Utlåtande ang Pioneer FH-P80BT

Floodie Elektriker
11 februari 2009 · 48 Inlägg

Tja!

Tänkte berätta om den huvudenhet jag slängde in i bilen. Enheten är Pioneers FH-P80BT.
Jag kan säga att det är en bra maskin med allt man behöver och lite till.
Den är ju inte direkt ful heller! smile
Blue-tooth koppling till telefon kunde inte vara mer smidigt och ha i bilen. När man väl fått in allt med det så sköter sig telefon och enhet automatiskt. När man kört halvtimme så ringer det i telefon och numret kommer upp i displayen på stereon. Det enda minsta lilla negativa sak skulle vara att kontaktens namn från telefonen inte kommer upp, så kommer man inte ihåg alla nummer i huvvet så är det bara och svara å se vem det är i luren. Man kan liksom inte välja vilka man ska svara eller inte tongue. Detta dock en liten detalj bara.

Kan bara säga att jag är mycket nöjd med enheten!
kan rekomendera den skarpt om man är ute efter dubbeldinare!

Mvh Floodie

ps. se min gamla tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=115631 ds.

Tratan
8 mars 2009 · 149 Inlägg

Tja.

Tänkte bara fråga om det går att ändra färgen på stereon?

//patrik

Grodan74
8 mars 2009 · 206 Inlägg

Vad tycker du om ljudet i den? smile

dbjanoz
8 mars 2009 · 1 785 Inlägg

Floodie skrev:
Tja!

Tänkte berätta om den huvudenhet jag slängde in i bilen. Enheten är Pioneers FH-P80BT.
Jag kan säga att det är en bra maskin med allt man behöver och lite till.
Den är ju inte direkt ful heller! smile
Blue-tooth koppling till telefon kunde inte vara mer smidigt och ha i bilen. När man väl fått in allt med det så sköter sig telefon och enhet automatiskt. När man kört halvtimme så ringer det i telefon och numret kommer upp i displayen på stereon. Det enda minsta lilla negativa sak skulle vara att kontaktens namn från telefonen inte kommer upp, så kommer man inte ihåg alla nummer i huvvet så är det bara och svara å se vem det är i luren. Man kan liksom inte välja vilka man ska svara eller inte tongue. Detta dock en liten detalj bara.

Kan bara säga att jag är mycket nöjd med enheten!
kan rekomendera den skarpt om man är ute efter dubbeldinare!

Mvh Floodie

ps. se min gamla tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=115631 ds.

Lite bilder på installationen hade varit kul att se

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang