 7 241 Inlägg

Tokken skrev:
Fan boys.. Nu när ni bor två minuter bort kan ni ju räkna med att nu får bjuda på fika titt som tätt hahaha.. smile

Nu har man ju sett varför du har haft tid att hjälpa dem med...... Skall du våldgästa deras garage med ditt bygge? wink


evil o Pain>

Snyggt jobbat smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
PAIN
17 januari 2009 · 2 103 Inlägg

Tokken skrev:
Fan boys.. Nu när ni bor två minuter bort kan ni ju räkna med att nu får bjuda på fika titt som tätt hahaha.. smile

Inga probs ,kommer finnas *vissa* saker i garaget så det kan ordnas lätt sen smile

Teres
17 januari 2009 · 175 Inlägg

Åhh ett sånt där garage skulle jag oxå velt ha. då hade man ju fått nästan fått plats med alla bilar på ett och samma ställe smile  vilken dröm smile)

Twins Twins Bil & Plåt
17 januari 2009 · 2 577 Inlägg

ser väldigt fint ut, asballt med dörringången(rundformade med djävuls horn), i vår verkstad har vi byggt en hel lägenhet, sen har vi två magasin 6 meter upp från marken, vi byggde tillsammans med en speciallist, och han sa att vi skulle, sätta sätta träklossar mellan raderna till dem långa balkarna som håller golvet.

gjort en bild på hur jag menar, fattigt gjort men du kanske förstår, annars kan jag leta efter bilderna på när vi byggde lägenhet, och magasinen.


iaf kommer att bli intressant att följa era sjuka byggen, kommer man att kunna få ställa en massa frågor under byggetrs gång, sånt som vi här på gorg undrar ???

MVH
/ALLA VI HOS TWINS BIL & PLÅT


https://www1.garaget.org/gallery/archive/105576/547294_gscguw.jpg
så där menar jag

Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (18 januari 2009)

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
dubrolle
17 januari 2009 · 336 Inlägg

fy fan vad nice garage big_smile lycka till!!

DUBroLLe RoCKER
PAIN
17 januari 2009 · 2 103 Inlägg

Ingen *DÖ TID* i vårat Evil-Pain garage inte big_smile

soory folks bilden har rymmt neutral

Senast redigerat av Pain940 (3 februari 2009)

Piratstikin 2015 Dbakuten.
17 januari 2009 · 5 092 Inlägg

hahaha fan vilken häftig klocka =P

Maxen Teknisk
17 januari 2009 · 328 Inlägg

evilaudio skrev:

TwinsBilOchPlat skrev:
ser väldigt fint ut, asballt med dörringången(rundformade med djävuls horn), i vår verkstad har vi byggt en hel lägenhet, sen har vi två magasin 6 meter upp från marken, vi byggde tillsammans med en speciallist, och han sa att vi skulle, sätta sätta träklossar mellan raderna till dem långa balkarna som håller golvet.

gjort en bild på hur jag menar, fattigt gjort men du kanske förstår, annars kan jag leta efter bilderna på när vi byggde lägenhet, och magasinen.

iaf kommer att bli intressant att följa era sjuka byggen, kommer man att kunna få ställa en massa frågor under byggetrs gång, sånt som vi här på gorg undrar ???

MVH
/ALLA VI HOS TWINS BIL & PLÅT

tro mig, nå tvärbalk behövs inte.. golvet e STUMMT.

Tror inte han menade att ni skulla komplettera med en tvärbalk/bärlina under bjälklaget, utan kortlingar som ligger mellan golvåsarna. Brukar kunna styva upp en hel del eftersom de låser upp åsarna i varandra och hindrar dem från att flexa individuellt. OBS, detta fungerar bara om man skråspikar dem ordentligt.
Kanske inte behövs i ert fall, men det var så jag uppfattade det hela iaf.

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.
Volvo 940 - T5 "Superstar" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang