Är det inte dödsstraff på sådana idioter ??

Miklen
29 januari 2009 ·

Såna här människor förtjänar fan varken stolen lr sprutor. Dom ska inte komma undan så lätt, dom vill ju förmodligen dö.. Tycker fanimej dom ska få leva me det. Såna här människor lever nog ändå inte länge i ett Texas fängelse skulle ja tro.

richardoo290 VOLVO for life..
29 januari 2009 · 2 113 Inlägg

och så finns de dem som är emot döds-straff roll

Ellertz Norrlänning
29 januari 2009 · 1 453 Inlägg

richardoo290 skrev:
och så finns de dem som är emot döds-straff roll

japp... Tur det finns det. En klar majoritet av världens befolkning.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Gomez
29 januari 2009 · 179 Inlägg

Hade gladeligen själv spänt fast dom i stolen och slagit på strömbrytaren. Ofattbart hur man kan göra ett sånt här brott som dessa gjort.....flickan hade hela livet framför sig och va ju jättesöt. Speciellt ledsen blir man när man läser att dottern sagt "jag älskar dig mamma" mellan slagen. Hon hade säkerligen helre viljat leka med sina kompisar och leksaker om hon nu tilläts ha några vilket jag betvivlar än att bli dumpad i någon sjö av sina psykotiska idioter till föräldrar?
Hoppas att dessa får vad dom förtjänar i fängelset av dom övriga internerna innan straffet verkställs . Jag har själv en dotter på snart 2 år som sitter ihopkurad och gosar med feber i mitt knä medans jag skriver.

Senast redigerat av Gomez (29 januari 2009)

Audi S4 biturbo "bruksbilen" (2000)
volvo_nicke3 Avstängd
29 januari 2009 · 519 Inlägg

frågan är hur fan dem kan? yikes sånna ska ju fan inte ens få leva, slå ihjäl asen

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Galenimig
29 januari 2009 · 27 Inlägg

Fy fan sådana ska fan i mig dööö det har inte rätt att leva när de behandlar barn så...

Angel In The Night<3<
Saab 9-3 SS Aero "Tofts Flicka" (2004)
prodrive Avstängd
29 januari 2009 · 962 Inlägg

Dom förtjänar att få smaka på iron maiden, här snackar vi tortyrredskap...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Muzeum_Ziemi_Lubuskiej_-_Muzeum_Tortur_-_%C5%BBelazna_dziewica.JPG/450px-Muzeum_Ziemi_Lubuskiej_-_Muzeum_Tortur_-_%C5%BBelazna_dziewica.JPG

Roz-104 typ..eh..va?
29 januari 2009 · 582 Inlägg

Har ju redan varit diskutioner om dödsstraff här på garaget och jag förstår fortfarande inte hur någon kan säga att en sådan här människa ska få vård?!
O dödsstraff kan nästan va för lindrigt de med, gillar prodrive's ide bättre då...men en sån sak kommer aldrig gå igenom, tur iaf att dom har dödstraff kvar i usa, så dom där asen får vad dom förtjänar!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Smajly
29 januari 2009 · 3 059 Inlägg

En till.. en som kastat sin 4 åring utför en 58 meter hög bro i Australien..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4288640.ab

Joo
29 januari 2009 · 741 Inlägg

Fula jävla rävjävel till morsa!

Hon och han skulle få smaka på redskapet prodrive postat!

Senast redigerat av Joo (29 januari 2009)

ZonaX Svetsare
29 januari 2009 · 3 150 Inlägg

Jag fattar fan inte hur en del jävla idioter kan vara så fuckade i skallen att man slår ihjäl ett barn - sitt egna barn. Eller en människa ö.h.t.

Och sen bara - "Det va inte meningen att det skulle gå så långt"......... NE  DET SKULLE DU TÄNKT PÅ TIDIAGRE, JÄVLA PANTADE SVINKUKSPADDA!!!!!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
bollen1986
29 januari 2009 · 3 714 Inlägg

sådana ska f*n inte ha barn iallafall !

ibland önskar man att dödsstraff fanns.... roll

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
ZonaX Svetsare
29 januari 2009 · 3 150 Inlägg

Dödsstraff..... hmm, ja om vi bortser från el.stolen och sprutor.  Dom borde tvingas vara med i en SAW film eller nåt - fast som är på riktigt.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
MrL Med lem
29 januari 2009 · 624 Inlägg

Vill inte ha dödsstraff på dom. Tycker dom ska torteras och plågas riktigt länge tills dom ber att man ska skjuta dom. Då har dom fått lida ett tag iaf så det är bara att lägga en salva i huvudet på dom. Så tycker jag iaf..

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Rquired Allmänt envis
29 januari 2009 · 12 512 Inlägg

ZonaX skrev:
Dödsstraff..... hmm, ja om vi bortser från el.stolen och sprutor.  Dom borde tvingas vara med i en SAW film eller nåt - fast som är på riktigt.

Haha precis lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
turbotompa fritidsprofessor
29 januari 2009 · 1 197 Inlägg

Nä fy faan!! Blir helt tårögd när man läser detta!! Har själv en 2-åring hemma, kan inte i mina vildaste fantasier föreställa mig hur man kan göra så mot ett försvarslöst litet barn.. sad

ToBe www.maniacracing.se
29 januari 2009 · 494 Inlägg

va fan här är ett jävla psykfall till vad är det för fel på personer som dödar sina egna barn

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4288640.ab

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Marcus_89 Biltokig elektriker
29 januari 2009 · 3 352 Inlägg

Sjuka människor det finns sad Fattar inte att man kan göra så hmm

getawaymuppen
29 januari 2009 · 39 Inlägg

Döds straff är alldeles för milt straff.  Det är sånadär personer jag skulle kunna plåga ihjäl utan att få dåligt samvete och sedan sitta och flina i rätten

Senast redigerat av getawaymuppen (29 januari 2009)

partyvan
29 januari 2009 · 1 071 Inlägg

Fyfan man blir ju illa mående när man läser. Skulle stoppa in dom på ett vanligt fängelse så skulle dom bli torterade till döds, så skulle texas spara pengar skulle inte behöva använda el till stolen.

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang