Xbox 360 tråden! Allt som rör Xbox 360... Allt som rör piratkopiering m.m. diskuteras INTE här!

maximal_boost
2 februari 2009 · 379 Inlägg

Ett annat spel jag längtar till är "2 days to vegas".

Hoppas spelet blir lika snyggt som bilderna visar tongue
http://www.steelmonkeys.by/en/projects/2dtv_game

Mollllgan
2 februari 2009 ·

Längtar till guitar hero metallica kommer=)

Btw så beställde jag innan guitar hero Aerosmith, World tour, Guitar hero 2.
I förgår köptes guitar hero Legends of rock.

Fan älskar guitar hero...

Mollllgan
2 februari 2009 ·

maximal_boost skrev:
Ett annat spel jag längtar till är "2 days to vegas".

Hoppas spelet blir lika snyggt som bilderna visar tongue
http://www.steelmonkeys.by/en/projects/2dtv_game

Måste ju inhandlas... såg spännande ut yikes

maximal_boost
2 februari 2009 · 379 Inlägg

_S40_ skrev:

maximal_boost skrev:
Ett annat spel jag längtar till är "2 days to vegas".

Hoppas spelet blir lika snyggt som bilderna visar tongue
http://www.steelmonkeys.by/en/projects/2dtv_game

Måste ju inhandlas... såg spännande ut yikes

Jag tycker oxå det tongue Bara det är det blir fram skjutet hela tiden sad Har väntat i över 2 år på att det ska släppas... yikes Måste komma en trailer snart tycker jag!!!

Mortalis VW-nörd?
2 februari 2009 · 4 332 Inlägg

Trodde de lagt ner de då jag läste att de stod Cancelled på gamespot.com en gång om det, fast nu har de ändrat till TBA igen.
Frågan e om de e ett spel som nånsin kommer...varit under utveckling många år nu =/ Vore ball annars! Fler GTA- utmanare smile

mastrovious
2 februari 2009 · 627 Inlägg

maximal_boost skrev:

_S40_ skrev:

maximal_boost skrev:
Ett annat spel jag längtar till är "2 days to vegas".

Hoppas spelet blir lika snyggt som bilderna visar tongue
http://www.steelmonkeys.by/en/projects/2dtv_game

Måste ju inhandlas... såg spännande ut yikes

Jag tycker oxå det tongue Bara det är det blir fram skjutet hela tiden sad Har väntat i över 2 år på att det ska släppas... yikes Måste komma en trailer snart tycker jag!!!

Grym grafik ser det ut att bli! Saint Row 2 kan jag också rekommendera! Samma typ av spel som GTA IV fast med betydligt färre moraliska gränser! big_smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!
maximal_boost
2 februari 2009 · 379 Inlägg

mastrovious skrev:

maximal_boost skrev:

_S40_ skrev:
Måste ju inhandlas... såg spännande ut yikes

Jag tycker oxå det tongue Bara det är det blir fram skjutet hela tiden sad Har väntat i över 2 år på att det ska släppas... yikes Måste komma en trailer snart tycker jag!!!

Grym grafik ser det ut att bli! Saint Row 2 kan jag också rekommendera! Samma typ av spel som GTA IV fast med betydligt färre moraliska gränser! big_smile

Saints Row 2, GTA parodin lol Tyckte inte det va speciellt snygg grafik på det...

Däremot tycker jag om GTA IV och saknar det med att styla bilarna lite (som i GTA: SA) och det verkar ju finnas i 2DTV big_smile Så jag hoppas, hoppas, hoppas dom gör klart det och att det blir så snyggt som bilderna visar big_smile

Sen mafia II... tongue Längtar! big_smile

Senast redigerat av maximal_boost (2 februari 2009)

Waylost
2 februari 2009 · 68 Inlägg

Mafia 2. Blir på 360it då datorn inte kommer palla me

"Fuck no, not today, thank you kindly."
Livet utan turbo suger
Volvo V70R AWD "Silver torpeden" (1998)
Mollllgan
2 februari 2009 ·

Halloj här kommer ännu en fråga.. jag köpte idag 2 st 2100 points kort till mitt xbox... Tänkte se om jag hittar någon kul låt man kan ta hem till guitarhero big_smile (Nej ingen fildelning, points är som ett betalkort för live) Hahahah klyftpotatisen själv=)  Men min fråga då.. om jag nu tar hem några låtar till spelet lagras detta då i själva guitarhero mappen eller hamnar detta för sig??? Bara så man inte raderar spelmappen och tror att dem låtar man tankat sparas någon annan stans. Hoppas du/ni förstår vad jag syftar på.

Mvh

mastrovious
2 februari 2009 · 627 Inlägg

_S40_ skrev:
Halloj här kommer ännu en fråga.. jag köpte idag 2 st 2100 points kort till mitt xbox... Tänkte se om jag hittar någon kul låt man kan ta hem till guitarhero big_smile (Nej ingen fildelning, points är som ett betalkort för live) Hahahah klyftpotatisen själv=)  Men min fråga då.. om jag nu tar hem några låtar till spelet lagras detta då i själva guitarhero mappen eller hamnar detta för sig??? Bara så man inte raderar spelmappen och tror att dem låtar man tankat sparas någon annan stans. Hoppas du/ni förstår vad jag syftar på.

Mvh

Allt du köper via ditt konto kommer du alltid att kunna ladda ner på nytt (utan att behöva betala igen). Tror det lagras i spelets mapp men som sagt, du kan ladda ner på nytt om något skulle hända!

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Mortalis VW-nörd?
3 februari 2009 · 4 332 Inlägg

De e så alltså? Tänkte kanske köpa de nya GTA IV DLCn som ska komma snart o om man nu behöver ta bort de sen pga platsbrist vore de ju nice om man kan ladda ner de igen utan o betala igen.
Men du är 100% säker på att man kan göra så?

mastrovious
3 februari 2009 · 627 Inlägg

Mortalis skrev:
De e så alltså? Tänkte kanske köpa de nya GTA IV DLCn som ska komma snart o om man nu behöver ta bort de sen pga platsbrist vore de ju nice om man kan ladda ner de igen utan o betala igen.
Men du är 100% säker på att man kan göra så?

Helt 100! smile Tog bort nya banor till COD4 för att jag tröttnade på dom. Finns fortfarande att ladda ner om jag känner för det igen. Samma gäller arcadespel etc. Kan hända att det finns en tidsgräns.. typ 1 år eller nåt men det tror jag inte.

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Mollllgan
3 februari 2009 ·

Har nu laddat hem foo fighgter pack till guitar hero 3smile 200 points gick åtsmile
Men alltså om min hdd nu skulle krascha av ngn anledning kan jag då ta hem låtarna igen eller måste jag betala 200 points till?????

Mvh

Mortalis VW-nörd?
3 februari 2009 · 4 332 Inlägg

_S40_ skrev:
Har nu laddat hem foo fighgter pack till guitar hero 3smile 200 points gick åtsmile
Men alltså om min hdd nu skulle krascha av ngn anledning kan jag då ta hem låtarna igen eller måste jag betala 200 points till?????

Mvh

Precis de mastro3u3nrk234F skrev ovanför om hur de fönka smile

maximal_boost
4 februari 2009 · 379 Inlägg

Är någon sugen på att spela Gears of War (ettan) online så heter jag Maximal Boost smile

Senast redigerat av maximal_boost (4 februari 2009)

mastrovious
4 februari 2009 · 627 Inlägg

Mortalis skrev:

_S40_ skrev:
Har nu laddat hem foo fighgter pack till guitar hero 3smile 200 points gick åtsmile
Men alltså om min hdd nu skulle krascha av ngn anledning kan jag då ta hem låtarna igen eller måste jag betala 200 points till?????

Mvh

Precis de mastro3u3nrk234F skrev ovanför om hur de fönka smile

*host* mastROVIOUS *host* wink

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Mollllgan
8 februari 2009 ·

Fear 2 bokat... ser ju sjukt kul ut på youtube.com....
har nu klarat gh 2, world tour, aerosmith, legends of rock på easy/medium... dags för expert nu=)

Mortalis VW-nörd?
8 februari 2009 · 4 332 Inlägg

Ska ta å testa FEAR 2 demot, finns ju på marketplace. Resident Evil 5 demot var ju en klar besvikelse dock. Hoppas verkligen de åtgärdar de absurt sega styrningen till final versionen.

Trist förresten att Gudfadern 2 blir försenat till typ juni =/

Mr_ChriL Polestar
8 februari 2009 · 155 Inlägg

Tänkte bara säga det att Xbox 720 och Playstation 4 kommer om ca 2-3 år smile

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Mollllgan
8 februari 2009 ·

Mr_ChriL skrev:
Tänkte bara säga det att Xbox 720 och Playstation 4 kommer om ca 2-3 år smile

720 blir det att skaffa dåsmile

Ska googla lite på det nu..
Ska även komma "Jasper"

Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang